Laatste 10 weken aftellen...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door OemHudaifa, 26 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Jup! Ik weet dat beter is als kleine hier in elk geval nog 2 weekjes blijft zitten, maar van mij mag hij/zij komen.... De steken, krampen, harde buiken, dikke voeten, zere handen etc etc ben ik wel zooooooo zat....En dan t idee dat t misschien wel 42 weken wordt. Ik moet er niet aan denken :(

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Yeahhh...
    Vandaag naar week 33!

3. Nathalie01

Nathalie01 Actief lid

7 dec 2008
    419
    0
    0
    Ik ben morgen precies 30 weken zwanger , dus ik ben ook aan het aftellen.. :D

4. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Whoehoe morgen ben ik alweer 38 weken..
    Hopen dat ze haar volgende week aankondigd..:D
    Zou mooi zijn.

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

6 sep 2008
    6.495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Het is een raar idee om te weten dat je over 10 weken (dan houdt ik het nog ruim aan) moeder bent... :D

6. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Meiden wou ff melden dat mijn vliezen zijn gebroken sinds vanochtend..Heb nu om de 5 min last van weeën maar nog niet zo heftig..Erg spannend vind ik het..:p

fijne dag!

Liefs

7. Jodi1981

Jodi1981 Actief lid

28 apr 2008
    467
    0
    0
    Huismoeder, huishouding
    Overijssel
    @marisss:
    Spannend!
    Heel veel succes, sterkte.
    Straks heb je lekker je kleine in je armen.

8. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    Spannend mariss! :D

Ik kom me ook melden hier :D

9. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Oh wat spannend Marisss.....
    Doe je best he meis :)

10. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    In het topic jong&moeder lees ik net dat je inmiddels al bent Bevallen :D

Heb je snel gedaan meis ... Toppie :) Geniet van je mooie meisje...

11. sillie78

sillie78 Actief lid

13 nov 2008
    392
    0
    0
    maatschappelijk werker
    Jeetje, wat ontzettend spannend Mariss!!!!!!!! Heel veel succes en ik hoop dat alles voorspoedig gaat!

Ik ben gisteren week 36 in gegaan! Verder nog helemaal geen enkel singaal. Geen harde buiken, geen dikke voeten... Alleen een klein slijmerig propje ontsnapt, maar dat schept ook geen enkele duidelijkheid...We wachten gewoon rustig af.

12. Chrissie

Hi ladies,

kom hier even weer kijken :)
    Mariss, gefeliciteerd met jullie dochter! En nu genieten!!!

Hier rommelt t nog steeds. Soms t idee dat de kleine er zo uit kan vallen, zoveel druk van onderen ;) Maar dat zal allemaal nog wel niets zeggen. Ach, moet ook nog wel ff, maar goed. Als die laatste weken zo blijven, hmm weet niet of ik daar blij van wordt. Zal het indalen zijn, dit zware gevoel?

Dinsdag naar de gyn. Benieuwd of die nog wat meer gaat doen dan alleen bloeddruk en beebje voelen. Geen idee of ze ook naar baarmoedermond en dat soort dingen kijken. Iemand ervaring mee? Ik moet naar de gyn omdat ik 1e zwangerschap met keizersnede bevallen ben, en dan moet je nu in ziekenhuis bevallen. Naja, we zullen zien.

Verder is nu (eindelijk) wel alles af hier. Vandaag bedje in elkaar gezet, en de kinderkamer is (op een klamboe na) klaar. Jippie jippie jippie, geeft dat in elk geval beetje rust :D Hopelijk ben ik nu ook in staat om die rust te nemen, hahahahaha, maar dat zal wel tegenvallen. Nu maar zo bedje in, is in elk geval goed begin voor rust :)

13. sitara

sitara Bekend lid

16 jan 2009
    528
    1
    0
    @mariss
    een grote proficiat
    geniet van je kleine wondertje!

ik ben intussen 37 weekjes
    nog max 5 te gaan!
    en woe naar de gyn
    spannend!

14. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

@mariss Gefeliciteerd. Heb je een goede bevalling gehad? Geniet lekker van je meisje

Ik wacht en wact en wacht. Weer een dag verder. Voel me echt vervelend. Rommelt maar door. Ik wil dat het door gaat zetten. Hoop snel mijn meisje te mogen begroeten.

15. MelMel

MelMel Fanatiek lid

12 mei 2008
    2.267
    169
    63
    Vrouw
    NH
    mariss gefeliciteeeerd !!

16. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Jaaa dank jullie wel..!:D
    Bevalling ging heel erg snel..3 uur kreeg ik echt weeën en kwart voor 6 was ze er..:p

Hopen dat jullie je kindje ook snel in je armen mag sluiten! :D
    En ook zo snelle..hihi..
    Succes met de laatste loodjes..

17. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Dat heb je super gedaan...
    zo ging het bij Sven ook... ik hoop dat deze het ook zo gaat doen..
    Op die manier kan je wel 10 kinderen krijgen ;)

Heb je al foto's???

18. Chamaro

Chamaro Fanatiek lid

9 apr 2008
    3.448
    0
    36
    Vrouw
    Pm-er
    Drenthe
    Ze zeggen het dat het bij de 2e sneller gaat ;)

Ja ik heb foto's in me album staan..:D
    Maar er komen er nog wel meer bij.

19. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    ik ga zo even spieken naar de foto's :)

Het wordt voor mij de 3e... de eerste 2 waren allebei ongeveer even snel dus ik verwacht het ook van deze kleine meid hahahaha.. Al hoewel..... Die andere 2 zijn jongens, dus misschien denkt zij wel ik doe er lekker lang over ;)

net weer bij de Gyn geweest. Ze doet het goed en is mooi gemiddeld. Ze ligt met d'r koppie naar beneden. Bloeddruk is ook goed. Dus ik ben weer helemaal blij :)

Leuke foto's... Mooie dame hoor Marisss... Leuke hond ook trouwens.. Wat vind die van de kleine??

20. Chrissie

Hi ladies, al meer ukkies geboren of blijft het bij rommelen?

Hier naar de gyn geweest, wat blijft dat een snel en steriel verhaal zeg.. Pfff, ik heb best een leuke gyn hoor, man met humor, maar ook erg nuchter.
    Wel vragen hoe t gaat, maar eigenlijk niet echt op een antwoord zitten te wachten. Toen ik vertelde dat ik een baksteen gevoel heb in mn kruis, kreeg ik als antwoord: dan zal zn koppie wel mooi vast liggen. Even voelen en bewegen (AUW!!!!!!!!!!!!!! IK ZEG TOCH NET DAT DAT GEVOELIG IS....) Ja hoor, hier ligt ie mooi..

Wel gevraagd of het nu nog nodig was om te gaan liggen als mn vliezen breken of dat dat niet meer hoeft ivm indalen kreeg ik het ontnuchterende antwoord: Bel ons maar en kom hier maar heen ipv te gaan liggen. Dat is nergens voor nodig en onzin, want als de kleine eruit wil heeft liggen ook geen zin. Die navelstreng gaat dan gewoon mee met de watervloed, en liggen heeft compleet geen nut.
    OK, weer wat geleerd... Naja, met beeb was alles goed, en das belangrijkste!!!!!

Volgende week VK en week erop weer gyn. Het houdt je lekker bezig zo :) Nu maar even in de relax-modus!

X

Deel Deze Pagina