Ja vorige week de groeiecho! Was allemaal goed, kindje ligt 1 week voor in groei, maar dat was met de 20 weken echo ook al. Mijn man en ik zijn ook allebei lang, dus vind t niet gek Jij de echo al gehad? Ik had ook flink last van harde buiken, maar mijn waarneemster is al begonnen om in te werken dus ik kan een stapje terug doen. Merk dat het gelijk een stuk beter gaat! Is het bij jou ook minder als je rust kan nemen?
Goedemorgen dames, De datum hier is 26 februari. Wij hebben al een zoon die over 2,5 week 9 word, een zoon die over 11 week 8 word, een dochter die begin februari 1 word en nu een jongen op komst. Hier twee weken geleden ook een groeiecho gehad. Bij de 20 weken echo was meneer 2 week voor op schema en nu 1,5 week achter. Aanstaande maandag hebben we weer een groei echo. ik ben thuismama dus heb geen verlof. Helaas ook al vanaf week 18 extreem veel harde buiken. Sinds vier dagen nu ook regelmatige oefenweeen. Puf dus wat af. (Helaas wel herkenbaar van vorige zwangerschap) Ik kijk erg uit naar de bevalling
Spannend!!! Hier ook aant af tellen tot 16mrt!! Zin om ons tweede meisje te ontmoeten! Ik zit al vanaf 24 wk thuis ! Moet zeggen dat zelfs hier nog nie alles klaar is! Manlief moet nog steeds een kastje in elkaar zetten! Wel alle kleertjes al gevouwen en gewassen! Hoe voelen jullie je? Al ergens last van? Hier af en toe harde buiken! Maar das nu veel minder als afgelopen weken! (Dat was de reden dat ik niet meer mocht werken ivm harde buiken en de kans op vroeggeboorte) 8mrt heeft manlief mudmasters! Scenario al helemaal in m'n hoofd afgespeeld dat daar mijn bevalling begint ofzo haha Gaan jullie naar de 9mnd beurs? Ik was t wel van plan! Lijkt me wel weer leuk!
Hier nog echt niet alles aanwezig voor onze baby. Vooral kleertjes nog niet. Ik kan niet lang lopen dus shoppen is er niet echt bij. Hier niet naar de 9 maanden beurs. Dat is in de week dat ik ben uitgeteld. Dat gaat hem net als in 2013 niet worden (toen was ik uitgerekend op 14 februari) Klachten? ja meer dan genoeg. Continu harde buiken (op ctg keurig om de 3 minuten waarneembaar) ontzettende hoofdpijn, benauwd, bekken instabiliteit afgelopen dagen zijn dan ook de voorweeën begonnen. Ik slaap door dit alles bij elkaar 1 uur per nacht. Het is net als de vorige zwangerschappen weer een veldslag. De vorige bevalling is opgewekt met 38+5. Maandag wil vriendlief dan ook de datum vast laten leggen wanneer ze nu gaan helpen. Die lieve schat. Helaas zullen we wel gewoon de 40 weken moeten "uitlopen". Ik gok zelf op een maart kindje hier!
Wij zijn op 15 maart uitgerekend en ik heb zelf de 16e in mijn hoofd. We zullen het zien. Gelukkig voel ik me nog erg goed en ben ik nog zeer mobiel en nog lekker aan het werk. Ik merk nu wel dat ik wat minder "scherp" ben wat lastig is op mijn werk als directiesecretaresse. Gelukkig is mijn vervangster tijdig begonnen dus ze pakt al een hoop op. Het kamertje is sinds twee weken zo goed als af. Een echte roze kamer met witte meubeltjes. De kleertjes zijn er ook, gewassen en gevouwen in de kast. Maar ik ga ze tijdens mijn verlof nog een keer wassen en dan ook strijken. Vind ik heerlijk om te doen Ik zie wel een beetje op tegen de bevalling, of ik het allemaal wel aan kan, lichamelijk maar ook geestelijk. Op de 16e hebben wij onze eerste avond zwangerschapscursus, wij hebben voor een privécursus gekozen, lekker met z'n tweetjes en een super leuke dame die de cursus geeft. Ik zie er naar uit.
Ach jeej dat klinkt als een hele nare zwangerschap zeg! Pff dan duren de laatste loodjes het langste!! Succes meis nog ff doorzetten! En wat lief dat manlief er zo mee bezig is!! Ik heb bijna niets hoeven kopen eigenlijk omdat ik alles van Aukje nog heb! Linnies- das fijn dat je vervangster al vlot aant indrinken is en al veel kan overnemen van je! Is idd nie handig als je nie geheel scherp ben met jou vak Leuk hoor cursus! Ik heb dat niet gedaan ! En bij deze zwangerschap had ik in m'n hoofd op yoga te gaan doen! (Al ben ik totaal nie zo'n type) maar vind eigenlijk dat ik daar wat eerder aan had moeten beginnen! dus die doe ik ook toch maar niet! Zondag komt m'n vdinnetje hier oppassen op onze dochter en dan van manlief en ik heerlijk ontspannen samen een dagje weg! Daar verlang k zo naar! Dat hebben we echt al zolang niet gedaan! We gaan eerst naar de film en dan vanaf smiddags tot savonds sauna incl buffet! Oh wat heb ik daar zin in!!! (Alleen nog zien dat ik enigszins een beetje netjes kan shaven down there... Dat lukt me Bie zo goed meer )
haha het scheren probleem. Vraag je toch of manlief dat "even" voor je doet? Geniet er van. Heerlijk is dat om even wat samen te doen.
Ja dat doet manlief dus niet! Zijn argument: Schat ik scheer mezelf al niet omdat ik bang ben dat ik heel mijn balzak open haal... Dan ga ik jou toch niet scheren?! haha (Hij gebruikt dan 1x in de zoveel tijd op veel aandringen van mij ontharingscrème) haha Ja ik las het ja! En om nou je zoon in jurkjes en roze kleertjes te gaan hijsen is ook zo wat
Och jee mannen ook met hun reacties. Die van mij rent om de dag naar mij toe : zullen we samen douchen? Ik snap zijn hint dan alweer dat het weer tijd word om te scheren. Die van mij maakt er een hobby van. Wie heeft er nu last van zijn hormoontjes? Soms is hij iets te begaan. Maar wat kan ik er van genieten. Het is een schat. Gelukkig waren de eerste kleertjes van onze dochter geen jurkjes en waren er redelijk wat witte en grijze broekjes bij. Dit kan dus nog prima voor onze zoon. Maandag eindelijk eens een rondje gedaan bij : Prenatal, babydump en babypark maar qua kleertjes voor een jongen vond er niet heel veel leuks tussen hangen. Op Lief! na dan maar ja ik ga geen 23 euro neer tellen voor een shirtje in maat 50. Blij dat we wel eindelijk een babyjasje hebben kunnen vinden. Overal waar je vraagt krijg je te horen: nee hoor wij verkopen geen jasjes voor baby's die worden toch niet gedragen. HALLOO dit is mijn vierde kindje en de drie vorige hebben toch echt een jasje gedragen hoor. (januari, februari en maart kindjes) Hopelijk is er nog genoeg in de aanbieding aanstaande maandag als we weer gaan winkelen.
Ja ik zag bij prenetal gisteren (Breda) echt veel jongenskleertjes heel goed in de aanbieding! Haha mega lief zo'n man! Mijne is lief.... Op z'n eigen manier Zegmaar
Matonneke h&m heeft ook leuke dingen en hoef je niet perse de deur voor uit Als t loopt zoals jullie willen, waar wil je dan bevallen? Ik in een geboortehuis. Man heeft beloofd dat we.morgen.ook eindelijk het bedje gaan kopen het wordt tijd. Bij ons zoontje braken mn vliezen met 37+6 en volgens de gyn is de kans groot dat ik rond eenzelfde termijn zal bevallen. Kwil ook nog kleertjes bij...volgens man hebben we alles toch..hhh laat een vrouw toch lekker hihi.
Ik heb de groei echo pas over 3 weken best laat vind ik zelf. Ohh dat is fijn dan hoef je zelf nie meer zo heel veel te doen. Bij mij is t over veel minder als ik rustig aandoe..maarja op je werk ben je soms verplicht toch mee te draaien in drukke tijden en dan voel je t wel hoor
Is toch wel lekker om huismama te zijn hoor ik heb zoveel stres op me.werk af en toe dat ik denk ik ga niet meer werken! Bij.jou begon t al vroeg dan met 18 weken had ik nog geen buik. Doe maar lekker rustig aan
Ik wik toch in het ziekenhuis bevallen ben bang dat er straks iets gebeurd en dan hebben ze toch alles bij de hand. Dit is ook mijn eerste vandaar die angst. Maar daarna ga ik wel naar een kraamhotel lekker uitrusten voor paar daagjes. Haha als je de kast ziet van myn babytje dan schrik je je rot ik had echt een enorme koopverslaving.
Dit is ook mijn 4e kindje hè. Je hoeft ook geen buik te hebben voor harde buiken. Dat lekker rustig aan doen schiet er meestal bij in omdat er al het nodige rondloopt hier. Hihi. Als het allemaal lukt zou ik graag weer thuis bevallen. Twee keer is mij dit prima bevallen. Och jeetje ik kreeg pas maandag de drang om te gaan winkelen voor de kleine. Nu hangt er wel wat in zijn kast maar lang nog niet het nodige. winkelen is niet mijn hobby. We wisten met 19 weken zeker dat we een jongen zouden krijgen maar ook toen geen aandrang. Nu met 33 1/2 week begint het wel wat te kriebelen hoor dat alles in huis moet zijn. Maandag nieuwe groeiecho die maar even afwachten en vanuit daar nog wat kleren inslaan. Mijn twee oudere zoons waren acht pond en 54/55cm. Maatje 50 was hun echt te klein. Maar deze word klein geschat. Ben benieuwd. Dochter was ook maar 6,5 pond. Fijn weekend allemaal.
Hoe was jullie weekend dames? Hier vandaag 31 wk!! Heerlijke dag gehad! Vdinnetje van me heeft met d'r vriend op onze kleine dondersteen gepast en wij dagje sauna gehad! Heerlijk genoten met manlief!!! Oew matonneke dan ga je toch morgen even kijken voor wat leuks voor jullie kleine man!!! Essie leuk de groeiecho bijna weer! Wij hebben in feb,". Ook over 3 weken weer een groei echo! Zin in! ben benieuwd tot nu toe loopt ze hier perfect op schema! Fijne avond dames!
Hè essie vervelend is dat zoveel stress op je werk. Ik heb nu ook een drukke week voor de boeg hoor, doordat een collega afwezig is valt 'mijn' hulp ineens weg. Hopen dat het goed gaat qua harde buiken... @shoppen: wij hebben zo steeds iets gekocht en hebben nu bijna alles. Wil alleen nog een extra dekentje voor de wieg en we moeten nog een babyfoon. We weten alleen nog niet of met een camera willen f niet. Iemand daar ervaring mee?
ik heb mijn zusje een babyfoon gegeven met camera echt ideaal, haar zoontje is nu een jaar en ze vindt het nog erg fijn om hem te gebruiken, want als hij wakker is huilt hij niet hij blijft gewoon wakker in bed liggen, en met zo'n camera kun je dat mooi zien, en hoef je niet bij hem op de kamer.
Hier is het geboortehuis naast het ziekenhuis dus vandaar dat ik het nu maar ook de eerste x wel aandurfde. Kvond t relaxed...geen tig dokters of tig nieuwe diensten etc... alleen mn man en ik en ds twee vks die ik al kende aan mn bed. Bedje was uitverkocht whaha nu hebben we nog niks. Wij woonden lang in een app, gelijkvloers..nu sinds n paar maand grorer huis dus gister babyphone gekocht. Meer voor de baby maar s avonds ook wel handig als ons zoontje op bed ligt..kunnen we de woonkamer deur tenminste sluiten. Hij wordt vaak wakker. Ook s nachts dus dst wordt wat straks. Kvind n babyphone met camera wel n geruststelling als ze net geboren zijn maar kheb er geen met camera kvind het zo duur..onnodig. beebje slaapt de eerste tijd waars toch lekker beneden en later voldoet de gewone babyphone (die kostte echt geen drol 25 euro en werkt super).