hartje. wat is gemiddeld en angelsound

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jag1984, 18 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jag1984

jag1984 Lid

11 mrt 2014
    21
    0
    0
    Ik ben net bij de vk geweest en voor het eerst het hartje gehoord. Dat is toch wel weer heel anders dan het hartje zien bij een echo!
    Ze had hem in 1 keer gevonden, mijn baarmoeder begint ook wat omhoog te komen (dat dacht ik al te voelen, maar dat is dus ook echt zo).
    Ben nu 14 weken zwanger en het hartje klopte 160 keer p minuut.
    Weten jullie of dit gemiddeld is?

Verder las ik hier op het forum iets over angelsound? Is dit eenzelfde apparaat als de verloskundige gebruikt?
    Lopen jullie dan niet de hele dag met dat ding op je buik te luisteren, ik ben beetje bang dat ik daar erg obsessief van word.
    Of geeft het jullie juist rust?

2. michelleee

michelleee Actief lid

30 jan 2014
    357
    0
    0
    ik werk in de horeca
    Rotterdam
    160 is een mooie hartslag voor een kleintje,, ik heb dat ook,,
    ik heb zelf ook een angelsound en luister niet elke dag want blijkbaar is dat niet egt goed ofzo,, maar het is gewoon heel geruststellend om te kunnen luisteren naar de kleine,, helemaal als je al een tijd geen controle heb gehad of een echo,, dat heb ik teminste..

Sommige zijn ook heel panish als ze het hartje dan niet kunnen vinden maar ik heb hem zelf nog sneller gevonden dan de verloskundige het is denk ook wel wennen ,, maar de eerste keer dat ik het zelf deed had ik hem in 1 keer echt heel mooi (L)

Deel Deze Pagina