Na 2 dochters kan ik me voorstellen dat je ergens toch weer verwacht dat het een meisje is. Extra stoer om er dan niet tijdens de zwangerschap achter te willen komen wat het geslacht is, maar pas na de bevalling je te laten verrassen (ik zou het niet kunnen ) Veel geluk met Tygo, zo te horen is het genieten al begonnen!
Ik heb ook nieuws, vandaag 7u ziekenhuis gezeten. Moest ctg, door de felle hoofdpijn wilden ze vandaag inleiden mits ik ontsluiting had. Ik had 1cm ontsluiting dus ik blij, konden ze tabletten steken. Tegen 17u hadden ze dan eindelijk tijd (was al daar van ochtend) om even te komen vertellen dat het zo druk was en dat ze me maandag dan maar zullen inleiden. Hier in België is het feestdag morgen en dus verlengd weekend,. Staan ze natuurlijk niet zo te springen om nog een extra (niet spoed) bevalling bij aan te nemen. Moet zaterdag wel terug aan ctg en zondagavond om 20u binnen vr tabletten te beginnen. Nu wel veel menstruatie steken. Denk door toucheren?
@loreley wat een mooi verhaal! Ontroerend ook. Van harte gefeliciteerd en ga rustig herstellen en genieten!
@ e1ke; spannend, komt jullie meisje nog eerder dan je eigenlijk dacht. Wel belachelijk dat je zo lang hebt moeten wachten in het ziekenhuis...
@e1ke wat onwijs irritant dat ze je zo lang hebben laten wachten en dan komen zeggem dat ze je toch maar maandag inleiden. Hopelijk komt jullie kleintje toch eerder.
@ E1ke. Wat vervelend dat ze je zo lang in het ziekenhuis hebben laten wachten en uiteindelijk teleurgesteld naar huis hebben gestuurd! Maar op zich wel fijn dat er maandag actie wordt ondernomen! Spannend hoor. Misschien komt de hoofdpijn daar ook een beetje door, door de spanning in combinatie met de hormonen? Ik heb dat zelf ook snel... Paracetamol helpt dan best goed. Ik wil je hoe dan ook veel succes wensen met de hoofdpijn, die hopelijk snel over is en aanstaande maandag!
Als de hoofdpijn aan blijft houden, zou ik toch het zkh weer bellen e1ke. Je bent immers bekend met hoge bloeddruk en de situatie kan veranderen van gister nog alles goed, tot vandaag misschien allemaal wat minder. Hoeft natuurlijk niet, maar ik zou het wel even goed in de gaten houden!
Amaai mooie buik, mama larissa. nu is de hoofdpijn weer te houden, meisje heeft heel de avond goed bewogen en morgen al weer ctg. Moest het te erg zijn voor morgen, dan ga ik wel. Hou bloeddruk ook zelf bij. Dosis bloeddrukpillen is wel verhoogd, maar de bloeddruk is zelfde. Mag altijd naar ziekenhuis gaan hoor.
@e1ke ik zou ook bellen hoor als je hoofdpijn blijft. @Mamalarissa mooi buikje! @Hier nog niks. Gister had ik zo'n pijn in mn buik en last van steken dat ik dacht dst het misschien wel zou beginnen. Maar ik moest gewoon naar de wc. Sinds ik zwanger ben heb ik vaker last van buikpijn als ik naar de wc moet maar gister was het echt heel erg. Vannacht weer zo onrustig geslapen. Ik word standaard wakker rond 3.45 en dan lig ik wakker tot 5.45 want dan is vl zn bed uit om te werken, op de een of andere manier val ik pas weer in slaap als hij uit zn bed is. Nu afgesproken dat hij dl morgenochtend meeneemt naar zn ouders en dat ik dan lekker blijf liggen want dat niet kunnen slapen breekt me een beetje op en ik heb geen zin om met de bevalling doodmoe te zijn.
Elke, zou ook bellen hoor als je hoofdpijn blijft houden . Vandaag weer een dipdag, beetje misselijk en wiebelig en weinig puf . Baaldag! Vandaag ook rustig kindje in mn buik... Ga straks nog maar ff dutje doen denk ik. Nu ik het hier neerzet wordt er ineens weer gereageerd in mn buik Ik probeer er wel van te genieten, al is het moeilijk als je er klaar mee bent omdat je zo weinig nog kan. Het is toch ons laatste kindje, ff bij stil staan. Zet m op allemaal deze laatste dagen/weken!!
Dit had mijn tekst kunnen zijn, begrijp erg goed hoe je je voelt! Ik vind het zwanger zijn zo enorm bijzonder en het idee dat dit de laatste uren / dagen / weken als zwangere zijn, maken mij soms zelfs verdrietig... Maar ik wil ook zo graag weer wat meer kunnen doen met mijn oudste dochter, weer een beetje mijn oude lijf en gewicht terug, weer normaal kunnen lopen / staan / zitten / liggen / slapen... Het schoppen & draaien mis ik bij voorbaat al vreselijk, het samenzijn met mijn kleine meisje, zonder haar te hoeven delen... Als ik er aan denk dat straks iedereen haar vast wil houden etc, dan krijg ik al zo'n gevoel van; blijf af! Hahaha. Maar het lijkt me ook zo geweldig om haar in ons gezin erbij te hebben!!! Om te zien hoe haar grote zus op haar reageert, hoe mijn man een papa gaat zijn voor dit kleine meisje en hoe ik me zal voelen als ik haar eindelijk in mijn armen heb... Heerlijk die emoties en hormonen, dat zal ik dan weer niet missen straks ... Wie weet trouwens waar ik 75 van een geldboompje af kan plukken? Zou graag deze luier tas willen, maar wat een geld!!!
En dit dan weer een precieze aanvulling op mijn gevoel, herkenbaar! We houden nog even vol en proberen te genieten!!
hier ook een buikfoto, ik hoop de laatste hier nog geen baby, ik zal in een ander reacties straks op jullie reageren, jullie hebben alweer 3 pagina volgekletst