Veel gerommel, Pfff voorweeen en noem maar op, ik wil mijn kind en wel nu !!! :x Woensdag weer controle,
Jeuj de weeën komen eindelijk beter door. Nog niet regelmatig, maar ze zijn et toch. Gisteravond begonnen met inleiden. Heel de nacht zwaar buikpijn en rugpijn, maar steeds aanwezig. Geen echte contracties. Dus op de hele nacht maar van 1 naar 2 cm (2u geleden) gegaan. Nu benieuwd voor toucheren nu. Soms 3 min tussen soms meer... meisje kamer naast me was gelijk binnen en is al bevallen. Ik wil ook!
Zwangerschapslijst: 10 augustus Nephthys - ? - 1e kindje 17 augustus Tillit - meisje - 1e kindje 18 augustus Jon - jongen - 2e kindje 19 augustus Jenneken - jongen - 1e kindje 21 augustus BabyAngel - jongen - 3e kindje Lieffff - ? - 3e kindje 23 augustus Geejaw - ? - 1e kindje Humava - jongen - 2e kindje 26 augustus Peachy - jongen - 1e kindje cd28 - ? - 1e kindje 28 augustus e1ke - meisje - 1e kindje - inleiding bij 39 weken Mamsvan - meisje - 2e kindje 31 augustus Karin76 - meisje - 1e kindje Lov14 - jongen - 1e kindje 4x meisje 6x jongen 4x ? verrassing Bevallen: 24 juli - debsel82 - Mees 26 juli - Patruusje - Max 28 juli - 3ebaby - Nieck 2 augustus - Misha85 - Dean 4 augustus - smiley80 - Zyara 7 augustus - Jenala - Nathan 10 augustus - ros83 - zoon 11 augustus - GuuNie - dochter 12 augustus - Felicia A - Tygo 13 augustus - Loreley - Rosalie 18 augustus - Mama Larissa - Reva -
Lieve dames Na een bevalling van slechts 5 uur en 45 minuten is vanochtend om 0.25 onze prachtige dochter Reva Lynn geboren. Ze weegt 3760 gram, is 51 cm lang en ze doet het geweldig Echt een evenbeeld van haar zus, zo bijzonder om te zien! Kyara werd geboren bij 38w4d, Reva nu bij 39w4d. Wij kunnen ons geluk niet op! Later meer. Succes dames nog met wachten!
Proficiat mama larissa! Wat een schatje! Ik al 5u hevige weeën om de halve minuut sinds 12u en nog steeds 3cm... vliezen wel spontaan gebroken daar madam stampte
Wat een schatje! Mooie naam ook!! @e1ke dat schiet niet op met de cm's. Hopelijk gaat het sneller nu je vliezen gebroken zijn.
@Mama Larissa: Gefeliciteerd!! Bij mij is het inmiddels ook begonnen. Vannacht om 1 uur zijn mijn vliezen gebroken. Ik twijfelde eerst heel erg omdat het een beetje gelig was en heb toch de vk vanmorgen maar gebeld. Toen ze langskwam twijfelde zij ook; maar ze wou toch een provocatietest doen. Dus zo gezegd zo gedaan. Bingo! M'n vliezen zijn gebroken! Yes dacht ik! Maar toen.. ik voelde nog geen enkele wee/kramp o.i.d. In overleg met haar even een douche genomen en gewoon af te wachten... in 80% van de gevallen komen de weeën vanzelf. En ja hoor, na m'n douche voelde ik het eerste opkomen. Ze is zonet nog weer even geweest. Ik ben er nog nét niet om echt te zeggen dat ik door naar het ziekenhuis moet. Dus ze is weer gegaan... wel zei ze heel leuk: Tot straks! Dus ik hoop dat ik haar zometeen nog weer zie ! Mocht het vandaag toch niet doorzetten, vanavond hebben we sowieso nog weer een telefonisch gesprek.. en in overleg met ziekenhuis moet ik dan sowieso morgen óf op controle komen of ik wordt alsnog ingeleid omdat we dan de 24 uur gepasseerd zijn. We wachten in spanning!