Laatste 10 weken afteltopic Augustus!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door muts4011, 26 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Even snelle update. Vanmorgen hebben ze een ballon ingebracht. Tot op heden alleen wat meer harde buiken. Vanavond nog 1 ctg en morgenochtend gaan ze kijken of ze in kunnen leiden. Ik lig heel geduldig te wachten haha

We weten wel wat het wordt maar hebben het nog steeds geheim kunnen houden :D

2. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    :( ik plas veel, het lijkt vooral water, net zat er een vlokje in, nou van plaats meteen denken, dat het wat is, wacht ik maar rustig af

3. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    Ooooh spannend cd !!!

4. GuuNie

GuuNie Niet meer actief

Hallo allemaal!!

Inmiddels is de maand augustus alweer bijna voorbij?
    Iedereen al gezegend met een mooie zoon en/of dochter?

Gefeliciteerd allen die inmiddels bevallen zijn!

Ik heb 2 heftige weekjes achter de rug.
    Dochter en ik mochten dinsdag naar huis..
    Was heerlijk om de kraamtijd thuis te hebben.
    Vrijdag klapte de koorts er bij me in en mochten dochter en ik weer terug het ziekenhuis in.
    Gelukkig mocht ze bij me blijven omdat ik bv gaf en nog steeds geef!
    Ik had een infectie in mn baarmoeder.
    De dinsdag erop mochten we weer naar huis toen de infectiewaardes genoeg gedaald waren.
    Dochter had erg veel krampen door de antibiotica die ik door het infuus kreeg. Erg zielig..

Ik had nog wat luxe uren kraamzorg vanuit de verzekering dus heb nog tot vrijdag een paar uur per dag mogen genieten van onze lieve kraamhulp.

Nu gaat het allemaal wel prima eigenlijk.
    Dochter is superlief en makkelijk en haar grote zus is dol op haar baby "nienie"
    Ik heb alleen nog wat last van mn knip en aambeien..
    Dat is dus ook te verwaarlozen..

Ik hoop dat het jullie allen goed gaat!

5. Humava

Humava Niet meer actief

@Guunie Wat schrikken dat je weer in het zh bent beland. Gelukkig gaat alles nu goed met je en je dochtertje. Fijn dat je nog wat extra kraamzorg had. Zeker na zo'n opname is dat wel prettig.

6. Loreley

Loreley Actief lid

5 nov 2013
    423
    2
    18
    Dag dames,

Als eerste gefeliciteerd nieuwe mama's!! En wat een mooie namen zie ik voorbijkomen zeg :) Leuk om te zien dat de een na de ander bevalt!

Heel herkenbaar om te lezen wat sommige vrouwen proberen om de bevalling op te wekken. Ik heb ook alles al geprobeerd, maar ze komen toch echt wanneer ze zelf willen ;) Succes en sterkte voor degenen die nog op het wachtbankje zitten!

Het is even geleden dat ik gereageerd heb. De dagen vliegen voorbij met zo'n kleintje! Het begint wel steeds meer te wennen. Mijn man is vandaag voor het eerst weer naar zijn werk, dus ik ben voor het eerst een dag alleen met het kleine dametje. Ik vind het soms nog best wel pittig hoor!

De voeding gaat nog niet zo heel goed. Zaterdag zijn het tongriempje en lipbandje van Rosalie geknipt omdat ze te kort waren. Ik vond het echt verschrikkelijk om te zien en ik huilde bijna net zo hard met haar mee, maar ze drinkt sindsdien wel beter en het heelt gelukkig snel.
    Ik heb nog wel last van kapotte tepels, stuwing en Rosalie krijgt nog veel lucht binnen waardoor ze veel last heeft van spugen en krampjes. Zondagnacht zijn we nog bij de huisartsenpost geweest omdat ze 4 uur lang onbedaarlijk huilde. De ha kon niks vinden, waarschijnlijk toch krampjes. Arm meisje... Vannacht ging gelukkig beter. We hebben cinababy van vsm gebruikt en het lijkt te werken.

Zelf moet ik nog wel rustig aan doen merk ik. Bekkenbodem is nog niet helemaal stevig (moest ook echt oprekken tijdens de bevalling omdat deze zo sterk was) en ik merk ook nog dat ik flinke ingescheurd ben. Oh en mijn stuitje...man man wat kun je daar een last van hebben!
    Maar dan kijk ik naar mijn kleine meisje en dan is alles weg... ;)

Ik reageer niet zo heel veel, maar ik lees wel mee. Hopelijk kunnen degenen die nog moeten bevallen hun kleintje gauw in hun armen houden!!

7. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    vandaag bij controle geweest,

heb weer hele verhaal verteld dat ik last had van van alles, ze heeft me goed aangehoord, ze was al van plan om me te gaan strippen, maar helaas had ik wel een weke bbm maar geen ontsluiting, dus het strippen kon helaas vandaag niet, aan de bbm kan ze voelen dat die echt op ontploffen staat en ze denkt dat bevalling wel deze week zelf door zet, is dit niet het geval, word ik volgende week dinsdag (indien ik dan wel) ontsluiting heb alsnog gestript en is het er niet dan word ik waarschijnlijk woensdag of donderdag ingeleid en de baby gehaald, ze gaan me niet verder laten lopen dan 41 weken, :)

nou nu heb ik toch streefdatum idee, als ik dat niet had dan was ik denk echt gek geworden,

Vandaag alweer 39w en 5d pff :) ik dacht niet dat ik zo ver zou komen is best wennen :(

nu weer veel gerommel in buik en rugpijn, ben benieuwd of t weer alleen maar voorwerk is of het echte werk ;):D ga me er in geval niet zoveel mee bezig houden :)

oh ik heb nog een hartfilmpje gehad ivb met zondag, en die was heel goed, ook de echo zag er goed uit :)

8. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Loreley Misschien een tip voor je: Orthica | Orthiflor Start

Ik heb van verschillende mensen gehoord dat het geweldig werkt. Vriendin van me heeft het tijdens zwangerschap geslikt (ik ben ook al 5 weken bezig) en haar zoontje heeft amper last van krampjes gehad. Kan toeval zijn maar ik probeer het graag.
    Misschien een idee voor jullie?

9. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Hier morgen ctg en afspraak gyn.
    Wordt waarschijnlijk morgen avond of donderdag ingeleid.

10. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    Spannend baby angel !!! Word dat s avonds gedaan ?

Cd28, ben benieuwd naar jou nieuwe update, of je je kleine wonder heb, ik denk een jongen :D

Hoe is met de overige dames?

11. Humava

Humava Niet meer actief

Hier even een update van mij:

Ik ben gister om 16.05 bevallen van Dex!!
    Ik heb net mn bevallingsverhaal getikt dus plak m ook hier maar gelijk.

Op 26/8 werd ik om 3.00 wakker om te plassen. Daarna lukte het niet om nog in slaap te komen. Om 4.00 begon ik pijnlijke harde buiken te krijgen om de 10/15minuten. Tegen 5.30 ben ik mn bed uit gegaan en kwamen de weeën om de 5 minuten maar ze waren makkelijk op te vangen. Om 9.30 heb ik maar eens de vk gebeld en die kwam om 10.00 kijken. Ik had toen 3 cm ontsluiting. Ze vroeg me terug te bellen als de weeën sterker werden en om de 3/4 minuten kwamen.

Om 13.30 was ze weer terug en had ik 5cm. Toen zijn we om 14.00 naar het ziekenhuis gegaan. Daar werden de weeën heel snel heftig en om 15.50 liet ik aan de verpleegster weten dat ik persdrang begon te krijgen. Om 16.00 voelde de vk dat ik 8 cm had en tijdens het voelen kreeg ik zo'n enorme perswee dat ik mn onsluiting perste tot 10 cm. De persweeën kwamen toen zo rap en na 5!! minuten persen om 16.05 was Dex daar! 53 cm en 4215 gram!!!

Ik was helemaal een beetje verbaasd dat hij er zo snel was ineens. Ik ben wel een beejte gescheurd en heb dus een aantal hechtingen maar voor de rest gaat alles prima!!

12. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Bij mijn dochter 19maanden geleden wel,dus neem aan dat ik me in de avond zal moeten melden.
    Spannend...nog een paar uurtjes en dan weten er meer. :D

13. Karin76

Karin76 Actief lid

9 aug 2011
    246
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Humava Wauw...dat is snel gegaan... gefeliciteerd met je ventje :D

14. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    Wow Humava, das snel gegaan, gefeliciteerd met je zoontje :)
    Mooie naam, ik had die als tweede naam vóór jongen :)
    Oh ok :) babyangel, ik dacht alleen smorgens, nu heb beetjemeer hoop Haha, spannend vanavond toch ?

15. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    @cd28 hoe gaat het nu?

@mamsvan nog last van veel gerommel of zet het inmiddels al een beetje door?

@Humava gefeliciteerd en wat fijn dat het zo snel is gegaan! Geniet ervan!

@baby angel spannend!! Hopelijk gebeurt het vanavond.

16. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    Love14, nee het is momenteel erg rustig, de kleine meid, had net nog de hik, vóór de rest rustig, wie weet, stilte vóór storm, :D
    Wel weer lastig geslapen Pfff, zal blij zijn als ik weer op mijn buik kan slapen,

17. Love14

Love14 Actief lid

15 mei 2014
    198
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat het inderdaad stilte voor de storm is!
    Oooo wat kijk ik daar naar uit zeg!! Ik ben ook echt een buikslaper!

18. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ja ik ook, :D lekker op je buik op de matras, handen onder je kussen, heerlijk.... hmmmm

hier weer misselijk, een beetje weeen en erg moe opeens, en veel last van maagzuur, pff, :(

19. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    begin weer gek te worden van het wachten en wachten en wachten, pfff

20. Humava

Humava Niet meer actief

Oh dames sterkte met de laatste loodjes!! Ik hoop dat jullie ook snel jullie kleintjes in jullie armen hebben.

Ik heb vanmorgen heerlijk op mn buik geslapen!:D wat fijn dat dat eindelijk weer kan!!!

Deel Deze Pagina