Gefeliciteerd nieuwe mama's! Heb het zo druk dat ik weinig meer op zp kan zijn. Ben nu weer even bijgelezen. Mijn meisje kreeg ook infacol tegen de krampjes en ik ben over gestapt naar nutrilon omneo. Ze heeft heel veel gehuild. Echt hele dagen en dan helemaal overstuur. Je weet dat niet meer wat je doen moet... Inmiddels is ze 2x behandeld door een osteopaat en gaat het gelukkig veel beter. Ze bleek door de snelle bevalling helemaal vast te zitten. Hopelijk knapt ze nu snel op want dat verdriet van zo'n kleintje is echt slopend.
Het is erg gezellig op FB hoor Jon cd28, och wat erg als je kindje hele dagen huilt he... Gelukkig gaat het nu een stuk beter met haar!
Ik wil er ook bij, heb je pb gestuurd humava. Mijn meisje haar krampjes zijn beter met de dr brown flessen met prematuurspeen. Drinkt ze minder gulzigcvan en ze morst minder. Ook overgeschakeld op nutrilon hypoallergeen. Druppels protectis. Tot nu toe bijna geen krampjes. Alles tegelijk overgeschakeld, weet dus niet wat het gedaan heeft maar iets werkt. Wel nog veel terug geven, maar ja nutriton begin ik niet opnieuw mee. Verder weegt ze nu 3,380gr en 54cm. Dat maakt dat ze met haar gewicht en hoofdomtrek beiden op p3 zit iets om int oog te houden dus. Lengte op p50. Iemand ervaring met de p3?
@lorely, gewoon tussen ons op bed. Met aan mijn man zijn kant het voedingskussen ertussen. Hij slaapt heel vast. Ik ga een stuk van haar weg liggen, maar ze kruipt naar mij toe. Heel schattig.
Cd28 Fijn dat je meisje beter gaat, zielig hoor als ze zo overstuur zijn! Wat doet een osteopaat precies? De lactatiekundige had mij volgens mij ook een osteopaat aangeraden.p E1ke wat is p3? De einstand is dus 12-12, mooie stand toch!
Goede vraag, ik zit erbij en kijk ernaar en vraag me dat dan ook af. Ik ben er ook niet mee bekend en was dus uit mezelf nooit naar een osteopaat gegaan maar ze heeft er echt baat bij. Simpel gezegd is het volgens mij dat ze door druk uit te oefenen op bepaalde plekken ze haar lichaam los maakt. Alle botten waar ruimte tussen hoorde te zitten zijn door de snelle bevalling als het ware tegen elkaar aan gedrukt. De osteopaat zorgt ervoor dat hier weer ruimte tussen komt. Het helpt wel echt! Ze lag bijvoorbeeld met haar hoofd steeds naar 1 kant, omdraaien hielp niet want dan begon het huilen weer. Nu ligt ze naar 2 kanten en draait zelf. De osteopaat zegt dat ze ook iets behandeld waardoor ze minder last zou hebben van de krampjes. Kan alleen al die latijnse namen niet onthouden... Ik wil gaan overstappen op voeding voor hongerige baby's. Is iemand daar mee bekend? Ze weeg nu 4100 gram en krijgt sinds deze week flesjes van 120ml+4. En dat drinkt ze leeg, zelfs 7 stuks. Dat is dus heel veel. Maar bij het cb zeiden ze wel dat deze voeding (nutrilon omneo) heel licht verteerbaar is dus dat ze daar mee van nodig heeft. Ik wil het dus eigenlijk gaan mengen (was ook het advies van het cb). Ik heb het idee dat die infacol eigenlijk niet zoveel doet tegen krampjes. Eindstand 12-12 is heel mooi vind ik! Ik hoop dat jullie hier ook nog blijven komen want ik ben dus geen FB-ganger...
Hmm misschien dat we met Rosalie toch ook eens naar een osteopaat moeten gaan. Ik vind haar erg onrustig af en toe... Ik zit niet zo veel meer op het forum, maar ik kijk hier wel regelmatig
Kan geen kwaad hoor! Als ze niets mankeert doen ze ook niets. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er zelf ook een beetje sceptisch tegenover stond. Ik zou zelf nooit kiezen voor alternatieve geneeskunde. Want daar valt het nog steeds onder. Maar blijkbaar zijn de resultaten zo goed dat het tegenwoordig vaak wel vergoed wordt door je verzekering. Ik heb het bij mijn verzekering niet nagevraagd. Mijn dochter heeft gewoon hulp nodig dus of het nu wel of niet vergoed wordt ze moet deze behandelingen hebben. Ze is afgelopen dinsdag weer geweest (3e keer) en sinds die dag hebben we hier overdag nu ook meer rust. 's avonds heeft ze nog wel huiluren maar 's nachts slaapt ze goed. Ik ben heel blij dat ik niet langer gewacht heb maar direct een afspraak gemaakt heb.