31 + 2 dagen. Ik heb constant een zwaar drukkend gevoel onderin. De baby lag met zijn koppie al naar beneden en drukt nu heel hard. Kan er slecht van slapen. Zullen wel indalingsweeen zijn.
Geen idee. Het is bij mij eerder overgevoelig als gevoelloos en vooral als de kleine er tegen aan drukt.
Ik krijg juist met de dag meer last van maagzuur... Nog geen tekenen van indaling... Gister kraamzorg intake gehad, was leuk! Benieuwd hoe dat zal zijn straks... Nog even geduld Welkom mama's! Leuk om samen af te tellen naar onze wondertjes!
Misschien vind je het heel stom, maar je zou kunnen overwegen om de verjaardag van je dochter dan dit jaar stiekem een andere dag te vieren. Mijn ouders hebben dit vroeger wel eens gedaan ivm verhuizen, dat mijn zus dan jarig was op de dag dat we moesten verhuizen, toen hebben ze het een week later gevierd. Ze was toen zo jong, dat had ze niet door. Je zou dus eventueel de verjaardag de 7e kunnen vieren? Ofzo.
Hebben er al veel de intake gehad van de kraamzorg? Ik kreeg vandaag telefoon en heb nu pas de 28ste de intake. Mij lijkt dit erg laat, niet? Lijkt mij ook wel een idee, de verjaardag op een andere dag vieren
Alweer 32 weken! Wat gaat het hard. We hebben sinds zondag een pup in huis gehaald voor de kids. Alleen het valt me erg zwaar. Het beestje hangt overal in. Niks is veilig. En ik maar steeds met m'n dikke buik van de bank rollen om hem te corrigeren. En snachts zo'n 4x eruit voor een sanitaire stop. Dus nu gaat hij naar de kids van m'n vriend die niet bij ons wonen. Vind het heel erg maar trek het gewoon niet. Kraamzorg is al geweest met 28 weken. Was een kort maar informatief gesprek. Enige wat ik nog moet regelen zijn de geboortekaartjes. En de kinderwagen en maxi cosi komen nog met 35 weken. Verder nog de kleertjes wassen en ben ik er klaar voor. Weten jullie al waar te bevallen? Ik graag in het ziekenhuis.
Vandaag 32 weken. Maar oh oh oh. Ze zit al lekker ingedaald. En dat voel ik. Pfff. Loop soms echt als een rare.. meerdere last van? Ik heb 15 oktober afspraak met de kraamhulp ben benieuwd.
Ik heb de 14de telefonisch intake. De kraamverzorgster die bij mijn jongste dochtertje Kwam kramen komt weer. Super leuk !! Zijn jullie ook weer zo moe? Hier weinig energie maar moet waarschijnlijk nog maar 6 weekjes tot inleiden dus ben echt aan het aftellen.
Ja dat had ik ook hoor. Mijn huid deed echt verschrikkelijk veel pijn. Maar nu is de bovenste laag een beetje gevoelloos, gek gevoel. En heb er nog steeds pijn :/
Ik heb een vraagje! 4 december komt de kleine meid en ik wil graag en winterpakje bestellen voor buiten. Zo'n lekker dik pak. Nu vraag ik me af, als ik dit pak wil gebruiken tot het voorjaar, welke maat is dat verstandig te kiezen?
Oke dank je. Ik hou t in gedachten. Lastig te zeggen. De eerste maanden heb je maat 50-56 nodig, tegen t voorjaar zit je aan maat 62, mss zelfs 68. Vooral t eerste jaar gaat t heel snel met de maten. Anders misschien n maatje 62 die je om kunt slaan? Denk wel dat ze daar de eerste maand n beetje in verzuipt.
Ik heb ook de 15e het intake gesprek met de kraamzorg. Gister weer bij de vk geweest. Weer helemaal goedgekeurd. De kleine ligt mooi met het hoofdje naar beneden. Al kan dat nog verranderen natuurlijk. Groei baby, mijn gewicht en bloeddruk ook goed. Ik blij.. Nu elke twee weken controle. MammaEva, word je 4 dec ingeleidt ? Omdat je schrijft dat dan de kleine meid komt. Annemiek, ik wil ook in het ziekenhuis bevallen.
Ik heb laatst ook zo'n winterpakje van iemand overgenomen, is een maat 50/56 maar best groot volgens mij.. stel dat ze er dreigt uit te groeien koop ik denk ik gewoon een nieuwe. Diien, haha! Dat gevoel heb ik soms nu ook al, heb mijn vriend gezegd dat als ook echt daadwerkelijk ga 'waggelen' dat hij het me dan moet zeggen! Fijn dat alles goed was knorretje! Altijd fijn als je weer goedgekeurd bent. Ik was er gisteren, eerst in de ochtend in het zkh. Daar zeiden ze dat ik terug onder controle mocht bij de vk. Dus smiddags nog daar geweest, alles prima! wij hebben de 14e intake van de kraamzorg.
Hoi hoi ik ben uitgerekend op 9 december. Even over een winterpakje: Ik had voor de eerste deze in donkerblauw is van Gymp in maat 62 maar ze kon hem al vrij snel aan omdat je de mouwen en pijpen om kan slaan, zonder dat het een hele dikke prop word...
Ik heb berenpakjasjes maat 56 maar die lijken al erg groot als ik de newborn kleding van mijn oudste erop leg..Zo'n omslag of af of aan rits jas lijkt me dan handig of gewoon 2 jasjes kopen in het begin groeien ze zo snel tot 18 maanden een beetje erna gaat het geleidelijker.
Nee nee, ik word niet ingeleid Is mijn uitgerekende datum. Ik ga er ook helemaal niet van uit dat ze dan komt. Dames, bedankt voor alle winterpakjes tips. Die berenpakjes zijn echt adorable! Die wilde ik in eerste instantie ook. Ik vraag me echter af hoe warm ze zijn, ze zijn namelijk niet gewatteerd zoals bijvoorbeeld deze: Product Detail | H&M NL
Wij hebben ook al zo'n schattig berenpakje in de kast hangen.. In vergelijking met andere kleertjes vrij ruim idd.. Zoek je zo'n pakje dan echt voor mee naar buiten te gaan dan mamaeva? Met deken, voetenzak, o.i.d. kun je kindje dan evt ook nog warm genoeg aankleden? Ik weet echt nog niet waar ik wil bevallen... Ik twijfel enorm en beslis vast pas als het zover is of ik bepaal dan weer totaal anders dan ik in eerste instantie wilde... Uk is echt mega actief overdag.. Buik gaat alle kanten op met de nodige bobbels
Hoi hoi, Biebs had een arm en hand voor het hoofd een mooi beeld van het hoofd hebben we dus niet. Wel weten we wat het wordt, maar dat zeg ik nog niet Beurs gevoel heb ik af en toe aan mn re-rib, daar ligt dan een voetje die ruimte wil maken maar helaas een rib geeft niet mee De bevalling, ik begin wel erg nieuwsgierig te worden, maar ik denk dat ik het ook erg zal missen dat biebs zo vreselijk dichtbij is. Lovemykids4 snap dat je het dan uit wil stellen. Dat je bij haar wil zijn als ze jarig is. Mooie lijst scrat knap hoor! Geboortekaartje heb ik mijn tante bij nodig, die een foto maakt, als ze wil tenminste en dan met haar verder afstemmen hoe of wat. Volgende week intake met de kraamzorg. Ik wil graag in het geboortecentrum bevallen, dat zit onder hetzelfde dak als het ziekenhuis. Het is een verplaatste thuisbevalling. Fijn die goede controles!! Ik ga per maandag volledig het verzuim in, slaap gemiddeld 4 uurtjes 's nachts waardoor ik overdag weinig kan hebben. Ik ga wel naar het werk maar op de achtergrond zeg maar, de administratieve kant. Hopen dat het slapen dan ook weer wat beter gaat, is de vorige x wel gelukt. Maar ik weet ook dat steeds slechter slapen erbij hoort. Dus lig 's middags vaak een (half) uurtje op bed. Ook erg lekker x
Oh..nu wil ik ook zo'n berepalmen! Wat zijn ze schattig! Wat betreft slapen....ik lijk nu steeds beter te slapen. Waarschijnlijk ook door de bloedarmoede. Ben al kapot van de zwangerschap en dan komt dat erbij. Niet heel erg op dat gebied...slaap als een roosje en zelfs overdag nog een uurtje. Wel altijd even wakker om naar de wc te gaan, maar dat is de laatste tijd ook maar 1 x. Ik ga in het ziekenhuis bevallen op medische indicatie, maar ik wilde sowieso daar bevallen dus vind het niet erg. Ik ga de kraamzorg toch bellen morgen om de afspraak wat eerder te zetten (als dat lukt) Wil het gewoon gehad hebben.