ze zijn wel erg warm had bij me oudste beide maar zo'n skipak achtige is wel warmer maar vond voor haar minder fijn ze was net zo'n eskimo kon nauwelijks bewegen ze vond het ook ver van leuk als ze er weer in werd gehezen maar goed zij was toen al 3 maandjes in december toen ze het droeg zo'n inie minie baby is zo eentje wel beter denk ik vond hem ook erg mooi alleen wou roze daarom maar niet gekocht
Ik heb gewoon een lekkere dikke voetenzak gekocht van baby's only! Deze gebruik voor de maxicosi en voor de reiswieg.
Ooh haha. Ja ik waggel sinds kort dus ook vooral als het daar beneden zo niet fijn voelt. Maar ja hoort er bij. Berenpakje heb ik ook. Maar heb ook een voetenzak bij de kinderwagen gekocht. Ik ga ook in ziekenhuis bevallen. Op medische basis. Vind ik eigenlijk niet zo erg moet ik zeggen. Oh en slapen? Dat word steeds vervelender. Hihi.
Ik zat ook naar een voetenzak te kijken gisteren. Maar heb nu bijna alles in huis en alles is zo ontzettend duur. 40 euro voor een voetenzak, sorry maar dat vind ik best veel geld. We hebben dekentjes genoeg. Dan maar lekker warm aankleden, pakje aan en dekentje er over heen. Ik weet het niet. Pfoe, de vermoeidheid slaat bij mij echt toe de laatste dagen. ik wil alleen maar slapen, maar het lukt me overdag gewoon niet!!
Hallo meiden ..die beren pakjes zijn geweldig heb ik bij mijn jongste dochtertje ook veel aan gehad.. Hier is het ellende dinsdag avond begon mijn jongste dochter over te geven zo zielig heel de nacht in de weer geweest.En gister begon ik aan alle kanten leeg te lopen helaas mannetje ook dus we stonden om ste beurten over te geven vannacht lekker hoor buikgriep. En die kleine in mijn buik was niet normaal druk moet daar dan toch wat van voelen.. Nu oudste dochter aan de beurt .. Vanmorgen vroeg naar de apotheek geweest om ors in te slaan.. Wat kan je je dan ellendig voelen zeg.. @trappelzak je kan ook op mp kijken daar hebben ze vaak ook leuke spulletjes.
Mamaeva86 misschien een optie om te kijken op marktplaats? Ik heb daar een echt bijna nieuwe voetenzak van koeka gekocht, super blij mee! En scheelt vaak veel geld. Tiepmiep, wat balen zeg! Dat je het zelf hebt is al vervelend, laat staan je hele gezin! Heel veel beterschap voor jullie!
Hoi dames, Zijn er ook mama's die hun kindje straks in een draagdoek gaan dragen? Wat trekken jullie je kindjes dan aan? Ik wil mijn meisje graag gaan dragen in de geweven draagdoek. Maar twijfelt of je ze in de winter dan een extra laagje kleding aan moet trekken buiten.
Ah bah! Heel veel sterkte! Buikgriep is al geen pretje, maar dan ook nog als je zwanger bent. Wat naar! Beterschap. En MP is een goed idee, thanks!
Hier een mama die haar kleine in een draagdoek eerst erna draagzak gaat dragen bij mijn oudste ook gedaan en mijn neefje ze hadden dan kleding aan en sokjes en dan berenjasje en mutsje en gingen ze in mijn jas die dan aan de bovenkant open bleef en ik een sjaal omdeed bij het blote stuk..ze krijgt jouw lichaams warmte ook en grote kans dat ze in slaapt valt dat deed mijn meisje ook altijd.
Beterschap wat naar .. heb het 2 weken terug gehad en mijn verloskundige ook wist dus gelijk waar het vandaan kwam.Ook voor je meisjes zo snue hoop dat jullie allemaal snel erbovenop komen
Ik merk dat ik vooral sneller honger heb. Moet echt om de zoveel tijd wat eten. Ook heb ik vaak s'nachts honger. Word er soms gewoon wakker van! Echt zin in iets speciaals heb ik niet.
Bevallingslijst december 1 december Luckymartine - 1e kindje - jongen 3 december Mana87 - 1e kindje - jongen Knorretje85 - 1e kindje - meisje Annemiek25 - 2e kindje - jongen 4 december Ikke31 - 1e kindje - meisje MamaEva86 - 1e kindje - meisje Diien - 1e kindje - meisje 5 december DienB - 1e kindje - verrassing 6 december Me84 - 1e kindje - verrassing Nina22 - 1e kindje - meisje 7 december Scrat 2e kindje jongen 8 december Mellowyellow - 3e kindje - jongen 9 december Doom8 - 1e kindje - jongen 10 december Tiepmiep - 3e kindje - verrassing Daantjedubbel - 1e kindje - jongen Essie84 - 1e kindje - verrassing Tiara - 1e kindje - verrassing 11 december Char1983 - 2e kindje - jongen Lovemy4kids - 4e kindje - meisje (ingeleid) 12 december Loesje123 - 1e kindje - meisje Ipje - 2e kindje - meisje Lenaroos - 2e kindje - jongen Lutty - 1e kindje - verrassing 13 december Mammie1982 - 2e kindje - jongen Essie32 - 3e kindje - verrassing 14 december Blokzijl08 - 1e kindje - meisje Rojin - 2e kindje - meisje 16 december Godblessed - 2e kindje - meisje 20 december Lynnetjee - 1e kindje - meisje 21 december Annebon1986 - 1e kindje - meisje Ellie86 - 2de kindje - jongen Bababoe - 1e kindje - jongen Xxxilse85 - 1e kindje - jongen Newmom2b - 2e kindje - jongen Rooslvandenberg - 1ste kindje - jongen 22 december Silvy - 1e kindje - jongen 23 december Caithh - 1e kindje - jongen 24 december Lootje80 - 1e kindje - verrassing Delina04 - 1e kindje - jongen 27 december Patty271214 - 1e kindje - verrassing Miracles - 2e kindje - meisje 28 december Potjesoep - 1e kindje - jongen 31 december Tiniedice - 3e kindje - meisje 19x Jongen 15x Meisje 10x Verrassing Aanvullingen / wijzigingen graag in je bericht in rood aangeven.
Ja!!! Nu hoor ik officieel bij dit clubje!!! 10 weken, waarvan 6 tot verlof, waarvan nu een week herfstvakantie...
Volgens mij niet... Heb juist veel meer last van maagzuur waardoor eten juist minder fijn is.. Heb wel meer zin in melkproducten laatste weken.. Nog 8 weekjes !
Ik heb wel meer trek in eten! Niet echt bepaalde dingen, probeer tussendoor wat vaker fruit te eten ipv snoep.. waar ik dan eigenlijk meer zin in heb. Merk wel dat ik niet zo goed tegen gekruid eten kan, krijg hier dan in de avond maagzuur van. Een glas melk voordat ik naar bed ga helpt dan wel. Ik heb de afgelopen weken vaak dorst, jullie?
ja meer dorst heb ik wel. Vooral koude melk vind ik echt heerlijk nu. vaag want eerder dronk ik het nooit hahaha