Bevallingslijst december 1 december Luckymartine - 1e kindje - jongen Lentekind85 - 2e kindje - jongen Scrat - 2e kindje - jongen 3 december Mana87 - 1e kindje - jongen Knorretje85 - 1e kindje - meisje Annemiek25 - 2e kindje - jongen 4 december Ikke31 - 1e kindje - meisje MamaEva86 - 1e kindje - meisje Diien - 1e kindje - meisje 5 december DienB - 1e kindje - verrassing 6 december Me84 - 1e kindje - verrassing Nina22 - 1e kindje - meisje Essie84 - 1e kindje - verrassing 8 december Mellowyellow - 3e kindje - jongen 9 december Doom8 - 1e kindje - jongen 10 december Tiepmiep - 3e kindje - verrassing Daantjedubbel - 1e kindje - jongen Tiara - 1e kindje - verrassing 11 december Char1983 - 2e kindje - jongen Lovemy4kids - 4e kindje - meisje (ingeleid) 12 december Loesje123 - 1e kindje - meisje Ipje - 2e kindje - meisje Lenaroos - 2e kindje - jongen Lutty - 1e kindje - verrassing Ccwoman - 3e kindje - meisje 13 december Mammie1982 - 2e kindje - jongen Essie32 - 3e kindje - verrassing 14 december Blokzijl08 - 1e kindje - meisje Rojin - 2e kindje - meisje 16 december Godblessed - 2e kindje - meisje 19 december DJR - 2e kindje - meisje GEBOREN 29-10-2014 Loïs Ivy Joy 20 december Lynnetjee - 1e kindje - meisje 21 december Annebon1986 - 1e kindje - meisje Ellie86 - 2de kindje - jongen Bababoe - 1e kindje - jongen Xxxilse85 - 1e kindje - jongen Newmom2b - 2e kindje - jongen Rooslvandenberg - 1ste kindje - jongen 22 december Silvy - 1e kindje - jongen 23 december Caithh - 1e kindje - jongen 24 december Lootje80 - 1e kindje - verrassing Delina04 - 1e kindje - jongen Dee-tje - 2e kindje - jongen 25 december RoIn - 1e kindje - meisje 27 december Patty271214 - 1e kindje - verrassing Miracles - 2e kindje - meisje GelukkigeMama01 - 2e kindje - jongen (ingeleid) 28 december Potjesoep - 1e kindje - jongen 29 december Mabe - 2e kindje - jongen 30 december Chanti - 2e kindje - verrassing 31 december Tiniedice - 3e kindje - meisje 23x Jongen 18x Meisje 10x Verrassing Aanvullingen / wijzigingen graag in je bericht in rood aangeven.
Gefeliciteerd Djr! En wat een goed nieuws allemaal. Ik duim nog even voor jullie verder dat de rest ook voorspoedig mag gaan en dat jullie snel thuis zijn om te genieten Hele mooie naam ook! Ik ben het met mammie1982 eens, ben al blij dat we een kindje kunnen krijgen dus de datum doet er niet toe. Is altijd wel een mouw aan te passen idd. Ben zelf de 4 de uitgerekend, dus verwacht sowieso niet dat het op een feestdag wordt.
Wauw jdr! Proficiat! Mooie naam! En wat een goed nieuws en mooi gewicht! Ik wens jullie heel veel geluk en succes toe, hopelijk sterkt ze snel aan! wat betreft bevallen met de feestdagen, ik hoopte dat ze iig niet met kerst zou komen, maar sinds ze met 28 weken dreigde te komen maakt het me niks meer uit. Als ze maar tot 37 weken blijft zitten! Vanmiddag weer controle bij vk, ben benieuwd of ze al wat aan het indalen is, aangezien ik vorige week zo'n last had.. Vanavond waarschijnlijk even naar de ikea om wat laatste dingetjes te halen. Iemand een tip waar je leuke verduisterende gordijnen kunt kopen? Welkom weer nieuwe decembermama's!
Wauw djr! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meisje. Ik hoop dat de operatie goed verloopt. Tot nu toe goed nieuws. Geniet ervan
Ik heb cvan de ikea een verduisterend rolgordijn gehaald en gewone gordijnen erover die wij leuk vonden. Misschien een ideetje? Ik heb ook liever niet dat ze met de kerstdagen geboren wordt, aan de andere kant heb ik dat mogelijk misschien nog wel liever dan met oud en nieuw. Maar het allerbelangrijkst: dat ze gezond komt, of het nu met sint/kerst of oud en nieuw is. Verlof hebben in december vind ik wel echt heel prima, zo'n gezellige maand, veel mensen hebben vrij zijn in feeststemming. Ja, ik heb er helemaal zin in! Na vandaag nog 3,5 week werken!
gefeliciteerd djr! mooie naam, en hopelijk gaat de operatie goed. hier ook uiteraard erg blij dat we überhaupt een kleintje mogen krijgen, maar voor de kleine liever dat ze niet op een feestdag komt. Ik vind het zelf niet erg. kleertjes: ik heb maar 2 pakjes in 50 aangeschaft omdat we waarschijnlijk niet zon kleintje verwachten. heb in 56 wel een pakje of 14 denk ik. heb 10 rompers in de maat 50/56. als we iets te kort komen is het zo bijgehaald. kan iemand me op de lijst zetten? wish01 25, 1e kindje uitgerekend 30 dec. Hier na een best zware zwangerschap nu wat rustiger, ben wel gestopt met werken nadat ze de laatste keer een ambulance konden laten komen. hier wel een beurs gevoel van onder, is het niet wat vroeg voor indalen?
DJRGefeliciteerd !!!! En wat een geluk dat alles terug het buikje in gegaan is ..Wat een opluchting en dan ook nog zo,n super gewicht en echt wondertje !! Heerlijk gaan genieten !
Gefeliciteerd! Wat een super gewicht al. Ik wens jullie alle geluk toe en een voorspoedig herstel voor jullie meisje. Ik vind december altijd een hele gezellige maand dus ik vind het eigenlijk wel leuk dan uitgerekend te zijn Wel is het een hele drukke maand. Afgezien van sinterklaas, kerst, oud en nieuw...hebben wij ook nog meerdere jarigen En nu dus weer eentje erbij (tenzij ze veel later komt) en ook nog eens uitgerekend op de dag van kerstavond, 24 december. Maar ik maak me niet druk, ik vind het prima Hier afgelopen donderdag de vk gebeld omdat ik de kleine al drie dagen minder voelde. Ze heeft me naar de praktijk gestuurd en daar naar het hartje geluisterd. In verband met mijn vorige zwangerschap (toen ook minder leven, waarna ctg in het zh, waaruit bleek dat dochter idd te rustig was, daarna echo waaruit bleek dat vruchtwater op was, en meteen ingeleid om die reden) wordt ik al extra onder controle gehouden (ook omdat dochter een kleintje was; 2800 gram met 40 weken). De vk vond dit wel reden om me naar het zh te sturen voor een ctg minder leven. Zo gezegd, zo gedaan. Aan de monitor deed baby het prima, hartslag was goed. Ze zagen alleen wel dat ik regelmatige contracties had (harde buiken) en wilden zeker weten dat dit geen ontsluiting veroorzaakte. Hiervoor direct een inwendige echo gehad, waaruit bleek dat mijn bm nog prima was. Daarna nog een gewone echo voor groei en vruchtwater; Vruchtwater in orde (gelukkig want ivm vorige zwangerschap was ik al bang dat dat weer de reden was van minder beweging ) en wat bleek? Baby ligt voor op groei. Hij is groter dan gemiddeld met gewicht én lengte (met 31+1 bijna 2000 gram) Ik was echt helemaal verbaasd! Omdat mijn dochtertje echt een uk was bij de geboorte. Ze is nu wel langer dan gemiddeld, maar nog steeds een tenger poppetje haha. Maar haar broertje doet het dus duidelijk anders! Nog meer dames die zo'n groot verschil hebben/hadden in grootte van de kindjes? Ik dacht ik zal wel alleen kleine kindjes maken maar niet dus! Ben zelf ook erg slank namelijk. Ben nu al bang voor de bevalling, hij moet er ook nog uit namelijk Maar goed, in ieder geval ben ik dus weer gerustgesteld na de ctg. Maakte me toch wel wat zorgen aangezien baby altijd erg druk is en echt een paar dagen niet.
Thanks voor de tip Roln! Zal vanavond eens kijken wat ze hebben! Dee-tje, het enige wat ik weet is dat onze meid met 28 weken rond de 1290 gram zat.. lengte weet ik niet meer precies, maar dat was allemaal net iets boven het gemiddelde. Kan het alleen niet vergelijken wat dit is ons 1e kindje Dat wordt een flinke man! Gelukkig doen de harde buiken verder niks!
dankjewel allemaal!!! Werden vanmorgen om half 11 opgepiept dat ze direct naar de ok kon komen! Om 14:00uur kwam de chirurg dat de operatie is geslaagd en Loïs het heel goed heeft gedaan😊😊 Beademing heeft ze ook goed gedaan. Buikje is in 1x gesloten en ze verwacht ook dat dit de engiste operatie zal zijn! We zijn zo opgelucht en blij....nu hopen op een voorspoedig herstel 😊 Xxxx
O super fijn om te horen meis! Ga voor jullie duimen dat het herstel voorspoedig zal gaan verlopen en jullie nog meer kunnen gaan genieten!
Wauw DJR, wat een nieuws! Heerlijk dat het allemaal goed is gegaan! hopelijk knapt ze nu snel op en sterkt ze snel flink aan, zodat ze met jullie mee naar huis kan! Gaan ze meteen al starten met de voeding, of wachten ze nog even? (onze zoon was geloof ik iets van 3 weken nuchter na de operatie) @Dee-tje: fijn dat het allemaal goed bleek te zijn! Ik heb echt geen idee van gewicht... Onze eerste (ook een jongen) zat met zijn geboorte flink hoog, ondanks zijn gastroschisis. Hij zat toen op p80-p84 (of 3080gr met 36.1). Op de echo daarvoor hadden ze hem wel 2300 geschat, dus dat klopte helemaal niet... Deze kleine schatten ze 'gewoon' op p50, ik geloof iets van 1500gr bij 30 weken? Dus dat zou zo op 3500gr uit moeten komen geloof ik... Nou ja, ik moet het allemaal maar zien, want ik heb bij de vorige keer geleerd dat het zo maar eens heel veel kan schelen met het daadwerkelijke gewicht, haha!
Bevallingslijst december 1 december Luckymartine - 1e kindje - jongen Lentekind85 - 2e kindje - jongen Scrat - 2e kindje - jongen 3 december Mana87 - 1e kindje - jongen Knorretje85 - 1e kindje - meisje Annemiek25 - 2e kindje - jongen 4 december Ikke31 - 1e kindje - meisje MamaEva86 - 1e kindje - meisje Diien - 1e kindje - meisje 5 december DienB - 1e kindje - verrassing 6 december Me84 - 1e kindje - verrassing Nina22 - 1e kindje - meisje Essie84 - 1e kindje - verrassing 8 december Mellowyellow - 3e kindje - jongen 9 december Doom8 - 1e kindje - jongen 10 december Tiepmiep - 3e kindje - verrassing Daantjedubbel - 1e kindje - jongen Tiara - 1e kindje - verrassing 11 december Char1983 - 2e kindje - jongen Lovemy4kids - 4e kindje - meisje (ingeleid) 12 december Loesje123 - 1e kindje - meisje Ipje - 2e kindje - meisje Lenaroos - 2e kindje - jongen Lutty - 1e kindje - verrassing Ccwoman - 3e kindje - meisje 13 december Mammie1982 - 2e kindje - jongen Essie32 - 3e kindje - verrassing 14 december Blokzijl08 - 1e kindje - meisje Rojin - 2e kindje - meisje 16 december Godblessed - 2e kindje - meisje 19 december DJR - 2e kindje - meisje GEBOREN 26-10-2014 Loïs Ivy Joy 20 december Lynnetjee - 1e kindje - meisje 21 december Annebon1986 - 1e kindje - meisje Ellie86 - 2de kindje - jongen Bababoe - 1e kindje - jongen Xxxilse85 - 1e kindje - jongen Newmom2b - 2e kindje - jongen Rooslvandenberg - 1ste kindje - jongen 22 december Silvy - 1e kindje - jongen 23 december Caithh - 1e kindje - jongen 24 december Lootje80 - 1e kindje - verrassing Delina04 - 1e kindje - jongen Dee-tje - 2e kindje - jongen 25 december RoIn - 1e kindje - meisje 27 december Patty271214 - 1e kindje - verrassing Miracles - 2e kindje - meisje GelukkigeMama01 - 2e kindje - jongen (ingeleid) 28 december Potjesoep - 1e kindje - jongen 29 december Mabe - 2e kindje - jongen 30 december Chanti - 2e kindje - verrassing Wish01 - 1e kindje - meisje 31 december Tiniedice - 3e kindje - meisje 23x Jongen 19x Meisje 10x Verrassing Aanvullingen / wijzigingen graag in je bericht in rood aangeven.
gefeliciteerd inderdaad DJR en gelukkig en wel is de operatie gelukt hier nog 9 weken volgens het schema en volgens mij is vannacht of nog bezig aan het indalen heb een soort branderige gevoel rond het schaam been en vannacht was hij heel druk met strekken en rekken en de hik te hebben en daarbij had ik flinke onderbuik pijntjes ( banden pijn of indalen misschien ) xxxsucces iedereen voor deze komende week en DJR mag je kleintje snel genezen en snel naar huis toe mogen
Wat een goed nieuws allemaal DJR! Fijn dat het goed met haar gaat en dat ze zo'n sterke meid is! En wat een spannend verhaal weer Dee-tje. Ik kreeg vanmorgen ook een telefoontje van de man van een vriendin. Te weinig vruchtwater, ze is vannacht bevallen (ipv 12 november). Alles gaat goed, maar ik dacht wel even: oh ja het kan ook echt heel veel eerder, is alles wel geregeld !
Wat fijn dat de operatie geslaagd is! Hier is ze met 29,4 op 1500gram geschat. Ook iets boven gemiddeld. Bij ons idd ook nog 4 jarigen de directe familie in dec. En mogelijk dus nog 1!