MamaEva, ik snap dat je je zorgen maakt rugklachten zijn heftig zeker tijdens een zwangerschap weet ik alles van... Hopelijk vliegen de weken voorbij! Al zal dat niet meevallen als je niet veel meer kan en mag succes! Gelukkig hebben we hier elkaar om er door heen te trekken als we het even niet zien zitten of het van de zorgen boven in hoofd uitstijgt!
Ik hoop het ook! Ik moet het nu maar doen met Gilmore Girls kijken, Cnady Crush spelen en veel op dit forum hangen inderdaad Nog maar 35 dagen!
Hier verslaafd aan Netflix zodra ik even tijd heb dan lekker op de bank of bed en even genieten en vooral even in relax stand....is iets lastiger met een peuter puber in huis maar probeer echt rustiger aan te doen zoals geadviseerd is.
Hoi dames hier ook last van mijn rug, bekken instabiliteit en hele harde buiken. Moet nu rustig aan doen van de gyn. Helaas gaat dat niet lukken met nog 3 kinderen. Moeten ook naar school gebracht worden en van school gehaald worden . Nu toch uit proberen te zingen tot 10 -17 december. Dan wordt ik ingeleid. Lastig dat iedereen nu veel kwaaltjes krijgen. Je merkt echt dat je nu de laatste loodjes loopt. Hier weer een week foto van mijn buik. Tijdens een harde pijnlijke buik gemaakt . Ziet hem flink gespannen staan. Opgeblazen skippy bal.
Hier lag beeb bij vorig bezoekje bij de vk al aardig diep in mijn bekken met hoofd naar beneden. Maar vandaag weer lekker hoog en in stuit.. Gelukkig heeft het nog even de tijd om te draaien.. Hier iemand ervaring met natuurlijke stuit bevalling? Wat een beste toeter lovemykids4! Mooi zeg! Word je ingeleid ivm de bekkeninstabiliteit? Girlmore girls super leuk! Hier heb ik nog de serie grey's Anatomy liggen. Maar kom ik helaas niet aan toe met een peuter in huis en een huishouden dat steeds op zn kop ligt pff
Waauuwww Lovemykids4!! Ik snap dat je veel last hebt zeg! En sterkte joh. Ik moet er niet aan denken nu ook nog eens kinderen naar school te brengen etc. Ik ben zo blij dat ik student ben en lekker een tussenjaar kan nemen. Ben al weer 4 afleveringen verder met Gilmore Girls Mijn kleine ligt ook nog niet ingedaald trouwens Chanti. Voel d'r steeds dwars liggen. Heb dinsdag de echo, ben benieuwd of ze zin krijgt te gaan dalen! Gelukkig hebben we nog even!
Hier is ze al eventjes ingedaald. Dat merk ik dan ook meteen met het naar de wc rennen haha. Stond eerst maar 1x op snachts, nu al een keer of 3 voordat ik überhaupt slaap haha. Mijn ribben weet ze ook wel goed te vinden, het is ook een echte drukte maker Net een acrobaatje Ik ben zowaar ook weer eens wat bijgekomen. Na 4 weken op 10 kilo te hebben gehangen, zit ik nu op 11. Ben er nog blij mee ook. Hoop er namelijk op dat dat betekend dat ons meisje ook gegroeid is, al weet ik eigenlijk niet of je dat zo kunt zeggen. Dinsdag weten we het. Hoe zit het met de nesteldrang bij jullie? Ik wil echt zoveel doen, maar mijn energie laat me vaak in de steek. Frustrerend...
O die nesteldrang vreselijk ik kan bijna niet meer maar moet en zal ik alles in orde hebben pffff word moe van mezelf haha
Nesteldrang valt hier vooralsnog reuze mee. Maar ik werk ook nog volop, dus mogelijk ben ik er daardoor wat minder meebezig? Lovemykids, draag je wel iets van een steunband oid? Kan me haast niet voorstellen dat jouw buik vanzelf zo naar voren blijft! Hij groeit maar door hè? Mijn ribben doet ze gelukkig (nog) geen zeer. Maar ik dacht dat het ook minder zou zijn wanneer baby's indalen? Dat is dus niet zo?
Precies dit haha en als ik dan door zet heb ik later spijt spugen bekkenpijn probeer nu kamer voor kamer te doen
Hoi, Nee draag geen steunband. ik heb erg last van mijn bekken maar werd afgeraden om een bekken band te dragen. Had enkel mijn zwangerschaps broek aan met hoge band die mooi over mijn buik valt. En een strak shirt. Had flink harde buiken ten tijde van de foto's. Vandaar zo mooi rond Had gehoopt dat het nu minder hard zou gaan idd. Het is geen pretje meer met lopen en doet gewoon zeer als ik 5 minuten heb gelopen. Hoop dat vriendlief volgende week wat eerder uit zijn werk is zodat hij de kids kan halen. Ik loop over stukken van een kwartier nu ruim een half uur 3 kwartier over Moet steeds ff een pauze nemen op.op adem te komen. Nog ff volhouden dan ben ik er.
Ja wat zijn we toch eigenwijs he? Want achter af hebben we ons zelf ermee pijn moe ect. maar dat stemmetje in je hoofd he? pffff
Hhmmmm nesteldrang, wat is dat ? Ik ben echt verschrikkelijk lui de laatste week. Ik denk wel, dit moet ik even doen, dat even schoonmaken. En dan denk ik er gelijk achteraan: komt morgen wel. Hebben jullie ook last van steken richting de vagina ? Ik merk dat ik dit de afgelopen week/dagen steeds vaker heb. Nog over indalen en pijn in de ribben. Bij mij is de kleine al ingedaald maar ik heb nog steeds last van mijn ribben. Het hoeft dus niet ze te zijn dat de ribbenpijn over is als de kleine is ingedaald.
Precies hihi, vandaag weer koppig nu besloten lekker in bed te gaan liggen na een warme douch heerlijk die rust. Bijkomen van de dag.Heb wel alweer in mijn hoofd dat de vlucht tas klaar moet zijn en wat erin moet
Hier ook steken in de vagina vooral bij lopen en draaien in bed ze is al ingedaald zodra ze draait ook vagina pijn. En haar billetjes liggen gewoon tegen mijn ribben maar het is niet pijnlijk
Ja heerlijk een warme douche ga ik nu ook doen en dan in bed The Voice kijken.... Oef die vluchttas die heb ik al voor een gedeelte ingepakt. Lekker met de voetjes omhoog dames! Fijne avond!
Ik heb al een paar dingetjes in mijn vluchttas gestopt, maar ik moet er echt even mee aan de slag. Ook dan denk ik, ach kan morgen ook nog wel.