Hier ook kamertje bijna af. Geboortekaartje en naam zo goed als uitgekozen. Moet zeggen dat ik daradoor wel meer rust heb. Toen kamertje nog helemaal gedaan moest worden werd ik daar erg onrustig van. Nu heb ik zoiets van zo dat heb ik gehad.
Hallo dames! Wat spannend. Ik mag opeens aan een laatste 10 weken aftel topic mee doen!! Het is zo snel gegaan! 4 december ben ik uitgerekend van ons eerste kind, we verwachten een meisje We zijn zojuist verhuisd en de babykamer is nog een opslagkamer. Ga dit weekend met mijn zus (moeder van 2 dochters) alle nodige spullen in huis halen!!
Wij hebben de babykamer ook bijna klaar! Moeten alleen de muursticker nog plakken en 1 muur behangen, maar daar komt volgende week nog een nieuw kozijn in. Verder alleen nog een lamp en gordijnen uitzoeken. Geboortekaartje hebben we nog niet. Via welke site hebben jullie ze besteld? Zijn zooooveel verschillende.. Had een week terug wat last van harde buiken, doe nu wat rustiger aan op het werk (zorg) en dat lijkt te schelen.
Hier ook uitgerekend in Dec kom maar op met die baby .. Heerlijk gezellig kerst met zon hummeltje erbij kroelen met het gezin op de bank ik zie het al helemaal voor me.
Hoi allemaal, Ik meld me hier ook alvast. Ik ben 13 december uitgerekend van ons derde kindje. Wat het wordt is een verrassing.
hahaha het viel mij ook al op. Meisjes zijn goed vertegenwoordigd in december! Maar ik kijk ook enorm uit naar eerste kerst met zijn allen op de bank!
Het geslacht is bij ons een verrassing..... Leuk dat er al zoveel dames meekletsen hier. Bij ons is het kamertje zo goed als af. Wel nog wat kleine dingen die moeten komen zoals een aankleedkussen, hydrofiele luiers, etc....
Silvy/22-12/1ste kindje/wij krijgen een jongen! Ohh bij ons staat de babykamer nog in steigers hehe zijn net klaar met behang scheuren en nu nog verven enz... Kan niet wachten totdat het af is!
Jaaaaa nog 10 weken meiden! Woehoe dat hebben we toch even gedaan! ! Ik ben trouwens 4 december uitgerekend en krijgen ook een meisje ! Dus vandaag precies 30 weken zwanger!
Hallo dames, Ik kom me ook alvast melden. Ik ben 21 december uitgerekend, maar word met 38 weken ingeleid. Zo spannend allemaal! Dit word mijn 2de kindje en het is weer een jongetje. ellie86, 21 december, 2de kindje, jongen
wat leuk ik en ook uitgerekend op 6 december van ons eerste!.. gister bij de vk geweest ik moet morgen voor een groei echo.. spannend! heb een tenger postuur en ze vonden mijn buik wat te kleine en konden de grote van de baby niet goed voelen.
Zijn jullie ook beetje ongeduldig of vinden jullie het heerlijk om nog een poosje zwanger te zijn ? Ik vind dit de zwaarste zwangerschap tot nu toe en merk wel dat ik hoop dat de tijd omvliegt. Hoe wel ik het getrappel super vind.vind ik het zwanger zijn niet echt mijn ding maar meer voor het einddoel zal het moeten haha
Yeeeaahhh eindelijk aftellen! Ik ben er echt zo klaar mee.. (bekkenklachten) Ik ben 3 December uitgerekend en wij verwachten een Jongetje!!!
Bevallingslijst december 3 december Mana87 - 1e kindje - jongen Knorretje85 - 1e kindje - meisje 4 december Ikke31 - 1e kindje - meisje MamaEva86 - 1e kindje - meisje Diien - 1e kindje - meisje 5 december DienB - 1e kindje - verrassing 6 december Me84 - 1e kindje - verrassing Nina22 - 1e kindje - ? 7 december Scrat 2e kindje jongen 10 december Tiepmiep - 3e kindje - verrassing Daantjedubbel - 1e kindje - jongen 11 december Char1983 - 2e kindje - jongen 13 december Mammie1982 - 2e kindje - jongen Essie32 - 3e kindje - verrassing 14 december Blokzijl08 - 1e kindje - meisje Rojin - 2e kindje - meisje 21 december Annebon1986 - 1e kindje - meisje Ellie86 - 2de kindje - jongen 22 december Silvy - 1e kindje - jongen 23 december Caithh - 1e kindje - jongen 24 december Lootje80 - 1e kindje - verrassing Delina04 - 1e kindje - jongen 9x Jongen 7x Meisje 5x Verrassing Aanvullingen / wijzigingen graag in je bericht in rood aangeven.
De lijst is weer up-to-date. Godblessed, ik had van jouw geen gegevens, dus laat maar horen, dan voeg ik je toe. Hier is de naam en de kaart uitgezocht, kamertje is bijna klaar. Eindelijk, gelukkig... geeft veel rust denk ik. Verder herken ik het van tiepmiep; ik ben er ook wel klaar mee. Vond de vorige keer de zwangerschap zwaarder als de bevalling. Had toen ook al een hele tijd last van mijn bekken en nu dus nog langer en erger. Nog heel even volhouden meiden en ondertussen maar genieten van het getrappel. @Blokzijl: geen probleem, misschien was ik wat onduidelijk.
Hi meiden, wat leuk het december afteltopic! Ik moet nog iets langer dan 10 weken, maar ik wil wel graag meeschrijven! Het komt steeds dichterbij en ik vind de tijd echt voorbij vliegen de afgelopen weken.. We zijn lekker in het kamertje bezig en deze is nog lang niet af, nog even hard doorwerken en dan is ie klaar en hoeven we daar even niet meer naar om te kijken! Ik ben 23 dec uitgerekend van ons 1e kindje, een jongen!
Hey dames, ik kom ook mee schrijven. Ik ben nu net de 30 weken gepasseerd. Ik zal nog even terug lezen wat jullie al geschreven hebben. Maar erg leuk dat we nu de laatste weken met elkaar kunnen aftellen. Ik ben 3 december uitgerekend en we krijgen een meisje. Als het me lukt, zal ik de bevallingslijst ook even aanvullen.
Het wordt al een hele lijst zeg Bewegen jullie kleintjes ook zoveel? En kunnen jullie er al een bepaald ritme in ontdekken?