Hoi dames, even afwezig geweest wat fijn te lezen dat de kleine prinsesjes het goed maken want een kleine vechtertjes. Hier de oudste van trap gevallen pols gebroken mijn arme grote kleine meisje nu extra zorg maar met liefde. ze kan nu zonder pijnstilling slapen gaan we vanavond proberen. Was ook bij de VK bleek mijn bloeddruk hoog voor mijn doen omdat altijd zelfde beetje is geweest en bij mijn oudste ook.Ook houd ik vocht vast opeens ben erg bang en duik mijn bedje maar in extra rusten.Slaap nog steeds slecht spugen,maagzuur,oefenweeen.Dames die ook opeens verandering hadden in bloeddruk en opeens vocht vasthouden uit het niets? @Pijnstilling zonder bevallen bij mijn oudste puur naturel was goed te doen.Nu wil ik met bevallen of in bad al denkt de vk dat snel zal gaan we zien het wel . Met of zonder het eindresultaat is het zelfde geen moeite mee nu pijnstilling te nemen. @commode is handig luiers doekjes en rompers je kan de kleine niet laten liggen en even doekjes te pakken als ze op zijn daardoor erg fijn als reserve doekjes en luiers er liggen en rompertjes babies lekken nog wellis is door vooral bij borstvoeding is de poep erg dun. Fijne avond meiden ga mijn bedje in
Djr: wat fijn dat de kleine meid het zo goed doet! Godblessed: beterschap met je dochter, hopelijk heeft ze goed geslapen. Ik had vorige week opeens een hoge bloeddruk. Gisteren een ctg gehad omdat ik me het hele weekend niet goed voelde en veel hoofdpijn heb. Gelukkig alles helemaal goed, en ook mijn bloeddruk blijkt alweer normaal te zijn Met vocht vasthouden heb ik geen ervaring. Lijkt me wel vervelend. @commode: ik heb ook luiers in de commode. Maar niet in de bovenste lade, waarschijnlijk wel het handigst. Heb er ook hydrofielluiers in liggen en nog veel meer. Rompers heb ik in de kast. De tip van het verschoningskussen beneden had ik ook al eens gekregen. Ik heb hier in de box ook een lade en daar heb ik ook luiers, babydoekjes en spuugdoekjes in liggen. Wordt denk ik toch even bekijken wat het handigst is. Ik heb ondanks mijn aanhoudende buikpijn heerlijk geslapen. Tot 7 uur! Hoe is het met jullie?
Thanks voor de tips! Luiers is idd ook handig om bij de hand te hebben. Denk dat ik de rompers ook maar in de bovenste lade leg. DJR wat fijn dat ze het goed doet! Zal wel een heerlijk gevoel zijn om haar zo goed vooruit te zien gaan! Godblessed, beterschap voor jou en je dochter! Wat zei je vk ervan? Hier gisteren weer controle gehad, was allemaal weer prima. Vandaag maar weer verder met wasjes wassen en opvouwen. Vanmiddag weer yoga, dus kom de dag wel weer door
Ik heb mijn eerste wasje, alles aan kleertjes wat wit is, afgelopen weekend gedaan. Je wast om de bacterien te doden, maar met wassen op 40C gebeurt dat natuurlijk helemaal niet. Dus heb ik gelezen dat je om die reden ook moet strijken. Dat heb ik dus gedaan...vond mezelf aardig overdreven bezig.. Vroeg me af of jullie dat ook allemaal gedaan hebben? Alles wassen en strijken? Ach godblessed.. arme dochter! Beterschap voor haar!
Ik ben echt zo blij met mijn gynaecoloog. Gisteren echt een super gesprek gehad. Ik krijg vrijdag weer een groei-echo en dan laat ze de echoscopiste ook krijgen hoe de navelstreng ligt. De andere twee dames werden namelijk stevig omstrengeld geboren en vandaar ook bij de eerste een spoed ks. Bij beiden liep tijdens de bevalling daardoor de hartslag flink terug. Als de navelstreng nu ook weer om het hoofdje blijkt te zitten, dan wordt het een geplande ks. En anders...... wil mijn gynaecoloog deze bevalling helemaal bij mij doen en gaan we dus toch inleiden. Mijn litteken is zo mooi genezen dat ze dat aandurft en ze wil dan de hele bevalling van begin tot einde met mij doen, of het nu een natuurlijke of ks wordt. Ik ben zo blij en opgelucht. Ze zei letterlijk: na deze twee vervelende bevallingen en je verdere medische gynaecologische voorgeschiedenis, wil ik je nu zo vlot en prettig mogelijk laten bevallen dat je terug kunt kijken op ten minste een prettige ervaring. Fijn hè. Groetjes van een opgeluchte mama Ps en hier ook vanmorgen de eerste wasjes gedraaid voor de baby spullen. Merk dat ik sinds dat goede gesprek van gisteren ineens nesteldrang krijg
Hoi dames. Ben even onderste boven van het nieuws wat ik net te horen heb gekregen Voelde vanaf gisteren avond 18.00 de laatste teken van leven en vanmorgen niets. Moest vandaag al komen voor de ctg dus belde of ik iets eerder kon komen. En dat kon ivm geen beweging van die kleine meer. Aan het ctg gelegd hartslag van babygirl was steeds tussen de 180 en 200. Erg hoog en weinig bewegingen. Ze bewoog wel maar niet super veel. Daarna een echo en wordt je met je neus op de feiten gedrukt. Mevrouw? Heeft u flink veel vruchtwater verloren? Uhm ja laatste week heel wat natte maandverbanden gehad dat ik dacht dat ik plaste maar het was niet geel maar doorzichtig. Ja mevrouw u had polyhydramnion en nu heeft u kindje dus haast geen vruchtwater meer Daarna met eendenbek beneden gekeken en ja hoor er kwam idd nog wat vruchtwater uit Morgen krijg ik weer een ctg een groeiecho en vruchtwater meting. Is het weer afgenomen in hoeveelheid ben ik nog voor het weekend mamma van dit meisje In mijn buik ontsluiting is nu 4 cm. Ben ff van me apropos af pffff. morgen 33 weken en had gehoopt tot 37 weken te lopen
Kan me voorstellen dat je opgelucht bent tinie! Voor jou heftig lmk! Maar of ze nu komt of later, het komt goed! Ik begrijp goed dat het liever wat later was gebeurd hoor!
Wat een spannende berichten! Hopelijk lukt het om nog wat langer door te gaan lm4k! Maar ze zullen gaan doen wat het beste voor de kleine is natuurlijk... We wachten met je mee! Godblessed: beterschap voor je dochter! Echt super sneu! Roin: ik heb dit keer niet gestreken, maar vorige keer wel ja!! Vond dat ook leuk om te doen toen, maar nu ben ik wat gemakzuchtiger geloof ik Verder is het overal nog vrij rustig geloof ik he? Ik werd vannacht wakker met knallende koppijn wakker, waardeloos! Vandaag dus maar rustig aan, voel me alweer een stuk beter Op controle geweest, mijn bloeddruk zakt alleen maar, haha! Nu 110/60, dus daar hoef ik me absoluut geen zorgen om te maken. Heb de bevalling vandaag besproken, dat was echt fijn. Heb nu het gevoel dat ik er mentaal ook wel klaar voor ben. En het mag inmiddels ook, grappig om die grens over te zijn!
Fijn dat het zo goed gaat djr!! Beterschap met je dochter godblessed... Wat fijn dat je nu zo opgelucht bent en goed gesprek hebt gehad tienidice..! Wow wat heftig lovemykids... Hopelijk verloopt alles goed en kan ze nog even blijven zitten.. Succes!!! @strijken.. Ik heb niks gestreken .. Ik heb niet eens een strijkijzer @commode la.. Thanks voor de tips, zal ook nog wat dingetjes omgooien.. Al komen we er straks gaandeweg vast achter wat makkelijk is en niet.. Hier gelukkig minder druk van onderen waardoor lopen weer wat beter gaat.. Wel nog snel pijnlijk schaambeen dus wel kalm aan doen.. Ik ben er wel klaar voor, maar ukje zit voorlopig nog wel even goed volgens mij...
Dankjewel dames heel lief..<3 @Lovemykids wat erg spannend als je al urine verliest best logisch dat je het dan niet merkt zou het denk ik ook niet gemerkt hebben.Hopelijk kan ze nog even blijven zitten krijg je nog longrijpings prikken of is dat niet meer nodig?Dikke knuffel voor jou
Pff al weer 2 slapeloze nachten er op zitten met voorweeen en misselijkheid... Hoop toch dat t geen weken meer duurt want dan ben ik volledig uitgeput.
Vervelend meiden die slapeloze nachten. Ik kan mij erg gelukkig nog steeds niets bij voor stellen. Onze kleine man is volledig ingedaald en vind sinds deze week zijn beweging ook een stuk stiller. Ben benieuwd wanneer hij komt. Ik zelf zou de maand november wat leuker vinden maar we hebben het niet voor het zeggen
Lm4k hoe gaat het nu hopelijk blijft ze nog even zitten. Godblessed alles goed met jou en je dochterje hoop dat ze beetje op geknapt is. Hier gister liggingsecho/groei echo baby word nu 3120 geschat. En we hebben een datum kon kiezen uit 26-11. Of 27-11 heb voor 27-11 gekozen en dan mag ik mij komen melden.spannend ik ben dus nu echt aan het aftellen stiekem hoop ik dat het eerder begint zo dat het allemaal wat rustiger verloopt (weeeenstorm bij 2de ) hoe wel mijn ingeleide tweede bevalling zeer fijn was vergeleken met mijn eerste bevalling. Ach ik zie het allemaal wel. Weet igg dat ik nog twee weken pijn in mijn heupen snachts heb en dat het daarna klaar is Joepie !!
Hoi dames. Ik ben vanacht om 04.30 opgenomen. Om 4 uur vanacht had ik weer vruchtwater verlies dus gelijk aan de bel getrokken. Moest gelijk aan de ctg en die gaf duidelijk aan dat het flink rommelt. Moet dus gelijk blijven. De weeën volgen elkaar snel kort en krachtig op. Remmen doen ze het nu niet meer. vruchtwater maakt wel aan maar is nog steeds weinig. Placenta maakt het nog super met toevoer En groeiecho gaf aan dat haar gewicht nu geschat wordt op 3470 gram. Dus gewicht is erg mooi. Ik ga zo hard hopen dat ik toch nog Door kan lopen tot 37 weken. die kans is klein maar goede hoop doet leven zeg ik altijd De weeën zijn nu nog wel te doen kwa pijngrens. Anders had ik dit niet kunnen typen
oohhh lmk4, dat klinkt heel spannend! En het klinkt vooral ook alsof het niet meer zo lang gaat duren eerlijk gezegd... Hopelijk hou je het nog even, maar ja, als ze niet gaan remmen zal ze er wellicht snel zijn...! Gelukkig heeft ze in elk geval een goed startgewicht! Scrat: balen van die slapeloze nachten! Zou een warme kruik misschien helpen? Of is dat water naar de zee dragen denk je? Tiepmiep: oe een datum, dat is ook spannend! Nu kan je echt ontzettend aftellen, leuk! Ik heb ook een beetje een rommelend gevoel hier.. allemaal eigenaardige dingen... pijnscheuten in mijn liezen die uitstralen naar mn benen, krampen hier en daar, rugpijn die af en toe komt opzetten. Allemaal voorbereidend werk gok ik zo! Net even lekker naar de kapper geweest, is dat in elk geval gedaan voor mn kraambed, haha! Ik begin net te genieten van mijn verlof en dit soort dingetjes doen, dus van mij mag de kleine wel even blijven zitten! (en ik ben verkouden geworden, dus dat vind ik ook nog niet de ideale omstandigheid voor een bevalling, haha!) Ik begin het steeds leuker te vinden om af te wachten en te kijken wanneer er daadwerkelijk iets gaat gebeuren, hebben jullie dat ook? De angst voor de bevalling maakt langzaam plaats voor nieuwsgierigheid en enthousiasme hier
Jeetje wat spannend!! Heel veel succes alvast. Ik ben alleen wel nieuwsgierig, maar de baby weegt nu met 33 weken al 3,5 kilo bijna? Klopt dit? Want die van mij woog met 32 weken zo'n 2 kilo en dat was keurig op het gemiddelde. Dus ik dacht dat er misschien 2,5 kilo moest staan? Hopelijk kan je ook straks gewoon genieten van je baby. En fijn dat je dit met ons wilt delen