Hier voor het eerst een te hoge bloeddruk. Dus vanmiddag aan de ctg in het ziekenhuis en bloedafname.
Hopen dat t niks is meis! Succes strakjes! Hier terug van controle, kleine meid is aan t indalen en gaat helemaal goed! Wel ga ik vanaf 38 weken gestript worden ivm lichamelijke klachten. Zit al vanaf 20 weken thuis en kan bijna niks. Heb even een paar goede weken gehad maar helaas gaat t nu echt bergafwaards! Rugpijn, bekken, harde buiken...icm ons hele gezin is t moeilijk vol te houden. Dus als t strippen niet aan slaat wordt ik hopelijk voor de kerst ingeleidt
Sterkte Miracles, nog even volhouden dus. Ik hoop dat het strippen straks aanslaat. Doom8: is het normaal dat je bij een eerste keer hoge bloeddruk direct naar het ziekenhuis moet? Of is dat omdat je 38 weken zwanger bent?
Hoi meiden baarmoedermond was verweekt en had 2 cm ontsluiting de gyn heeft mij gestript vanmiddag.. Verlies wat bloed en heb pijn in mijn rug en Lichte krampjes nu.. Ben benieuwd of het door gaat zetten.. Igg wel fijn voor donderdag dat ik al 2 cm heb.
Oehhh tiepmiep....spannend. Hopelijk zet het door. Ik heb vandaag nog even een ijzerinfuus gekregen zodat ik me maandagavond mag melden voor inleiding. Eindelijk maar mss meld ze zich nog eerder. Ben benieuwd.
Geen idee maar te hoog is gewoon extra controles! Gelukkig viel alles mee en was mijn urine, bloed en ctg goed. Ook de druk was weer netjes! Moet wel eind deze week terug naar de verloskundige om mijn bloeddruk weer te controleren
Spannend tiepmiep!! Wij zijn weer bij de vk geweest. Alles goed gelukkig! Baby is al goed ingedaald, draaien is haast niet meer mogelijk!
Volgens mij zijn ze bij een hoge bloeddruk altijd extra alert, dit kan namelijk wijzen op zwangerschapsvergiftiging. Dus dan krijg je een bloed- en urineonderzoek. Voor de zekerheid.
Vandaag weer goedgekeurd door vk..! Heb wel veel harde buiken en last van kraampjes/steekjes en heel erg druk onder... We wachten geduldig af....
Tiepmiep wat goed! Hoe is het nu met je? Miracles, fijn dat ze je met 38 weken inleiden. Kan me voorstellen dat het zwaar is allemaal. Nog even volhouden! Voor jou ook spannende dagen ikke! Weet je al op welke manier ze je gaan inleiden? Fijn dat alles goed was doom8! Toch altijd even spannend als je aan die ctg ligt.. hopelijk blijft je bloeddruk nu goed! Roln, fijn dat de baby ingedaald is. Dat is toch weer een zorg minder! Heb jij ook soort spierpijn daar onderen? Ik heb dat wel soms, loop ook soms wat moeilijk nu.. Me84, bij jou ook wat aan het rommelen dus. Spannend! Raar gevoel vind ik dat, die druk van onderen, alsof je je benen soms bij elkaar moet houden omdat ze er anders uit komt ofzo.. Hier gisteren dan echt de klossen onder het bed gezet. Wel ff wennen hoor! Verder wel steeds vaker wat harde buiken. Vanmiddag wordt onze nieuwe bank bezorgd! Ben zo blij! Vrijdag jarig, maar ga het niet groot vieren ofzo.. al dat gesjouw.. Nog bedankt voor de tips over een draagdoek! Het wordt een bykay draagdoek. Kan hem via mp overnemen, stuk minder duur!
Hello meiden! Nog niet geen baby's geboren?? Het is toch al bijna december he... Hihi! Er begint wel schot in te komen bij sommigen, ben benieuwd wie de eerste gaat zijn! Ik was gister nog op kraamvisite en heb vana de terugrit(uur rijden) aan al buikpijn... Leek wel of ik 1 grote harde buik had en vannacht leek er wat regelmaat in te komen(zo om de 10 minuten), maar nu is de regelmaat weer zoek... Volgens mij kan zoiets nog wel even doorgaan? Ik heb echt geen idee wat ik moet verwachten, vertrouw er maar op dat je het wel weet als het menes is😉 Doe vandaag dus voor het eerst maar een dag helemaal niks en probeer zoveel mogelijk te rusten voor wat komen gaat (oudste op de creche dus dat is fijn!) Ons bed is trouwens weer van de klossen af, vond het akelig hoog, dus hij gaat er weer op als we met baby terug komen uit het zkh! Iedereen trouwens met verlof inmiddels? Of zijn er nog dames aan het werk?
Hallo meiden.. Jeetje rommelt toch veel bij een hoop. Nou gister en vannacht bleed het bij rommelen heeft niet doorgezet.. Heb een slaap pil gehad voor vannacht zodat ik een beetje energie op kan doen.en dan morgen melden en gaat het gebeuren.. Ben nog niet zenuwachtig maar dat zal ook vast morgen ochtend komen Wil de rest van de meiden bij wie het rommelt ook alvast succes wensen!
He meiden, wat bedoelen jullie eigenlijk met voorweeen en rommelen ? Ik heb wel meer harde buiken dan eerst, maar dat komt volgens mij door de bewegingen van de baby.
Succes wat spannend zo begon je af te tellen en een groepje en nu mag je straks zelf je wonder vasthouden.. Laat even weten wanneer je op kracht bent hoe het is gegaan.. Girlpower Yes u can zettem op!!
Nou, hier heeft het gisteren avond en vanacht ook voor het eerst gerommeld.. veel krampen en menstruatiepijn. Ook heel veel druk van onderen, nog steeds wel. Echt helemaal niet prettig! Aangezien ze al helemaal ingedaald en vast ligt, kan het dan zijn dat ze nog lager komt liggen? Hoe is het met de rest van de meiden? En met jou lentekind? Ik zit vanaf de 28 weken al thuis ivm dreigende vroeggeboorte..
Oh Annebon, dan is het ook allemaal in voorbereiding dus bij jou! Spannende tijden toch he? Volgens mij kunnen ze steeds een beetje lager zakken trouwens.. maar zeker weten doe ik het niet... Hoe zit je nieuwe bank? Tiepmiep: werd jij niet ingeleid vandaag? Heel veel succes! Hoop dat je de kleine snel in je armen hebt! Bij mij rommelt het gewoon verder... de krampen worden wel steeds pijnlijker en blijven wat langer aanhouden, maar nog altijd niet regelmatig. Ik heb wel de hele tijd een gespannen buik en denk dat ik in delen de slijmprop verlies (in elk geval... sorry voor de ranzige details... sinds afgelopen nacht wat bloederig slijmverlies). Ik had gehoopt dat het gewoon patsboem ineens zou doorzetten, maar ik heb een aanloopje nodig denk ik... Ik ga in elk geval niet meer het huis uit, dat durf ik niet meer aan in mn eentje! Voor mijn gevoel is mijn lichaam zich helemaal aan het klaarmaken en zal het echt niet lang meer duren... ben benieuwd of ik goed zit! Succes allemaal meiden! Hoop snel op babynieuws!