Laatste-10-weken-afteltopic-December 2014 !

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door tiepmiep, 24 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daantjedubbel

daantjedubbel Bekend lid

2 apr 2014
    721
    1
    16
    Arnhem
    Alle mama's gefeliciteerd!!!

Dee-tje, wat heftig zeg. Veel beterschap voor jou en je mannetje! Ik hoop dat jullie gauw lekker met z'n allen mogen genieten.

Ook ik ben inmiddels bevallen. Op 30 november 2014 is onze held Sam geboren. Onze kleine man woog 2800 gram en was 46 cm. Ik ben uiteindelijk ingeleid omdat mijn vliezen langdurig gebroken waren en de weeën het dus lieten afweten. Het was een heftige bevalling. Om 10 uur 's ochtends begonnen met weeënopwekkers en pas om 03:45 's nachts is hij gekomen. Mijn weeën bleven oppervlakkig, uiteindelijk om 2 uur 's nachts 10 cm en om 3 uur mocht ik persen... en toen viel ook de persdrang weg :). Laatste stukje heb ik op eigen kracht moeten doen. De vk kon hem letterlijk net aan opvangen, want ik perste per ongeluk toen zij zei 'je moet deze wegpuffen, je mag nu niet persen!' Maar toen deed ik dat in een opwelling toch :D. Mannetje had het tijdens de bevalling ook even moeilijk maar heeft er uiteindelijk gelukkig niets aan overgehouden.
    We genieten volop van hem! :)

2. Dee-tje

Dee-tje Fanatiek lid

17 okt 2011
    1.435
    320
    83
    Vrouw
    Dankjewel :) Ik hoop het ook heel erg.
    Jij ook nog gefeliciteerd! Lekker genieten.

3. annebon1986

annebon1986 Actief lid

22 jul 2014
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat weer voor alle kersverse mama's! :D

Weer 2 heftige bevallingen.. Deetje, hoop dat jullie snel naar huis mogen en je een beetje kunt gaan genieten! Daantjedubbel, gelukkig heeft hij er niets aan over gehouden!

Hier gisteren weer controle gehad, alles weer prima!

Even een vraagje over de tabel, is het een idee als er nog iemand deze bij kan houden? Of dat ieder voor zich het even aanpast als hij bevallen is? Zou erg fijn zijn! :)

4. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Onze zoon is er..
    Sef geboren om 15:19
    3210 gram
    49 cm

5. Tiniedice

Tiniedice Bekend lid

4 jan 2014
    809
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1005 Tiniedice, 10 dec 2014
    Laatst bewerkt: 10 dec 2014
    Gefeliciteerd deetje en daantjedubbel.
    Oh en xxilse jij ook met Sef.
    Hoop dat jullie kleintjes het goed maken en jullie lekker genieten van ze.

Vanmiddag bij de gynaecoloog geweest. De 17e gaan we strippen en hopen dat dit het gewenste effect heeft en anders word ik de 24e ingeleid, want dan draait mijn gynaecoloog een 24uurs dienst.
    Aftellen dus. Echt een lekker vooruitzicht.

6. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd allemaal! En deetje sterkte. Hopelijk mogen jullie snel naar huis

7. wish01

wish01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.018
    295
    83
    brabant
    Hallo dames, ik lees wel mee hoor ben alleen niet zo actief met schrijven op dit moment. Iedereen die bevallen is gefeliciteerd en geniet van de kraamtijd!
    Zag toevallig de zelfde naam voor bijkomen haha toevallig.
    Voor degene die snel gaan bevallen veel succes!

8. Annemiek25

Annemiek25 Actief lid

4 jun 2007
    224
    0
    0
    mama
    Dordrecht
    Hallo meiden,
    Ik ben vandaag bevallen van een gezonde zoon Sem!
    Het was heftig en ging super snel. Hij is 54cm en weegt 3910gram.
    We zijn alweer thuis gelukkig.

9. xxxilse85

xxxilse85 Actief lid

15 nov 2013
    222
    36
    28
    Zo...lig toch wakker en hier dus mijn verhaal
    Om 06:00 kreeg ik wat ongesteldheidskrampen. Weer in slaap gevallen. Om half 9 ging vriendlief naar het werk en ik zei dat de krampen wel iets erger werden maar dat het wel niets zal
    zijn. Om half 10 even naar de wc en bloedverlies. Verloskundige gebeld. Als de weeeen regelmatiger kwamen of ik ze moest wegpuffen dan moest ik weer bellen. Mijn moeder gebeld en die is gekomen. Vriend ook gebeld maar ik had niet het gevoel dat het snel zou gaan. Half 11 moest ik wegpuffen en kwamen de weeen om de 2
    En halve minuut. Vriend toch maar naar huis gekomen. Ook de verloskundige weer gebeld rond 1100, zij moesten nog 1 visite rijden en kwamen er daarna aan. Toen ze er eindelijk waren om 1200 had ik al 6! Cm ontsluiting. Binnen een uur 9 en 10 minuten later mocht ik gaan persen... Helaas ging het allemaal niet zo soepel. Kindje kwam niet goed naar beneden. Allea geprobeerd, baarkruk en verschillende lig posities... Dus na ruim andershalf uur persen met de ambulance naar het ziekenhuis. Daar gingen ze eerst kijken wat er mis leek. Kindje leek een sterrenkijker te zijn ( wat niet het geval bleek achteraf) met een verdoving en een knip mocht ik het nog een paar keer zelf proberen. De gyneacaloog werd erbij gehaald en de vacuumpomp lag al klaar. Ik had een erg doortastende verloskundige in het ziekenhuis die zei: ' kom op wij gaan winnen, die vacuumpomp hebben we niet nodig!' Gelukkig zei ook de gyneacoloog dat het best moest gaan lukken op eigen kracht. En naar nog 2 keer persen was onze zoon Sef geboren. Heel bijzonder dat het toch nog op eigen kracht is gelukt na ruim 2 uur persen.

10. RoIn

RoIn VIP lid

3 feb 2014
    5.918
    595
    113
    Vrouw
    Jee weer een hoop decemberbaby's!

Gefeliciteerd mama's! :D
    En op naar het herstel!

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Ik kom weer even kijken en jawel hoor weer een paar wondertjes geboren! Gefeliciteerd mama's!

12. Miracles

Miracles Fanatiek lid

20 apr 2014
    1.832
    16
    38
    Jeetje t gaat snel hier....

Gefeliciteerd allemaal!!! Lekker genieten!

13. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Van harte gefeliciteerd! Eindelijk he :)

Het lijkt wel alsof we dezelfde bevalling hebben gehad. Hier ook heftig en snel. En het gewicht en lengte is ook precies hetzelfde... grappig:D
    alleen ik had wel een knip nodig... maar gelukkig hersteld het allemaal goed.

Nu lekker genieten van je mannetje!

14. mana87

mana87 Actief lid

3 jun 2013
    335
    20
    18
    Alle nieuwe mama's gefeliciteerd!

Lekker gaan genieten :)

15. Patty271214

3 okt 2014
    29
    0
    0
    Voorburg
    Gefeliciteerd aan alle mama's. Hier is het nog even afwachten! :)

16. Lentekind85

Lentekind85 Bekend lid

5 feb 2014
    714
    223
    43
    NULL
    NULL
    wauw, weer nieuwe baby's erbij! Gefeliciteerd allemaal!

Hopelijk is iedereen snel thuis en herstellen jullie allemaal goed! Dan kan het genieten beginnen! :D

17. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Hoeveel dames zijn er nu al bevallen en hoeveel moeten er nog hihi beetje tussenstand bekend?

Hier buikgriep :) erg gezellig loop leeg extra krampen hoopte dat weeën zou laten doorzetten maar helaas ze zwakke steeds weer af.Vind wel spannend worden al kan me totaal geen voorstelling doen van hoe dat dan allemaal weer is zo'n mini mensje ben zo gewend aan mijn lieve kleuter.

18. annebon1986

annebon1986 Actief lid

22 jul 2014
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat nog Annemiek!

Hier rommelt het alweer een paar dagen, maar tot nu toe zet het weer niet door. Best vermoeiend ;)
    Godblessed, hopelijk zet het bij jou ook snel door! Ze zeggen toch ook vaak dat je lichaam zich voor de bevalling een soort van 'leegmaakt' ofzo? Wie weet.. ;)

Nogmaals, als iemand zich geroepen voelt om ook af en toe de lijst bij te werken, ik heb er op het moment niet echt puf voor..
    Of is het anders een idee dat ieder voor zich het voor zichzelf aanpast? Wel zo leuk als de lijst een beetje up to date blijft! :)

Hoe is het verder met iedereen?

19. Lovemykids4

Lovemykids4 Niet meer actief

Alle dames die zijn bevallen, van harte gefeliciteerd met jullie prachtige wonders.

De mama's die nog moeten, toi toi toi.
    Nog even volhouden.

Ik ben inmiddels op 11-12-14 bevallen met 37,1 week zwangerschap van een gezonde wolk van een dochter Isabella Eline Chayenne ♡
    Weegt 8 pond precies en 53 cm.

Helaas gaat het met haar armpje niet goed :(
    De zenuwen in haar schouder en bovenarm zijn beschadigd waardoor ze haar armpje niet goed bewegen kan :(
    Ze moet de komende tijd fysiotherapie krijgen om haar armpje weer te leren bewegen :(
    Ze heeft erg klem gelegen en is met 8 cm zonder persweeën er met man en macht uitgetrokken omdat haar hartje erg zwak werd.
    daardoor dus dat gebeuren met haar schouder/armpje.
    Maar liever dit dan dat ze er niet meer was.

Ze zag ook erg blauw toen ze eruit kwam en heeft echt bij moeten komen van de bevalling.
    Hopelijk vanmiddag 15.00 naar huis.

20. godblessed

godblessed Bekend lid

11 mei 2014
    741
    0
    0
    studeren
    Gelderland
    Vandaag bevallen in 4 uurtjes het had nog sneller gekund 5cm naar 9,5 onderweg naar zkh in 5 minuten.Vliezen braken niet vanzelf toen de vk die brak ze moest mij even overhalen zag het totaal niet zitten was het het na paar keer persen zo ver een klein prinsesje :) trotse ouders en grote zus.. IK SPUUG NIET MEER EN GEEN MAAGZUUR NA 9maanden..sorry ik ben helemaal gelukkig al heb ik hele nare naweeën en veel bloedproppen nog maar ik kan weer normaal eten voelt als een zegen..

Lovemykids 4 gefeliciteerd met jou prinsesje

Dames die nog moeten ik duim voor jullie zet hem op!!

Deel Deze Pagina