haha wie weet komt het bij mij nog op dit moment gewoon geen puf om te gaan shoppen en online vind ik vaak een stuk minder leuk want wil het altijd even bekijken enz. hier gaat het wel redelijk, vandaag waarschijnlijk iets te veel gedaan dus nu wat bekkenpijn...eigenschulddikkebult idee vanmiddag even met vrienden een terrasje gepakt heerlijk in het zonnetje onder de terrasverwarming met een warme chocomel daarnaast zijn we vanavond nog even een stuk gaan fietsen met onze logeerhond (hond van mijn ouders) die nu heerlijk uitgeteld op de grond ligt ipv hyperactief rondjes om de tafel te rennen morgen op crematie van een vriend van de familie. dinsdag naar de vk voor controle en woensdag voor de groeiecho Eindelijk naar ruim 11w weer even naar mijn ventje gluren ♥
Ik kwam net tot de conclusie dat ik me hier ook mag melden! de tijd vliegt! Deze namiddag om 15.30u onze 30 weken controle met groei-echo, ben weer benieuwd om ons ventje te zien!
Geen koop verslaving wel opruim woede. Letterlijk en figuurlijk! Met nog 8 weken op de teller wil ik het huis slik en span hebben. Manlief schiet naar mijn wens niet op (volgens mij denkt die dat het nog 9 maanden duurt) dus ben ik nu met lekkende hangboobies en blaas hier aan het opruimen. Alleen lichaam zegt "ga liggen kreng en doe niet zo eigenwijs". Dus dat doe ik dan nu ook maar even kan ik tussendoor even zo'en. Hakbijl is iets afgezwakt. Ik had het gevoel dat ter hoogte van mijn navel aan de linkerkant een mega blauwe plek zat, super veel pijn maar ML heeft uitgebreid mijn buik bestudeerd en kon niks vinden. Na googlen kwam ik op zp tegen dat dit je navel kan zijn (heb een binnen navel). Dus ja de huidige kwaaltjes die ik de laatste 8 weken meenemen: - extreme opruim woede (het moet schoon en praktisch zijn)! - leeglopende blaas ga nu om het kwartier - lekkende boobs al minder nu alleen nog bij druk (dus de pas kunnen weer in de kast) - bizarre nachtmerries en dromen over wegrottende tanden, dat ik opeens bloed verlies en nog veel meer vage dromen waarvan ik het bestaan de volgende ochtend niet meer afweet (terwijl ik mijzelf voor hou dat ik die dromen ga opschrijven de volgende dag, misschien dat daar een goed boek of film uit voort kan komen hihi") - En hou normaal nooit van chocola, maar ik hunker er nu echt naar of zou dat door de verhoogde suikers komen? - en ja mijn bekken worden met de dag erger maar gewrichtspijnen in armen, pols en knieën zijn gelukkig weer even weg Zo pauze zit er bijna op ga ik weer aan de slag met tapijt wisselen, opruimen, weggooien en dat is veel. Staan al drie zakken voor de deur, Verassing voor als ML thuis komt
Oh ja we moeten inderdaad nog de must haves kopen zoals rompertjes en andere kleine spulletjes die op de lijst staan. Wel genoeg aan dekentjes en ehm knuffeltjes maar we moeten nog de kleine noodzakelijke dingen aanschaffen.
Welkom Artamesia ! Haha Frietje ! Heb ook heel erg last van opruimwoede/nesteldrang ! Ben gister dan ook veel en veels te druk geweest met als gevolg dat ik gisteravond en vandaag dus ook fijn helemaal niks kan door de pijn aan mijn bekken .. Heb echt een hele waslijst aan dingen die ik nog wil doen of ik nog van vriend gedaan wil hebben hahah Ik heb geloof ik al het noodzakelijke wel in huis.. nog wat kleine dingetjes zoals een extra emmer en een dienblad (heeft kraamzorg om gevraagd) maar ik geloof dat alles zo goed als compleet is.. babyfoon komt wel pas over 2 weken
Jaja ook ik mag me hier gaan melden!!! hihihihi Vandaag precies 30 weken dus nog 10 te gaan......!! Morgen hebben wij de 30 weken echo! Weer spannnnnnend!!!!
Hi dames! Hier totaal geen last meer van nesteldrang etc. Dit heb ik allemaal tussen de 25 en 32 weken gehad. Heb daar nu allemaal geen puf meer voor. Ik denk vaak wel ik ga dit en dat nog doen, maar zodra ik op de bank zit kom ik er niet meer van af! Gelukkig nog tot vrijdag aan de bak op school en dan lekker verlof Heb wel al een lijstje gemaakt met wat ik allemaal in dan allemaal wil gaan doen, heb echt geen zin om me te gaan zitten vervelen aangezien alles al klaar is voor de kleine! Hoop alleen dat ik de puf ervoor kan vinden haha Gister heb ik bij BabyView in Oosterwolde mn meisje op 4D mogen bewonderen! Ik had een 4D pretecho gewonnen met een actie waarbij mijn moeder mijn e-mailadres had ingevuld. Echt super gaaf!! Kreeg via de mail wel het bericht dat ik er rekening mee moest houden dat de kans niet heel groot was om mooie echo's te krijgen, omdat ik al op de 35 weken zit en ze dan meestal alleen een rug in beeld krijgt. Enorm getwijfeld of ik dus wel moest gaan aangezien het 1.5 uur heen en 1.5 terug is voor ons. Heb namelijk een vriendin die nu op de 30 weken zit dus dan wou ik het aan haar geven. Uiteindelijk toch maar gewoon besloten om te gaan, want je weet maar nooit! En jahoor, wat een prachtige mooie beelden heb ik gezien van haar. De echoscopiste was er zelf ook helemaal verbaasd over! Ze lag wel de hele tijd met een handje langs dr gezichtje, als deze weg was waren de beelden NOG mooier. Ik ben zo blij dat we gewoon zijn gegaan! We hebben een dvd registratie van een half uur meegekregen met geluid van begin tot eind, een mapje met ongeveer 10 foto's, een sleutelhanger met foto en nog 3 kleine fotootjes voor een sleutelhanger. Echt een super service voor een gewonnen echo en de mevrouw was echt zo aardig en leuk en nam rustig de tijd voor ons. Ik heb de dvd al 5 keer bekeken en kan er geen genoeg van krijgen, kan niet meer wachten om haar in mn armen te sluiten!
Oooh Koosie dus toch oosterwolde!! dan was je vlakbij, het is zo een leuke vrouw!! ik ben er al 2x geweest voor de 20weken echo en morgen mogen wij voor de gewonnen echo, gelukkig niet gister gekozen ivm voorweeëen wat krijg je dan veel mee he?? oooh ik heb door jou helemaal zin in morgen Ik heb gister heel erg last gehad van voorweeën, heb zelfs even gedacht dat het begonnen was, had het om de 5minuten en was best pijnlijk, de hele nacht rommelde het door, en nu ook de hele dag nog onrust in me buik, het is ook helemaal gevoelig erdoor
Oef miffy, dat is niet fijn! Ik moet zeggen dat ik wel indalingsweeen heb gehad, maar nog geen voorweeen. Dus dat mag nog wel even wegblijven van mij haha. Top Koosie dat het zo leuk was! Mijn buikje van vandaag 35+4, vrijdag fotoshoot, zo zin in!!
Mimime, gelukkig krijgt ook niet iedereen het vorige zwangerschap ook nergens last van gehad mooi buikje!! veel plezier vrijdag
Jaaaaa we waren in Oosterwolde gegaan en inderdaad echt een hele leuke vrouw!! Tenminste iemand die het niet afraffelt (wat ik al heb meegemaakt) en gewoon rustig de tijd neemt ook al is het een gewonnen echo. Wat vervelend van die voorweeën.. Ik heb daar echt nog allemaal geen last van en zou ook echt niet weten hoe dit moet voelen. Is het normaal dat je die rond deze periode krijgt? Heb meteen weer zo een gevoel dat er bij mij iets niet goed zit ofzo haha Is het nu alweer wat rustiger bij je??
Bij mijn vorige zwangerschap mochten we ook terug komen bij de 20weken echo omdat ze geen mooie foto van het gezichtje/hoofdje kreeg en omdat het geslacht niet goed te zien was, dat vond ik zo ontzettend netjes van der! en je hoeft geen last te hebben van voorweeën hoor, is per vrouw ontzettend verschillend bij mijn dochtertje heb ik er totaal geen last van gehad dus ook voor mij is het nieuw hihihi betekent zeker niet dat er iets niet goed zit, is alleen maar fijn het rommelt nog steeds wat, me hele buik is ook pijnlijk/gevoelig, maar er zit geen regelmaat of iets in dus zal wel langzaam weer weggaan hoop ik hoop in ieder geval vanacht wat meer slaap te krijgen
Thanks! Mooie buik mimime! Ik voel me echt MEGA! Stiekem hoop ik dan ook dat het met 37 weken gaat beginnen. Het is een flinkerd volgens mijn vk (en n.a.v. de echo). Dus hoe eerder, hoe beter. We zullen zien. Mijn andere kids kunnen haast niet wachten!! Voor hen duurt het zo ontzettend lang.
Hey dames!! hoe is het hier?? tis rustig!! ik ben de afgelopen dagen heel druk geweest met voorbereidingen voor de baby enz nadat ik maandag best heftige voorweeën had sloeg opeens de paniek toe hoe slecht ik eigenlijk vooorbereid was/ben en hoeveel er nog moet gebeuren Woensdag heb ik de gewonnen echo gehad, lekker eigenwijsje lag steeds met het handje bij het gezicht en helemaal tegen de placenta aangekropen dus mooie plaatjes maken was een beetje lastig, hierbij een foto van een plaatje
Leuk zo'n echo miffy! Wat moet je allemaal nog doen dan? Hier ben ik er wel klaar voor (ok en mee), hoop ook dat ze niet zo lang op zich laat wachten, maar dat zal dan wel niet haha en laat ze op zich wachten tot dik overtijd!
Ik moet alles nog wassen, moet controleren of ik alles wel heb en genoeg Wiegje is nu klaar en kan opgemaakt worden, ledikant moet weer hoog gezet worden opzich zou het nu kunnen komen hoor, de eerste pakjes zijn gewassen enz en de hydrofielen en spul voor de wieg enz maar het is gewoon nog chaos in het kamertje enz
Hoi Dames! Hoe staat het ervoor bij jullie?? Zijn jullie het al zat? Ik heb gister nog een extra groei/liggingsecho gehad. Dit omdat de kleine meid met de groei echo op 32 weken een femurlengte had van 36 weken. Vorige week met de 4d pret echo werd dit nogmaals gemeten (35weken-39weken) en gister kon er geen termijn meer gemeten worden zo lang dat die benen "blijken" te zijn terwijl de rest van de metingen altijd mooi rond het termijn worden gemeten. Deze echo hing er dus vanaf of ik rond 38 weken zou worden ingeleid, maar dit hoeft dus niet, omdat het dus alleen haar benen blijken te zijn. Het is en blijven schattingen, maar ben wel heel benieuwd of deze metingen een beetje gelijk hebben straks.. Of onze kleine echt van die lange benen heeft haha! Papa was wel 57 cm bij de geboorte, ik was 49 cm. Verder gaat het hier wel zn gangetje, afgelopen dagen de puntjes op de i aan het zetten. Vluchttas, geboortekaartje, grote schoonmaak, geboortesticker voor op het raam etc. etc. etc. regelen.. Rug begint wat minder makkelijk mee te werken, maar verder geen klagen. Ben nu wel op het punt zo van "pff laat maar komen hoor" .. niet omdat ik het zat ben, maar gewoon omdat ik mijn kleine meisje vast wil houden en zo benieuwd naar haar ben.