Frietje, van mij hoeven de broodjes niet zo donker Spannend op zoek naar een nieuwe woonplaats! Waarom en waar vandaan en waar heen? Miffie, irritant zeg! Ik herken heel veel van je nesteldrang en alles op orde willen hebben maar het zelf niet kunnen. Oh wat frustrerend! Hopelijk voel je je snel wat beter! Ik heb afgelopen week 3 redelijk goede dagen gehad, die wens ik je ook! (Ok, het is dan wel weer enorm frustrerend als je je erna weer slecht voelt, maar goed). Ik word ondertussen voornamelijk gek van al die harde buiken. Gister is hij bijna constant hard geweest en niks lijkt te helpen..
@ Lies, haha te donkere broodjes zijn ook niet lekker Wij ebben gister gekeken in o.a. Brielle, zag er heel erg leuk uit was wel enthousiast. ML is nu vaak laat thuis ivm files (1,5/2 uur) en meestal rond 7/ half 8 pas thuis (en is om 7 uur al de deur uit) dus dachten we eens aan de andere kant te kijken. Hebben ook Rockanje bezocht leuke huisjes, grote grond, grotere huizen en de prijs is minder dan hier maar goed zijn ideeën of het echt gaat gebeuren. Was in ieder geval een goede roadtrip, mooie natuur, groen Dus als iemand tips heeft En ik hoor dinsdag of mijn contract verlengt word (ga ik niet van uit) dus ik ben flexibel
Goedemorgen dames.. Vandaag 38 weken en zojuist wakker geworden met een aardig nat kussen tussen mijn benen.. lichte krampjes.. zal het begonnen zijn? Ik ga zo in ieder geval bellen. Ik ben benieuwd ....
Verloskundige is geweest, vliezen inderdaad gebroken.. Nu wachten op de weeën.. krampen worden langzaam wat sterker.. Mocht het vandaag of vanacht niet vanzelf gaan, wordt ik morgen ochtend ingeleid. Spannenddd.....
Nee inderdaad!! Begin het nu wel een beetje "eng" te vinden, komt zo dichtbij nu. Het idee dat ik sowieso morgen mama ben.. wauw Bedankt!!
Hoi ! Oeh spannend koosie ! Ben heel benieuwd hoe het zal lopen voor je ! Voor de rest even een egopost.. excuses moi ! Hier ben ik even een lekker avondje thuis tussendoor maar zal morgen een ballon geplaatst krijgen en is het dus ook voor ons zo ver. Weet even niet meer wie het vroeg maar ons meisje is idd achtergebleven met haar groei zeer waarschijnlijk door de hoge bloeddruk.. ben nu bijna 37 weken dus ze willen het risico niet nemen dat het alsnog ineens omslaat in vergiftiging. . Ik ben hier dus pas weer te vinden na mijn bevalling.. mochten er nog dames in de tussentijd aan de beurt zijn, zet hem op .. we kunnen het !! (Hoop ik voor mezelf haha)
Koosie: al nieuws???? Firsttimemama: wat spannend en lekker vroeg!! De reden is minder natuurlijk. Heel veel succes!!
Nou volgende hormonale klap, jaar contract wordt niet verlegd. Een voordeel kan komende 6 maanden borstvoeding geven! Lang leven de Nederlandse wet en regelgeving!
Ja, dat wil ik ook wel weten!! Waarschijnlijk hebben ze allebei hun kleine meisje al in hun armen en zijn ze aan het bijkomen en genieten. Hier gaat het prima. Met jou verder ook Frietje? Ik moet zeggen dat ik het wel erg spannend vind! Nog spannender dan de vorige twee keren. Enerzijds heb ik geduld en wil ik het zo lang mogelijk uitstellen - tot de uitgerekende datum - maar anderzijds wil ik mijn kleine hummeltje zsm in mijn armen hebben
Hoi dames, Ik ben 4-2 om 1.38 bevallen van een prachtige dochter; Hannah. De bevalling was heftig en ik ben erg uitgeput, ik had voor de bevalling al drie nachten niet geslapen, en sindsdien heb ik ook nog niet geslapen. Ze is verder gezond al gaat borstvoeding nog niet goed, mijn tepels zijn nu al kapot en het aanleggen gast soms super en soms gewoon niet.
Goedemorgen dames! Even een kleine update.. Op 03-02-2014 mama geworden van een prachtig mooi meisje genaamd Viënna Lynn met een lengte van 49cm en gewicht van 3550 gram. Om 19.00 was ik in het ziekehuis en is toen allemaal heel snel gegaan. Om 17.30 thuis had ik 3cm en 19.30 al 8 cm met enorme persdrang.. Ik mocht licht mee persen en de laatste 2cm waren er binnen 5 minuten en mijn kleine meisje kwam om 20.15 uur op de wereld. Ben volkomen aan het genieten van dit kleine wondertje, echt geen tijd meer voor laptop, tablet en telefoon Ik wil de rest van de dames dan ook even veel succes wensen met de laatste loodjes en dit topic in de gaten proberen te houden als ik er een gaatje voor heb!!