Hoi dames! Gezellig! Hier nog geen vluchtkoffer, moet eerst eens nadenken over mijn bevallingsplan denk ik! Naja heb er wel al over nagedacht, maar gaan hem 7 januari bespreken dus dan moet ik wat op papier hebben! Hier zijn we al uit de namen, daar zijn we na de geslachtsecho met 16 weken over gaan denken en waren er heel snel uit eigenlijk! Net als haar tweede en derde naam! Waar willen jullie bevallen? Ik in het ziekenhuis
Minime, omdat ik buiten mijn VK hun werkgebied val hebben ze liever dat ik in het ziekenhuis beval, was ook een voorwaarde die ze stelde waarop ik bij hun mocht komen, dus ik zal in het ziekenhuis bevallen, Thuis leek mij ook wel fijn met het idee als het snachts komt hoeft me dochtertje niet weg, maar dit is ook prima
Oh ik moet ook de 7e naar de vk voor mijn bevallingsplan! Ik hoor voor die tijd van de gyn. of er een medische indicatie afgegeven kan/moet worden. Eigenlijk maakt het niet zo veel uit aangezien ik het liefst in het ziekenhuis wil bevallen. Heb al goede verhalen over de nieuwe lokatie hier gehoord dus ben benieuwd Ik vind het toch een fijn idee dat mocht er iets mis gaan je niet hals over kop naar het ziekenhuis moet.. Wij zijn over de roepnaam/eerste naam wel uit, de tweede (en derde eventueel) is nog even aankijken.
@miffy had je geen VK in de buurt? Of wilde je gewoon erg graag bij deze dus maakt het ziekenhuis niet uit? @lies toevallig ook de 7e haha! Hier gaat 23 december het nieuwe ziekenhuis open, dus ik ben benieuwd. Ga nog naar een info avond met rondleiding, weten we in ieder geval waar we heen moeten! Ik wil dus ook in het ziek huis bevallen, dat is 5 minuten hier vandaan en we hebben oo de slaapverdieping geen stromend water, dus dan zou ik beneden moeten bevallen en ik heb niet zo'n behoefte aan een extra bed in mijn woonkamer en daar dan bevallen! Dus gekozen voor het ziekenhuis!
De vk in hier het dorp vertrouw ik niet meer, Werd al gek.bij het idee dat hun mijn zwangerschap en bevalling moesten gaan begeleiden Dus voor een ander gekozen, deze vk heeft mijn eerste bevalling ook begeleid in het ziekenhuis dus dat voelde beter, ook nog steeds erg blij met mijn keuze Voel me nu veel merr serieus genomen met alles
Weer goedgekeurd bij de VK, bloeddruk wel iets hoog voor mij doen (102/76) bm is nu 26cm hoog en 1/2nx, dat is "kleiner" als bij dochterlief, en zoals ik gisteravond al voelde begint ukkie al in te dalen en 8januari weer groeiecho
Hoi meiden ! Hier ook vandaag 30 weken .. mag ik ook met jullie mee kletsen ? Ben sinds maandag onder controle bij de gyn vanwege een verhoogde/schommelende bloeddruk en wat sporen van eiwitten in mijn urine helaas... wel fijn dat het nu extra goed in de gaten gehouden gaat worden maar ik had echt 4 super fijne vk op de praktijk dus ergens wel jammer. Bevallen wilde ik toch al in het ziekenhuis dus dat maakt geen verschil.. Morgen weer controle bij de gyn
@mimime, Jaa, ik heb meteen de 23e een afspraak staan bij de gyn. het schijnt heel makkelijk te zijn en de beval/verloskamers echt een hemel (vriend/man mag s nachts gewoon blijven en als je kindje iets meer verzorging nodig heeft kan dit ook op je kamer). Wanneer is die infoavond?
Hoi dames! Zwanger van de eerste en op 9 december de 30 weken berijkt, dus klets ook graag mee in dit topic! Tot nu toe een goede zwangerschap gehad zonder rare kwaaltjes, rond de 25 weken alleen nog een keer op suiker getest, omdat baarmoeder erg groot was voor dat termijn en de kleine bij 20 weken echo een paar weken voor lag op de groei. Met 25 weken een groei echo gehad en nu lag ze op de bovenbeenlengte 2 weken voor en de rest tussen 24 en 26 weken, suiker was goed dus geen rede voor zorgen op dat moment. Aankomende dinsdag weer een groei echo om te kijken hoe het er dan voor staat! Ben al een tijd aan het aftellen vind het zo spannend en kan niet wachten tot ons kleine meisje er is. Afgelopen zaterdag een 3d pretcho gehad, blijf maar naar de fotos en videos kijken!
@miffy Nou je moet je wel goed voelen bij je verlos, nogal belangrijk!! Fijn dat je weer bent goedgekeurd! @lies, kom je ook uit amersfoort? Wij hebben 7 januari de info avond
Welkom nieuwe dames! Leuk! Mooie foto's Koosie! Wanneer zijn jullie allemaal uitgerekend eigenlijk? Hier 14 februari Ben inmiddels lekker aan het wassen en strijken, het beddengoed hangt nu te drogen en als dat klaar is hoef ik alleen de kleertjes nog maar te wassen en ben ik er helemaal klaar voor! (Of had ik dit al verteld hihi, ben zo'n zeef)
Ik ben 23 februari uitgerekend Vanavond last gehad van nesteldrang en nu nog onrustig Word helemaal naar van mezelf Kleine is ook heeel druk hihihi
Goedemorgen dames! Thanks Mimime! Hier 17 februari uitgerekend en alles al klaar, heb rond de 25weken volgens mij alles gewassen, maar gok dat ik veel nog wel een keer ga wassen. Zit elke dag op dr kamertje te kijken wat ik kan doen! Gisteravond ging mn vriend naar bed en ik moest en zou alle spulletjes van mn babyshower opgeruimd en gesorteerd etc. hebben haha!
Das toevallig lies! Bij welke verlos zit je? Ik bij de Kei! Haha ja heb ook af en toe van die drang, maar het is hier echt wel op orde behalve het wassen, en daar ben ik mee bezig! En de wieg moet nog af, die staat hier, geschilderd, en de nieuwe bekleding is klaar, maar nu moet het er allemaal nog in gemaakt! Leuk een babyshower, jaloers!! Ik had ook wel graag een babyshower gewild! Maar geloof niet dat iemand hem voor me organiseert
@mimime, ook de kei! haha toevallig zeg! Hier heeft mijn moeder alle kleertjes gewassen en al, ze wilde graag wat voor ons doen en tot heel veel meer is ze niet echt in staat, maar echt super! Gelukkig heb ik (nog) niet de neiging het nog een keer zelf te doen. We zijn verhuisd dus er zijn nog wat dingen die kunnen gebeuren, ook is het kamertje nog niet af Ik wil wel heel graag dat alles opgeruimd en schoon is, helaas kan ik daar zelf niet alles meer aan doen (zwangerschapsischias, niersteentjes, lichamelijk best een wrak ) dus moet mn vriend nogal het een en ander doen. Arme ziel.
Hallo dames, ik zou ook graag mee willen kletsen hier. Ik ben 25 februari uitgerekend. Zie dat iedereen al aan het wassen was e.d. Pfff ik ben nog aan het wachten op de commode, en ook het bedje moet nog in elkaar worden gezet. Vriendlief, heeft er niet zo veel haast mee....maar ik des te meer . Wil ook gewoon lekker alles kunnen inruimen en er dan ook naar kijken haha.
Mag ik ook mee aftellen ? Ben een beetje vroeg! Ik ben 1 maart uitgerekend van onze tweede kindje, deze kereltje loopt 2 weken voor op groei dus de kans is groot dat hij eerder wordt gehaald. Ook heb ik een dochtertje van bijna 11 maanden, we zijn net klaar met haar nieuwe kamertje. En deze week beginnen we met zijn kamertje behangen en verven meubels hebben we gelukkig al wel.. Ohja ben 21 jaartjes jong