@Caro25 Welkom! @Gootje1988 Ja in jouw geval kan ik dat geloven. Morgen poging tot strippen geloof ik? Ik hoop dat het iets in gang zet. Mss domme vraag, maar wat doen ze eigenlijk tijdens het strippen? In België spreken ze daar niet van. Hier wordt wel eens 'extra grondig' getoucheerd om iets te prikkelen. Of is dat hetzelfde? @Wensmamma Hanging in there?
Ja klopt maar kan alleen als ik ontsluiting heb. Ze doen dan de vliezen wat losmaken van de baarmoederwand met de kans dat het de bevalling op wekt
Ja nog steeds rustig hier. Net boodschappen gedaan en samen geluncht. Nu ga ik zo lekker op bed liggen en slapen. Ben kapot na weer een korte nacht.
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Juni: 25: Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 30: Anonise - 26 jaar - 1e kindje - meisje Juli 3: Wensmamma - 37 jaar - 2ekindje - meisje 9: Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje - meisje 27: Sunny37 - 37 jaar - 1e kindje - jongen 28: HarleyQuinn- 33 jaar - 3e kindje- meisje 29: Kleinepien -31 jaar -2e kindje - jongen 30: RosyBrown - 28 jaar - 3e kindje - jongen Augustus 1: Caro25 - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 2: Wolfmother- 31 jaar - 4de kindje (**) - jongen 4: Palmpje - 32 jaar - 1e kindje - jongen 8: Bozoe - 26 jaar - 2e kindje - meisje 10: Suus83 - 35 jaar - 3e kindje - jongen 14: JasmijnM - 25 jaar - 2e kindje - meisje 17: Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - verrassing 22: Regenboog01 - 29 jaar - 2e kindje - jongen 24: Orchidea - 21 jaar - 1e kindje - meisje 31 augustus- 21 jaar - 2e kindje - jongen September 2: Femmie88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 7: Pink06 - 33 jaar - 3e kindje - verrassing 11: Nanoe2 - 26 jaar - 2e kindje - jongen ———————————————— Afspraken: Juli 5: Gootje1988: strippen indien mogelijk en nog niet bevallen. 5: Bozoe: controle gyn 6: HarleyQuinn: CTG & controle gyne 6: wensmamma: controle gyn 6: CTG & controle gyne 9: Wolfmother: controle eigen gyn 10: Regenboog01 controle vk 10: Femmie88 controle vk 11: JasmijnM groeiecho + bevallingsgesprek 11: Gootje1988): controle vk 16: Caro25 controle vk 16: Love1987: liggingsecho + controle vk 18: Wolfmother: controle gyn Leuven 18: Bozoe: controle gyn 24: Femmie88 controle vk 26: Love1987: co vk
Gefeliciteerd met jullie meisje! Fijn ook dat het zo voorspoedig gegaan is, hopen op een snel herstel ook!
Wat een heerlijk positieve gedachte! Vandaag een dagje zonder kind. Na 2 nachten slecht slapen, warmte en een baby die alleen maar bezig gehouden wil worden en het anders op een schreeuwen zet kon ik niet meer vanmorgen. Dus heb meneertje bij mn schoonouders gedropt en ben mn bed weer ingekropen Zo wat rommelen en dan voor de tv op de bank, of met een boek. @Gootje1988 duimen dat strippen lukt en het iets in werking zet!
Ik hoop dat het strippen morgen lukt en wat oplevert. Of nog beter, dat het helemaal niet nodig is. @Wensmamma, ik hoop dat je gauw je meisje vast mag houden hoor!
Nou hoop het ook, vind het niet erg mocht het nodig gaan zijn maar zou al super zijn dat strippen kan ivm ontsluiting, krijg dan iets meer hoop. Zit nu wel volgens jouw methode in de kantine bij het zwembad gebroken vliezen kom maar op!
Hey dames, even een vraag. Mijn buik is ineens veel kleiner dan een week terug. Ben nu 33 weken. In de bijlagen 2 foto’s om te vergelijken. Herkenbaar? Hoe kan dat? Komt dat doordat het kindje mogelijk indaalt? Vrijdag was ik bij de gyn en de echo liet geen ingedaald kindje zien. Ja ietsje maar kon nog alle kanten op zei hij. Heb ook niet echt meer die steken oid gehad. Buik hangt wel lager, maar volgens mij is hij nog niet helemaal ingedaald. Ben benieuwd of iemand dit herkent? Vind het best gek
Hi dames! Mag ik ook komen meekletsen? Ik zie al aantal bekende namen voorbij komen hier en daar haha. Ik ben momenteel bijna 33 weken zwanger dus het einde is in zicht. Vandaag het bevalgesprek gehad en eind juli nog een liggingsecho. Eind volgende week, 13 juli, is mijn laatste werkdag! Zo maf om met verlof te gaan! Maar ook wel weer fijn want de laatste paar weken vind ik het wel pittig worden. Veel pittiger dan bij mijn eerste zwangerschap rond deze termijn. Mijn buik lijkt ook wel groter deze keer. Vandaag toevallig controle bij VK gehad en mijn fundushoogte is nu 31,5cm. Terwijl ik dus bijna 32+5 ben. Zegt dat iets? Bij mijn vorige zwangerschap had ik meestal een hogere fundushoogte (bijvoorbeeld 33cm bij 33 weken). Ik ben toen bevallen bij 40+1, maar dat was een inleiding. Hij kwam toen iig niet spontaan voor de 40 weken Is de kans nu groter dat ik wellicht over de uitgerekende datum ga (omdat de baarmoeder kleiner lijkt? Of zegt het helemaal niks? Ik ga eerst eens even teruglezen waar jullie allemaal over gebabbeld hebben haha! Liefs!
Laatste 10 weken - afteltopic! Uitgerekende datum: Juni: 25: Liesbeth1987 - 30 jaar - 1e kindje - jongen 30: Anonise - 26 jaar - 1e kindje - meisje Juli 3: Wensmamma - 37 jaar - 2ekindje - meisje 9: Gootje1988 - 29 jaar - 2e kindje - meisje 27: Sunny37 - 37 jaar - 1e kindje - jongen 28: HarleyQuinn- 33 jaar - 3e kindje- meisje 29: Kleinepien -31 jaar -2e kindje - jongen 30: RosyBrown - 28 jaar - 3e kindje - jongen Augustus 1: Caro25 - 26 jaar - 1e kindje - verrassing 2: Wolfmother- 31 jaar - 4de kindje (**) - jongen 4: Palmpje - 32 jaar - 1e kindje - jongen 8: Bozoe - 26 jaar - 2e kindje - meisje 10: Suus83 - 35 jaar - 3e kindje - jongen 14: JasmijnM - 25 jaar - 2e kindje - meisje 17: Love1987 - 29 jaar - 3e kindje - verrassing 22: Regenboog01 - 29 jaar - 2e kindje - jongen 24: Orchidea - 21 jaar - 1e kindje - meisje 24: Ingii89 - 29 jaar - 2e kindje - jongen 31 augustus- 21 jaar - 2e kindje - jongen September 2: Femmie88 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 7: Pink06 - 33 jaar - 3e kindje - verrassing 11: Nanoe2 - 26 jaar - 2e kindje - jongen ———————————————— Afspraken: Juli 5: Gootje1988: strippen indien mogelijk en nog niet bevallen. 5: Bozoe: controle gyn 6: HarleyQuinn: CTG & controle gyne 6: wensmamma: controle gyn 6: CTG & controle gyne 9: Wolfmother: controle eigen gyn 10: Regenboog01 controle vk 10: Femmie88 controle vk 11: JasmijnM groeiecho + bevallingsgesprek 11: Gootje1988): controle vk 16: Caro25 controle vk 16: Love1987: liggingsecho + controle vk 18: Wolfmother: controle gyn Leuven 18: Bozoe: controle gyn 24: Femmie88 controle vk 25: Ingii89: liggingsecho 26: Love1987: co vk Augustus 8: Ingii89: controle vk 17: Ingii89: controle vk 24: Ingii89: controle vk
Ik herken het niet. Maar vind het verschil ook niet bizar eerlijk gezegd. Als je je zorgen maakt, zou ik gewoon even contact opnemen met de Gyn. Dan weet je meteen of je kindje ingedaald is of niet.
En kan het zijn dat je bijvoorbeeld op de recentste foto mss meer naar de grote toilet bent geweest waardoor je darmen leger zijn? (Ja mss rare bedenking). Of is het tijdstip van de twee foto's heel verschillend? Ik vind het meestal wel een verschil tussen 's morgens en 's avonds in omvang van buik bij mezelf Plus je mag ook niet vergeten dat een verschillende outfit anders kan tonen. Al hoop ik natuurlijk voor jou dat baby mss al mooi op zijn plaats zit Maar bij twijfel: bellen! Zeker met je cholestase.