Jeetje toch!! Dat is toch niet vol te houden zo?!?! Ik zou echt gaan bellen en zeggen dat je niet meer kunt... je bent doodop zo
Hier vanmorgen mijn urine even weggebracht voor de zekerheid. Wat vage klachten die kunnen duiden op blaasontsteking . Of de baby is gedraaid en aan het indalen dat kan ook haha. Maar dat hoor ik morgen.
Hoop dat je een positieve uitslag hebt. Blaasontsteking is erg vervelend. Heb er rond 35weken ook last van gehad (beetje branderig gevoel bij plassen) maar was gelukkig geen blaasontsteking. Drink je voldoende water? Hoop dat hij indaald! Hoe lag hij er op de laatste echo voor?
Ik moet ook echt meer gaan drinken... bij 33 weken is hij in stuit gaan liggen. Daar zijn we bij de 34 weken controle achter gekomen. Morgen heb ik controle echo en als hij dan nog in stuit ligt hebben we woensdag een afspraak in het ziekenhuis voor een draaipoging .
Ik meld me ook hier. Lees al even met jullie mee. Hoop gerommel en ik hoop binnenkort ook mooie babies . Ik heb van het weekend intense buikgriep gehad (6 uur achter elkaar ieder uur moeten spugen) waardoor ik helemaal kapot ben. Ik sliep al erg slecht de afgelopen weken maar nu is het helemaal dramatisch. Ik kan ook niet veel langer dan 30 min op 1 zij liggen zonder dat mn bovenbeen/heup pijn gaat doen dus moet ik weer draaien. Ik word er helemaal gek van. Ik hoop dat madam nog even blijft zitten want ik moet echt even bijkomen voor ik aan de kraamweek begin XD
Ik heb niet alles bijgelezen. Dat zijn me net iets te veel paginas. Ik had bij mijn zoontje vanaf 8 september zulke weeën en hij is pas de 13e geboren en toen moest het ineens allemaal snel snel want het ging niet goed. ondertussen had ik met dit soort weeën al wel 7cm ontsluiting gekregen maar niemand nam me serieus. Dus als ik eerlijk ben.. neem ze wel serieus want ze kunnen echt flink wat voorwerk doen
@LolaBloem zijn de weeen daarna weer gestopt dan? Omdat ze een tijdje regelmatig om de 3 a 4 minuten kwamen en rond de 30 seconden aanhielden zou je bijna denken dat ze in sterkte en duur zouden moeten toenemen. Zou je niet even bellen? Misschien kunnen ze je weeën sterker maken zodat de ontsluiting echt goed op gang kan komen. Ik herken het wel jammer genoeg, ik heb bij mn 2e werkenlang voorweeën gehad die soms een tijdje regelmatig kwamen maar niet in sterkte toenamen en dan ophielden, dan was ik toch weer in slaap gevallen met mn telefoon in mn hand Slopend! Ik zou echt even overleggen want dit houd je niet lang meer vol. @hier alles goed. Zaterdag samen met mn man een cursusdag gevolgd en dat was erg fijn om samen te doen. Veel geleerd, ook al is het mijn derde! Gisteren liepen we in de hema zomaar tegen nog wat leuke kleertjes aan hihi. Fijn weekend gehad. Jullie hopelijk ook?
Welkom, herkenbaar. Heb heel erg veel last van rusteloze benen en idd als ik ook nog eens te lang op 1 zij lig doet m’n heup zo pijn. Erg frustrerend als je moe bent!
@capturethemoment mijn duimen draaien voor je! Hoop dat hij vanzelf weer gedraaid ligt. Spannend morgen, hoelaat moet je? @Nan87 welkom! Tegen het einde van de zwangerschap kan je weerstand lager zijn. Hoop dat je snel opknapt, wat zei de dokter? @laurazoey voor t weekend zat ik al op 4cm, kan heel goed zijn dat het nu heeft doorgezet. De gynaecoloog adviseerde als het echt doorzet naar ziekenhuis en anders as vrijdag weer een controle. Mijn baarmoeder is wel al verweekt en ben ook gewaarschuwd dat het heel snel kan gaan. Ik ga denk ik nu meteen maar even bellen met assistent gynaecoloog even overleggen of we eerder af kunnen spreken. Bedankt voor het delen van jou ervaring. Hoe was het uiteindelijk gegaan met je zoon? Wat was er aan de hand? @Relax ja ze werden steeds heviger. Tot ik ermee in slaap viel. Echt balen! Ik had gehoopt dat me lichaam zelf doorzet. Aan de weeën opwekkers of vliezen breken ben ik toch bang in een weeën storm te komen. Gezien het snel kan gaan nu, heb ik daar extrz spanning voor. Fijn dat je van het weekend hebt genoten trouwens! Hier alleen binnen gezeten omdat ik dacht elk moment te kunnen bevallen haha @Mj89 je bent stil, hoop dat je goed nieuws hebt!
Ohja dames met heup pijn, kussen tussen je benen! Helpt echt! Hou hem hoog tegen je buik/tussen je benen/knie
Welkom nieuwe dames!laatste loodjes. Alles meegelezen en nog geen babieshaha. Jullie geduld wordt echt op de proef gesteld zeg. Hier gaat het ok. Wel slecht nieuws van iemand die heel dicht bij me staatdit geeft ons wel heel veel zorgen en stress. Merkte meteen ook meer harde buiken helaas. Kom net van controle baby doet het goed. Ze ligt helemaal goed ingedaald en vast in bekken. Omdat ik een traumatische 1ste bevalling heb gehad en nu lichamelijke en geestelijke klachten hoef ik niet over 40 weken te lopen. Ik mag met 38/39 weken ingeleid worden. Deden ze totaal niet moeilijk over. Ben daar heel blij mee. Uiteraard hoop ik dat ze zich zelf gewoon aandiend. We zullen zien.
Ik slaap al sinds week.. 10 ofzo met een nieuw voedingskussen XD. Toen kon ik al niet meer met de knieën op elkaar liggen (bij de eerste ging dat nog best lang). Ik moet straks nog even langs de VK gelukkig is mijn man op maandags vrij dus hij kan me brengen (ik wil geen auto rijden met m'n verlepte kop). Het advies is voornamelijk weer gaan eten en wat kracht opbouwen want ben nu gewoon een verlepte vaatdoek. Ik was echt super stoer aan het doen toen mn dochter en mn man ziek waren zo van 'muhahah én zwanger én niet ziek JAJ!'. Maar helaas, ook ik viel ten prooi . Overigens vorige week al weeën gehad en 2 cm. DIt kwam door veel stress en gedoe nog op werk. Dus ging het rustiger aan doen en beter voor mezelf zorgen eeeeen toen kreeg ik buikgriep. Kortom, niet echt ideaal nog. Lijkt me super slopend dat wel-niet-wel-niet. Bij de eerste had ik een lange bevalling maar toen het eenmaal ging rommelen was het wel gelijk voor echie, dat was wel prettig.
Goede morgen, Hier ook geen baby hoor. Ik denk persoonlijk dat ik tot de uitgerekende datum door waggel
Jeetje meiden, wat worden jullie onwijs op de proef gesteld zeg. Al dagen steeds voorweeen, maar het zet maar niet door. Lijkt me erg zwaar.
Net slijmprop verloren. @Mj89 je bent stil, denk dat het bij jou wel heeft doorgezet, hoop dzt je zo met positief nieuws komt!
Mijn lichaan zette de weeën niet door dus kreeg weeën opwekkers en toen had hij de navelstreng dubbel om zn nek en in het vruchtwater gepoept en omdat mn vliezen al meer dan 48 uur gebroken waren kreeg hij een infectie. Je snapt.. dat gaan we dit keer niet meer laten gebeuren. Hij kreeg een apgar score van 2 na de geboorte en na 10 minuten een 6. Een 10 heeft hij nooit gekregen. Als jij al 4 cm had en dit blijft doorgaan zou ik zeker wat hulp eisen. Je raakt uitgeput en moet dan daarna nog gaan bevallen. Das niet te doen hoor
Wat fijn dat ze zonder moeite willen helpen als ze niet vanzelf komt! Ik twijfel ook om dit te vragen nav de vervelende ervaring bij de eerste. Vind het zo eng na 5 dagen weeën en echt weinig slapen bijna geen kracht meer om te bevallen
Helaas.. halve nacht wakker gelegen, paar keer flink harde buiken maar geen baby te bekennen. Slijmprop zaterdag al verloren, maar verlies wel alweer slijm met helder bloed.. Ben net maar even naar het winkelcentrum hier gewaggeld. Mijn humeur wordt er niet beter op met de dag dat het langer duurt.. Ik weet wel dat die paar dagen eigenlijk niets zijn, maar ben er zoo flauw van. Hopelijk belt de vk vandaag en kan ik morgen mijn vliezen laten breken, anders belt ze dinsdag en wordt het woensdag of donderdag.. Vind het ook zo sneu voor mijn kindjes, die zijn op van de spanning. Wat betreft je vraag over moeten piepen en dat er dan bijna niets komt, dat heb ik niet.. Wel al een paar dagen diarree maar heb niet het idee dat het echt wat zegt hier. @capturethemoment hopelijk heb je geen blaasontsteking. Zo naar, vooral in de zwangerschap. Bij de eerste wel minstens 6 x blaasontsteking gehad constant weeën erdoor. Ik duim voor een positieve uitslag. @laurazoey wat vervelend dat je zo bang bent voor de komende bevalling, ik zou dit wel even bespreken met je vk/gyn. (Ter geruststelling: bij mijn eerste, 2 a 3 weken last van weeën en ontsluiting zette niet door en toen ingeleid maar was kapot. De tweede kwam zonder voorwerk onverwachts en zette ineens door) Kan nu dus heel anders zijn.. Ik duim voor je voor een bevalling zonder zoveel voorwerk en slaap. @Jajo Leuk is anders, had verwacht dat de baby er dit weekend wel zou zijn, hij denkt er anders over (helaas) Gelukkig zodra de baby's er zijn, is dit allemaal vergeten. Daar probeer ik me maar aan vast te houden.. Al ben ik met vlagen echt Chagerijnig dat hij niet komt hoor Hoe gaat het bij jou? @Pink06 Ik hoop voor je dat deze baby je dan verrast en toch komt voor de uitgerekende datum. @louan Sterkte met de moeilijke situatie, hopelijk kan je ondanks dat nog wel ontspannen zodat je niet te veel harde buiken krijgt. Fijn dat jouw einddatum dan ook al in zicht is en je ingeleid mag worden met die datum. Lijkt me erg prettig om te weten en rustgevend. Volgens mij heb ik op iedereen gereageerd, zo niet, sorry.. Hoofd is druk met beval nou eens een keer
@LolaBloem moet nu toch echt wat gaan gebeuren toch!? Misschien zat die slijmprop nog dwars. Spannend! @Mj89 op een gegeven moment ben je er ook wel gewoon klaar mee zeker als het gewoon steeds niet doorzet. Snap dat het wat je humeur doet. @laurazoey ik was eigenlijk verbaasd dat ze geen enkele tegenwerking gaf toen ik het aangaf. Je kunt het natuurlijk altijd aangeven.
Wow jouw baby houd je lang in spanning! Dat slijm en bloed moet wat betekenen zou je toch wel denken. Ik hoop zo voor je dat de vk wat voor je kan betekenen. Lastig ook met andere kindjes hé? Ze willen ook zo graag de kleine zien natuurlijk.