@louan sterkte en hopelijk is het goed nieuws! @LolaBloem heb je nog wel contact gehad met het ziekenhuis.. ?
Dank je wel dames. Ze is net bevallen paar maanden geleden. Zo dubbel allemaal. Maar we blijven positief!! Er staat ons ook weer iets moois te wachten hopelijk kunnen we na geboorte genieten van al het goede nieuws.
Ja, spontaan. Had ik niet verwacht, bij de meiden begon het met weeën. Vk is geweest, nog steeds 3 cm. Nu maar wachten tot die weeën komen.
Ooooh wat spannend, eindelijk!!! Heel veel succes, je bent er nu bijna! En ook de hele avond geen update van @LolaBloem , hopelijk ook een goed teken, jullie lopen zo gelijk, ik hoop voor jullie nu ook! Sorry dat ik nauwelijks mee schrijf meiden, ik lees wel mee nu ik verlof heb, gaat daar verandering in komen Wij hebben vandaag de liggingsecho gehad en ze ligt er al klaar voor! Na 7 sept mag ze komen ook een heel mooi beeld van haar gezichtje gehad, zo bijzonder, we zijn zo verliefd!
@Mj89 jaaaaa! Ben echt heel blij voor je! Hoop dat het allemaal nog te doen is en je voldoende kracht hebt na vele teleurstellingen ook. Hier was ik maar gaan dutten. Beeb is enorm veel aan het bewegen (ben ik niet gewend) en heb zoveel last van indalingssteken! Verschrikkelijk! Heb maar met ziekenhuis gebeld laat in de middag, ze zeiden dat ik afspraak bij me gynaecoloog moest maken tenzij ik nu weeën had dan mocht ik gelijk komen. Bij twijfel mocht ik ook komen, maar, mocht het niks zijn zou ik nazr huis gestuurd worden tot het zelf op gang komt of er iets anders met me gynaecoloog word afgesproken.
Heb maar een paar weeën gehad dus is nog niets op gang. Slapen lukt niet vanwege de spanning en blijheid haha. Hoop zo dat hij er is voor de jongste wakker wordt, lijkt me heel mooi. Oudste is uit logeren.. het begint ieder geval vandaag. als ik vanavond rond 18 uur nog geen weeën heb, moet ik naar het ziekenhuis. Au, die indalingsweeën zijn echt gemeen. Heb er gelukkig maar een dagje last van gehad.. Sterkte! Hopelijk kan je snel weer slapen, of, nog beter, zet het eindelijk door en ga je bevallen. Rommelt het nog steeds zo bij je?
Ik hoop dat het bij jou inmiddels heeft doorgezet! Vind het erg spannend. Had gehoopt voor je dat je nu je baby al naast je had. Probeer je nog even lekker te slapen? Je hebt straks alle energie nodig! Hier rommelt het nog wel. Maar ik timer nu niet, dan blijf ik bezig en geeft me alleen valse hoop. Soms doe ik t nog even een halfuur ofso, maar dan stop ii weer. De indalingssteken zijn wel vreselijk. Lijkt beetje op blaasontsteking branderig gevoel wanneer er een felle steek is. Ik duim voor je!!
@Wolky84 ook die echte weeen kan je aan! En je hebt altijd de optie om voor pijnstilling te kiezen he. Ik ben hier een groter voorstander van. Daardoor begin je een stuk uitgeruster aan je bevalling en de kraamtijd. Ik wil dus ook gewoon weer een epiduraal. Na 3 uur rug, buik en been weeen was ik het zat. Ik kon niet staan, niet zitten en liggen was ook niet fijn. Die ruggenprik was een verademing! @Mj89 wat spannend meid! Hopelijk zit je nu volop in de weeën (klinkt een beetje gemeen nu ik er over nadenk Haha) maar dan is die kleine er snel!! Ik hoop dat je een goede bevalling hebt en die kleine snel Op je borst ligt! @LolaBloem bel je vandaag dan met je gyn? Die kan je vast helpen met evt strippen/vliezen breken oid Indalingsweeën heb ik nooit gehad bij N. Ook al lag hij met 34 weken al ingedaald. Nu ligt deze meid nog niet ingedaald, want ze beweegt nog flink alle kanten op Zo zoontje heeft een hele goede nacht gehad. Van 18.30-6.00 geslapen. Hij had op het kdv maar 30 min geslapen, dus was kapot. Jammer dat ik slecht heb geslapen
@Mj89 eindelijk!! Hopelijk heb je inmiddels ook weeen of misschien zelfs al je kindje in je armen!! @LolaBloem ga ja vandaag nog de gyn bellen?
Hier nog steeds geen baby of wee te bekennen.. Dit is een karaktertje hoor volgens mij. Hij wil er gewoon niet uit. hopelijk hoef ik niet naar het ziekenhuis vanavond en komen de weeën nog vanzelf..
Even klagen over de laatste loodjes zonder een nieuw topic te openen. Vandaag 40 weken en ben er zó klaar mee. De eerste tot 42 weken gelopen maar dat was geen punt want ik was heel fit. De tweede kwam al met 39+6. Deze heeft eerst nog in stuit gelegen tot ruim 37 weken maar draaide toch nog goed. En nu? Geen idee. Er gebeurt vrij weinig en vrees voor een inleiding volgende week.
@Mj89 Eigenwijsje hoor jouw beeb! Maar er komt actie vandaag begrijp ik! Ik had het vorige zwangerschap ook. Vliezen gebroken en dacht dat ik wel snel zou bevallen. Duurde 2 dagen voor het begon. Maar bij jou gaat het sneller, dat kan heus niet anders. @LolaBloem Heb jij nog een goede nachtrust gehad? Ik ben bang van niet gezien de tijden dat je actief was hier. Mijn nacht wat ook niet goed. Dochter is ziek en lag in mijn bed. Maar het is gewoon te krap voor 3 personen inclusief die enorme buik.
@Mj89 nee! wat balen. Zal vandaag toch moeten gebeuren he? Wat zal er straks gebeuren om 18h? En verlies je veel water of valt het mee? Beetje kunnen slapen? @Bootcamp babe geef de moed niet op. Het kan ook ineens plots beginnen. Zou lekker in beweging blijven. Ze zeggen dat het helpt. En anders vragen om te strippen om inleiding te voorkomen? @Nanoe2 er is gister al contact geweest, niet met gyn zelf want dat kan hier niet. Hoe is t met jou? @Jajo dat is ook typisch zeg, misschien vanmiddag even bijtanken? Hier slaap ik al weken nauwelijks. Maar vannacht door de kwaaltjes. Helaas niks doorgezet. Werd ook wakker met heftige weeën, maar ja, je raadt het al he?
Bij de eerste hielp strippen pas de derde keer dus ik verwacht daar niet heel veel van. Wachten duurt gewoon lang.
Excuus had nog geen reactie gegeven op jouw berichtje. Ik begrijp het goed dat je het zat bent. Wanneer is jouw volgende controle? Ik hoop dat ze misschien wel iets voor je kunnen betekenen. Stomme laatste loodjes!
@Mj89 Spannend, ik hoop voor jou dat de weeën overdag gaan beginnen want dat het natuurlijk op gang komt, is het fijnste, maar zo niet dan heb je nu in elk geval een eindpunt Vanavond of morgen heb je je kindje in je armen! Heel veel succes, doe rustig aan zodat je er niet te vermoeid aan begint @LolaBloem He wat rot, wanneer hebben ze bij jou voor het laatst gecheckt op hoeveel cm ontsluiting je zat? Jij had al 4cm toch? @Jajo ik wil zelf graag in bad bevallen, natuurlijke pijnstilling, maar als dat niet blijkt te kunnen dan sta ik ook overal voor open. Het is de eerste en ik heb geen flauw idee wat me te wachten staat en hoe ik er op ga reageren. Een ruggenprik lijkt mij nu geen optie omdat het me heel erg eng lijkt om mijn hele onderkant niet meer te voelen. Zou dan graag voor zo'n pompje gaan tegen de scherpe randjes. Maar ik weet gewoon niet hoe het gaat voelen of zijn, misschien roep ik na 3 cm al dat ze me moeten platspuiten en smeek ik om een ruggenprik Over slapen: hier sinds de baby is ingedaald elke 1,5 a 2 uur wakker om naar de wc te moeten. Vannacht gelukkig direct weer in slaap gevallen alle keren maar ik herken ook de plafonddiensten daarna. Wij hebben helaas alleen beneden een WC, heb ik nooit erg gevonden maar dat wordt wel vervelend nu ik er zo vaak op moet klimmen 's nachts, krijg dan eenmaal boven een verzuurd gevoel in m'n benen. Voel me echt bejaard zo haha. Ik heb hier ook weinig last gehad van de indaling. Wel een 'gek' gevoel down under, en met lopen merk ik de druk op m'n blaas goed, maar ik heb slechts een paar keer een stekend gevoel gehad of een licht menstruatiekrampje. Vind sowieso dat ik echt niets te klagen heb: fysiek gaat het goed en ik doe nog best veel. Gister tijdens de controle zei de gyn ook dat hij me nogal vlot vond opstaan en ik nog snel aan kwam waggelen Ik denk dat ongeduld hier de grootste ergernis gaat zijn tussen 7 september en 12 oktober. Ik kan gewoon niet wachten om haar eindelijk vast te houden. De dagen dat ik haar wat minder voel, kosten me mentaal zoveel energie, dan zit ik mezelf op te vreten en zoveel zorgen te maken. Wat zal ik blij zij als ik haar gezond en wel in m'n armen heb en gewoon kan zien hoe het met haar gaat. Vandaag komt onze voetenzak binnen, ik ben er helemaal verliefd op, wil onze baby daar zo graag in hebben zitten! Hormonen...