Hoop bijgekletst weer hier! @Mj89 @LolaBloem Nu wordt het wel heel spannend hoor!! Nek aan nek race haha @Jajo Je ik ben ook zeker niet tegen pijnstilling, laat het straks allemaal over me heen komen en bekijk het van wee tot wee. Geen idee wat ik kan verwachten dus sta er helemaal open in. Beval in het ziekenhuis met vk dus pijnstilling is altijd in de buurt als het goed is. @louan Jeetje, heftig zeg, dat is wel heel dichtbij en ook nog zo jong....kippenvel krijg ik ervan! Hoop dat er snel duidelijkheid en positief nieuws komt. @Bootcamp babe Bleeehhh dan duimen we nu ook heel hard voor jou dat de beeb snel mag komen! Hier geen oog dicht gedaan. Sliep pas om 5.30 en om 6.00 ging de wekker. Beeb was zo mega mega druk in mijn buik; er stak telkens wel een ledemaatje uit. En onder mijn ribben doet dat echt behoorlijk pijn. Normaal was ie juist overdag druk en 's nachts rustig maar ik geloof dat ie het ritme nog maar eens omgooit. Heb ik vriendinnen ook nooit over gehoord over zulke beweeglijke baby's. En overdag gaat ie nu ook vrolijk door. Alsof ie denkt; nog ff snel flink de benen strekken voor het zo écht niet meer past. Anyway; ik was er goed klaar mee, tot tranen toe. Als ik zo verlof heb trek ik dat beter maar op dit moment heb ik alle energie nodig om mijn werkweek af te ronden. Gelukkig slepen jullie me er mede doorheen doordat ik hier lekker even kan klagen: lucht op! Goed, ik ga weer aan de bak hier! Merk wel dat het iets of wat rustiger begint te worden en ik echt dingen kan afstrepen; dat voelt dan wel weer super!
@Desse Jaaaa dat plassen heb ik ook! Hoefde eerst maar 1 keer per nacht max. Maar nu inderdaad ook elke 2 uur.....
Ik heb vannacht eindelijk weer wat kunnen slapen. Ik ben zó blij want ik liep echt op m'n tandvlees. Mijn eerste kwam pas bij 41(4) dus ik heb niet echt het idee dat ik nu ineens met 38 ga bevallen (het kan natuurlijk wel, is alleen niet zo waarschijnlijk). Kortom wilde echt wel nog even opknappen. Ben wel heel duizelig nog, deels door lage bloeddruk en waarschijnlijk nog van het ziek zijn. Morgen nog 1x naar het werk voor een belangrijke meeting en dan .. VERLOF. @Wolky84 Ik heb overigens ook zo'n mega druk kind, was de eerste ook. Meerdere keren naar het zh gestuurd omdat de hartslag ook te hoog was maar ze is gewoon heel druk. Niets aan de hand verder. Maar ik begrijp je helemaal. Ik heb echt soms echt het idee dat ze er via m'n navel uit wil ofzo :X.
Nope, nog steeds geen weeën. Verloskundige zal zo wel komen.. Wel constant kramp in mijn rug maar daar blijft het bij. Beide kinderen zijn inmiddels ondergebracht, dus ben benieuwd. Ben bang voor een inleiding. Verloskundige zei dat ze vanmiddag zou bellen met het ziekenhuis dus dan weet ik meer. Sorry reageer even niet op iedereen. Iemand vroeg of ik veel water had verloren, ja behoorlijk wat. Buik is een stuk kleiner, loopt nu alleen af en toe nog. Kwam net uit de douche vanwege een beetje kramp en voelde een soort druk, dus ik drukte een beetje en toen kwam er een stroompje. Dacht eerst dat ik had geplast, liep even terug naar het doucheputje en weer wat drukken, kwam er weer een stroompje. Toen dacht ik aan een tip van hier, op je hand blazen.. Toen had ik door dat het mijn vliezen waren. Kindje lijkt er nog niet al te veel zin in te hebben. Hoop niet dat het ziekenhuis zegt morgen inleiden, ben er nu ook wel flauw van. Kan vannacht dan toch weer niet slapen van de spanning. Heb afgelopen nacht nog wel 4 uurtjes kunnen slapen, had teveel kramp om te kunnen slapen maar waren ook verre van weeën. Na 2 pcm toch in slaap gevallen, nu net weer 2 pcm gehad, helpt hopelijk ook wat voor het ontspannen. @LolaBloem jouw weeën nog terug gekomen? Sorry voor de ego post dames.
@Desse wat een zoet voetenzak!!! Hij is super leuk, waar heb je jem vandaan? En balen van je toilet, probeer anderd s avonds niet veel te drinken? Ik had vrijdag 4cm ontsluiting, volledig verweekte baarmoeder en ben gister slijmprop verloren. Bij dochter had ik met 3cm gebroken vliezen en 5 uur later was ze er. Wereld van verschil dit. @Jajo pijnstilling kan sowieso in ziekenhuis behalve vanaf een aantal cm niet meer als het goed is. In bad voel je de pijn trouwens ook, althans ik wel @Mj89 hoop dat het zelf nog zo op gang komt voor je. En anders in ziekenhuis helpen met weeën versterken? Snap dat je natuurlijk wil bevallen. Ik hou ook niet van al dat poespas. Maar bekijk even de voor en nadelen en doe waar je goed bij voelt. Als je iets niet wil duidelijk aangeven of man laten doen. Ik duim voor je vandaag, spannend! Het einde is nu wel in zicht bij jou! Hier niks wat doorzet. Heb geennhoop meer. Als ik zo weer weeën heb waarin regelmaat lijkt dan timer ik even en ga dan wel gewoon naar het ziekenhuis om te checken hoever de ontsluiting is. Ben erg bang op de 6+ te zitten, want dan zou ik echt niet meer weten wanneer het echt zover is. We zullen het zien.
Jeetje meiden wat een geduld moeten jullie hebben zeg! Qua pijnstilling... ik was bij ons zoontje ineens op 7cm dus mocht niks meer. Ik ben er ook niet op tegen maar weet dus dat ik het zonder ook kan. Mij lijkt in bad bevallen ook wel wat. Dat kan sinds kort in het ziekenhuis van Enschede dus wilde daar eens naar informeren. Hier net mijn ijzer laten prikken en wat kleertjes gekocht. Ik merk echt dat ik weinig koop dit keer. Vorige keer teveel gekregen en zoveel amper tot niet aan kunnen doen. Maar denk wel dat ik nu te weinig heb dus zal in mn verlof nog moeten gaan shoppen. Op 10 september weet mijn schoonzusje hopelijk wat zij krijgt en dan plannen we wel een date met mijn moeder. Dan kan zij lekker losgaan hahaha
Sorry meiden, mijn hoofd is vandaag echt zo’n zeef! Zodra ik iets gelezen heb ben ik het meteen weer kwijt. Zodra ik wil reageren op iemand, weet ik niet meer wat ik wil zeggen. Lees even mee vandaag en hopen dat mn hoofd morgen weer functioneert. @Mj89 succes vandaag/vanavond en hoop dat het zelf doorzet. Je hebt in ieder geval snel je kindje in je armen!!
Voetenzak is van Jollein, ik heb mijne bij Prenatal besteld maar bij bol.com vind je ze ook Bij Prenatal is nu een mintgroene in de aanbieding, mocht je interesse hebben haha https://www.prenatal.nl/jollein/jollein-voetenzak-waffle-0+-1182300046.html?cgid=jollein&dwvar_1182300046_kleurnaam_60=Mintgreen Ik drink na 20:00 al weinig maar denk dat de baby 's nachts flink bezig is, ze heeft ook vaak de hik 's nachts Als je op 6+ cm zit, mag je dan niet blijven? Die laatst centimeters kunnen ineens zo hard gaan... En als de weeën weer niet doorzetten, willen ze inmiddels toch wel een beetje hulp geven bij die laatste centimeters? Straks ben je helemaal op, duurt nu al zo lang
Jeej! Baby is goed gedraaid en ingedaald!! Dus daar waren die steken goed voor . Zegt alleen helaas niets over wanneer de bevalling is maar mijn andere 2 kinderen hebben überhaupt nooit voor de bevalling ingedaald gelegen dus wie weet... hoe gaat het met de spannende ontwikkelingen?
Geen idee wat ze kunnen doen qua ontsluiting en opnames. Baal er van dat ik me gewoon niet gehoord voel! Word me ook niks echt duidelijk. @Nanoe2 hier net zo vergeetachtig als jij hoor, haha. @Mj89 hoop dat het inliddels heeft doorgezet bij jou!
@LolaBloem ik vind het ook echt onbegrijpelijk dat ze jullie niet vooruit helpen... misschien toch nog wat extra aandikken .. alhoewel ik het al te ver vind gaan voor je hoor! Je hebt een mooiE termijn en al de nodige dagen erop zitten.
Wat fijn @capturethemoment . Hopelijk blijft de baby nu zo liggen.. Hier nog steeds geen weeën. Net even potje gejankt Ben zo teleurgesteld in mijn lichaam. Verloskundige belt rond 5en en dan hoor ik hoe laat de inleiding is. Mijn eerste is ook ingeleid en kijk er zo naar op terug.. Zie er behoorlijk tegenop. Bang dat ik het niet aan kan of iets terwijl het bij de tweede thuis zo gemakkelijk ging. Sorry voor het geklaag. @LolaBloem nog steeds weeën?
Kan me enorm goed voorstellen! Je hoopt zo dat het dan door gaat zetten en dan gebeurt er niets... En wie weet valt het nu heel erg mee, maar dat weet je niet van tevoren. Hoop dat je er achteraf goed op terug kan kijken! @capturethemoment fijn dat ze nu goed ligt
Snap heel goed dat je even moest klagen. Het is ook heel wat allemaal. Het is een hele spannende ervaring en dan heb je deze onzekerheid niet erbij nodig. Laat je tranen maar lekker rollen hoor!
Wij werden met mijn zoontje wel steeds naar het ziekenhuis gestuurd maar konden dan weer weg omdat ze gewoon de weeën niet goed konden meten. Maar de laatste dag heeft mijn man echt gezegd: ik ga hier niet weg zonder dat jullie haar helpen. Dan slapen we wel op de gang maar we gaan pas weer weg zonder baby. Het is echt belangrijk dat jij (of evt je partner want die kunnen soms wat doortastender zijn op zon moment) even doorzet. Ze kunnen je niet rond laten lopen. Je moet ook nog bevallen en straks ben je al gesloopt voordat je bevalling daadwerkelijk begint. Dat moet niet de bedoeling zijn. En trap niet in een slaappil want die weeën komen er gewoon doorheen dus krijg je nog geen rust. Kom voor jezelf op.
@Mj89 meid ik heb het echt met je te doen! had zo gehoopt dat de weeën wel spontaan op gang zouden komen na het breken van je vliezen. Ben heel benieuwd wat de verloskundige straks zegt wbt inleiden, hopelijk kan het vanavond nog. En inleiden kan ook heel erg mee vallen, en ik hoop dat dat bij jou ook het geval is. @capturethemoment wat fijn dat de baby gedraaid is! Hopelijk blijft de baby nu ook zo liggen en draait ie niet meer terug @Desse die voetenzak is echt leuk!! ik ga denk ik de mint groene bestellen, bedankt voor de link! @Nanoe2 herkenbaar hoor. Ik vergeet ook wie wat zegt zit elke keer terug te scrollen en ben inmiddels al wel 10min bezig met typen hahaha. @laurazoey mij lijkt dat ook wel wat, bevallen in bad! of iniedergeval de weeën opvangen. Hier is geen mogelijkheid tot een badbevalling maar voor de weeën zou het wel kunnen, dus wil dat eens proberen ook qua pijnverlichting want iedereen zegt dat dat zo fijn is! @Wolky84 ik heb dat ook dat de baby van ritme is veranderd! normaal elke avond om half 11 zo druk en sinds vakantie alleen maar in de nacht.. super irritant @LolaBloem hoop voor jou ook gauw dat het doorzet want zo kun je toch niet meer normaal bevallen je bent straks dood op.. kan je man niet boos opbellen zeggen dat je geholpen moet worden? @Nan87 heerlijk nog 1 dag werken.. succes morgen en dan welverdiend genieten van je verlof!! Hier laatste dagje camping. gaan morgen toxh maar naar huis toe, hebben het wel gezien haha. gister naar wildlands geweest en savonds toch wel veel bandenpijn gehad. hebben jullie dat ook nog?
Hey dames, ik lees al af en toe wat met jullie mee. Spannend @Mj89 voor jou echt het laatste stukje. Heel veel succes hopelijk begint het spoedig @LolaBloem Voor jou ook de laatste loodjes! Hopelijk hoef je niet lang meer. Hier nu 38+4 de andere kindjes kwamen met 39+2 en 40+0 ik zal nog even moeten wachten denk ik. Wel al veel harde buiken. Vooral afgelopen nacht nadat ik iets te fanatiek de zolder gepoetst heb. Ben echt wel moe vandaag. Vanavond maar op tijd naar bed
Ik ga voor je DUIMEN dat je over de 35 weken gaat komen!!! en voor die nr2 een kg pruimen kopen ze zijn er weer en lekker opeten dan gaat het wel goed komen!
@Mj89 geef je angsten duidelijk aan! Je kan aangeven dat je de oxytocine langzaam wilt opbouwen. Zodat je lijf evt oom wat zelf kan doen