Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Nou, ik ben echt even over de zeik. Ze willen me nu dus niet inleiden, maar pas morgenochtend. Wel moet ik nu komen om een ctg te laten maken, daarna mag ik kiezen voor of naar huis met een slaappil (die niet helpen, spreek uit ervaring) of daar blijven slapen met een pethadine prik.

Ook is er nu onduidelijkheid over wat na 11 uur.. ik ga gewoon weer na huis zometeen, maar na 11 uur zijn mijn vliezen langer dan 24 uur gebroken en mag ik niet thuis bevallen. Verloskundige is bang dat als ik wel weeën krijg dat we het ziekenhuis niet halen.

Nog een domper, morgen na het inleiden mag ik dus ook niet direct naar huis vanwege langdurig gebroken vliezen dus moet een nacht blijven.

Ben er zoooo flauw van. Bah. :mad:

2. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Snap dat je over de zeik bent en dat mag ook best. Vaak willen ze na een bepaald tijdstip niet meer inleiden ivm het aantal personeel dat kan helpen bij spoed. Er worden namelijk normaal al zoveel babies snachts geboren dat ze liever inleiden vroeg in de ochtend.
    Voor zover ik weet mag je bij vliezen die langer dan 24 uur gebroken zijn niet meer bevallen onder je verloskundige. Ik mocht toen echt alleen met begeleiding van het ziekenhuis bevallen. Zo enorm balen. Al was de bevalling wel medisch en moest ik dus al naar het ziekenhuis. Ik zou ook die slaappil niet nemen. Alles leuk en aardig maar die doen niks.. vanwege je termijn snap ik niet dat ze zo moeilijk doen. Je hebt de 40 weken toch al lang en breed gehaald...

3. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Oh nee wat vervelend! Snap dag je hier niet vrolijk van wordt. Ik moet zeggen dat je wel lekker rozig en pijnvrij wordt van pethidine. (Ik werd er heel suf van bij de bevalling van B*) misschien is dat wel een optie om in ieder geval te kunnen slapen.

4. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Hmm, ja.. ik wil eigenlijk helemaal niet in het ziekenhuis zijn. Voel me hier niet prettig.. Ben liever thuis. Maar het is zoals het is. Hopelijk is het snel morgen.

5. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Ach meid.. dit is niet wat je hoopte. Ik kan heel goed begrijpen dat je er flink klaar mee bent nu. Inleiden doen ze hier ook alleen tijdens ‘kantoortijden’.

Ik vrees dat je je zelf aan de situatie moet overgeven hoe rot het ook is.
    Hoop dat je het nog positief kan bekijken en bedenken dat je morgen rond deze tijd waarschijnlijk je baby aan het knuffelen bent!

6. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Mj89 wat belachelijk!!
    Kan me voorstellen dat je verdrietig en boos bent.
    Als ze je dan een paar uur eerder laten komen, hebben ze toch ook geen gedoe met de nacht?
    Zolang duurt een ingeleide bevalling meestal niet en zeker niet als het niet de eerste is.
    Hoop dat je lijf het toch ineens zelf oppakt!

LolaBloem vindt dit leuk.
  7. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Ik ben inmiddels weer wat rustiger en heb me erbij neergelegd. Al baal ik nog steeds haha. Hoop dat hij zich toch nog bedenkt en ik ineens weeën krijg voor 6 uur. Anders morgenochtend bellen en hopen dat er een plekje vrij is voor me. Morgen hopelijk (eindelijk) onze baby.:)

8. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    (Behoor nog niet tot de groep maar lees al wel enige tijd mee) maar jeetje zeg! Hopelijk heb je morgen fijn jullie baby in de armen! Snap dat je helemaal flauw bent van de hele gedoe van het ziekenhuis dat ze het nu niet willen doen! Succes! En hopelijk is morgen inleiden gewoon niet nodig! :)

Mj89 vindt dit leuk.
  9. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Ik duim mee voor je @Mj89 dat het vannacht alsnog doorzet.. hopelijk ook voor jou @LolaBloem

Mj89 en LolaBloem vinden dit leuk.
  10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Ik ga mega hard duimen dat mini het eindelijk snapt dat het eruit moet.
    Maar sowieso heb je een eind moment. Met een derde en al zoveel ontsluiting denk ik echt dat je maar minimaal weeën opwekkers nodig gaat hebben voor een snelle bevalling.

Zet em op. Hoop dat je snel je kindje mag vasthouden

Mj89 vindt dit leuk.
  11. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

@capturethemoment dankjewel!

@Mj89 het is echt rot, maar vind echt fijn om te lezen dat je er zo positief mee omgaat, dikke respect!

Euh... Hier rommelt het heel soms, maar niet zo hevig als afgelopen dagen.

12. Desse

Desse Bekend lid

11 okt 2017
    842
    920
    93
    Dum dum... plafonddienst...

Kwam even checken of er al babynieuws was ;)

Elraange en LolaBloem vinden dit leuk.
  13. Feem

Feem Fanatiek lid

13 aug 2015
    1.784
    899
    113
    Vrouw
    Hi dames! Tijdens mijn (nacht)voedingen check ik nog regelmatig dit topic hoor! Frustrerend dat het niet doorzet bij een paar van jullie. Maar als t goed is hebben jullie echt bijna je baby! Ik vond hef ook zo frustrerend en toch ineens was het zo ver. En nu alweer 9 dagen met ons mannetje.

Hier gaat alles redelijk. M. doet het super! Drinkt goed en lijkt (even afkloppen) tot nu toe een relaxdere baby dan zijn broer. Sneller tevreden ofzo. Ikzelf ben nog snel vermoeid, veel last van buik en de catherer zit me steeds meer in de weg. Voel me echt een stuk minder fit dan na mijn vorige bevalling en dat frustreert mij wel. Maargoed, het is logisch, de bevalling was ook een stuk pittiger. Maar belangrijkste is dat we gelukkig zijn met ons gezinnetje en dat we vooruit kijken en vooruit gaan. Morgen de Laatste dag kraamzorg (zo maf!). We hadden recht op wat extra dagen! En ze is echf een topper hihi

Veel succes meiden! Voor jullie het weten zitten jullie ook middenin de nachf met baby op arm hier te lezen! Echt!! Xxxx

laurazoey, brownielover, Klinker83 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Ook hier weer wakker..
    @Mj89 Doorgezet? Of moet je toch voor de inleiding? Ik blijf duimen!
    @LolaBloem Heb jij kunnen slapen? Of ben je misschien wakker geweest met een hele goede reden namelijk een beebje in je armen?

15. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Heeft niet doorgezet. Maar ik voel me als herboren. Bij de jongste heb ik een postnatale depressie gehad en ik voelde veel van die gevoelens weer de laatste weken. Sliep namelijk heel erg slecht.

Ik heb zoo lekker geslapen. :D Had een ander tabletje gekregen dan de vorige keer. Had ik dit maar eerder gedaan, wat een verschil. Alle spanning etc is weg, ben weer vrolijk. Nu op voor de inleiding.

laurazoey, Elraange, brownielover en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Nou iig fijn dat je zo goed hebt geslapen @Mj89 succes vandaag!! Het is zover :D:D:D we wachten met smart op je nieuws!!

Mj89 vindt dit leuk.
  17. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Wat fijn zeg!!
    Op naar je baby!

Hier ontzettend slecht geslapen.
    Hoop dat ik vanmiddag nog uurtje kan liggen, als mn zoontje ook slaapt.

18. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Hier ook slecht geslapen.. Geen gerommel in buik meeer... Zucht

@Mj89 zet m op!!

19. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Aaaah dat is echt balen zeg! :( Wanneer moet je weer terug? Vrijdag toch?

20. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Wat fijn meid! Een nacht goed slapen maakt echt een enorm verschil. Daar wordt iedereen depressief van. Ik herken dit heel erg.

Zet hem op vandaag!

Mj89 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina