Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Mj89 wat fijn dat je goed geslapen hebt! Hopelijk lig je nu al aan de wee opwekkers en heb je snel je kindje op je borst!!

@ingii89 fijn dat het met jullie al beter gaat

@slechte slapers, wat vreselijk he die hele nachten wakker. Hier ook weer een *** nacht. Zoontje was ook om 4.45 klaar wakker. Naja vanmiddag idd maar even proberen te slapen.

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Mj89 succes vandaag. Fijn om te horen dat je goed geslapen hebt.

Hier ook al een paar hele slechte nachten op rij. Blegh maar ja laatste loodjes ofzo toch....

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ik wil slapen!!!
    Was gisteren al stuk, maar nu helemaal.
    Hoop zo dat mn moeder zo aanbied om mn zoontje mee te nemen.
    Ze komt even mn ramen lappen.
    En zit er eigenlijk echt een beetje doorheen, sinds gisteren dat ik ieder moment een potje zou kunnen janken.
    Iets met moeheid en hormonen :|

4. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Nou dat is dan toch simpel.. vraag het haar. Ze zal je graag willen helpen!
    Hoop dat je wat tijd krijgt om bij te tukken.

5. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw
    @Mj89 succes meid. hoop gauw wat van je te lezen.

@LolaBloem meid jij hebt echt zware eindloodjes bah... Trek je t nog wel?

Ik heb plafonddienst tot 2u gehad vanacht 4x eruit om te plassen waarbij ik de laatste 2x het toilet net kon halen haha
    maar daarna tot nu uitgeslapen dus mazg niet klagen.
    Gister en vanacht weer "oefen "weeën gehad.
    Herkent iemand trouwens dat deze weeën ook langer dan een minuut kunnen duren ( bijna allemaal) en dat om de gemiddeld 3 minuten? Daarna veel druk van onder gehad ik dacht hele tijd mijn vliezen knappen zo.
    Dit heeft toch zeker wel 5uur aangehouden waarbij het de laatste 1.5uur meer tijd tussen kwam te zitten ging toen naar 10 a 15 min.

LolaBloem vindt dit leuk.
  6. Elraange

Elraange Fanatiek lid

25 sep 2015
    2.674
    2.013
    113
    Vrouw

och lieverd jij moet echt de bijtanken. Kan je indd niet zelf vragen ?
    Straks ga je kapot de bevalling in

7. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    Het lijkt wel in de lucht te hangen, hier ook echt een rotnacht achter de rug. En vandaag weer de hele dag achter peuter aanrennen, ben nu eigenlijk alweer toe aan een dutje. Gelukkig slaapt zoon zo nog even.

8. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Zo echo gehad, ik mag gewoon bevallen, want placenta is voldoende opgetrokken (JEEJ) baby zit nu op p29. Vorige keer op p75, maar ze vond het niet verontrustend.

Elraange, Mj89, LolaBloem en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  9. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Ze had zelf nog van alles te doen vanmiddag helaas.
    Hopelijk is mn man op tijd thuis (lag wel in de lijn der verwachting).
    En anders parkeer ik meneertje voor de tv in zn stoel.
    Vanavond echt op tijd naar bed en dan 2 dagen voor mezelf!

@Jajo wat fijn!

Elraange en Pink06 vinden dit leuk.
  10. moielle

moielle Fanatiek lid

7 okt 2011
    1.377
    473
    83
    Vrouw
    Flevoland
    Zou dat een +/- 37 weken kwaaltje zijn?
    Ik ben ook echt uitgeput.
    Ik werd vanmorgen wakker en dacht echt, ik moet niet binnen nu en een paar dagen bevallen. Want ik heb totaal geen energie/fut.

11. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

Ik ben erg gesloopt ja. Besefte mijn omgeving dit maar ook. Alle zorgen zijn op mij. Mijn man kan zich totaal niet voorstellen dat ik oververmoeid raak 'het doet toch niet zo pijn? Je bent er bijna. Gewoon volhouden'

Yeah right, 'gewoon' volhouden. Ervaar op dit punt totaal geen steun van hem. Heb gelukkig nog wel lieve familie die hulp aanbied en wél dingen uit de hand wil nemen. Ben zo moe. Ga zo kijken of dochter ergens kan logeren. Ben dood en dood op!

Pink06 vindt dit leuk.
  12. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    @Mj89 succes!! Hoop dat je inmiddels volop in de weeën zit of nog beter, je baby al vast hebt:)

@Nanoe2 ik zou ook gewoon je kindje even voor de tv zetten dan, kun je iniedergeval even wat bijtanken. Hopelijk knap je er wat van op!

@Jajo wat fijn dat je gewoon mag bevallen!! wat houden die P waardes precies in? Is dat voor de groei van de baby?

@Elraange kunnen het indalings weeën zijn? of was de baby al ingedaald? de druk van beneden dat herken ik wel, dat heb ik ook wel regelmatig en soms voelt het echt alsof de baby er half uit hangt:eek:

@Hier ik heb echt enorm opgezwollen voeten en enkels. Ik lijk wel een olifant:eek: doet ook zeer en voelen moe aan pfff.

Tassen zijn ingepakt en vriend is al op weg naar huis om de eerste lading spullen terug te brengen. Kan niet wachten om vanavond weer in mijn eigen bed te slapen:D Wel echt enorm veel wasgoed van ruim een week qua kleding handdoeken en beddengoed. Ik heb dus flink wat te doen de komende dagen:confused:

13. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Ach schat dit vind ik echt heel erg om te lezen.:( Het is dat je niet vlakbij woont anders had je je dochter hier wel mogen brengen zodat jij kon uitrusten. Hoe was je man bij je eerste zwangerschap qua steun? Ik had het er met mijn vriend over dat ik het zo te doen had met jullie en zelfs die zei dit is niet normaal die moeten gewoon geholpen/gehoord worden. Dat houdt niemand vol. Ik hoop dat hij je alsnog gaat steunen en dat je anders veel steun hebt aan je familie/vrienden en dat je dochter even kan logeren zodat jij bij kunt tanken. En anders maar gewoon weer het ziekenhuis op bellen, al bel je ze huilend op dat je het niet meer trekt, of dat iemand anders voor je belt? Want om nu nog tot vrijdag te wachten is toch onmenselijk.. *knuffel*

14. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Infuus ging aan om half 9, en om 11.15 uur is onze zoon geboren. Wij maken het allebei goed.

EvaD, laurazoey, mxm en 12 anderen vinden dit leuk.
  15. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Wauw!!! Gefeliciteerd!! Wat een klein moppie!! Dat was dus echt het laatste zetje... weeenstorm gehad of verliep het allemaal goed? Geniet ervan!

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    aaah heel snel gegaan dus!! Gefeliciteerd! wat een knapperd:) ging het verder vlot? en mogen we weten hoe hij heet?:D

17. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Oooo daar is hij dan eindelijk. Welkom kleine vent. En van harte gefeliciteerd met de geboorte van je zoon. Wil je zijn naam delen of niet openbaar?

18. Mj89

Mj89 Fanatiek lid

28 nov 2011
    2.591
    655
    113
    Groningen
    Infuus ging aan op de laatste stand, en vrijwel direct weer uit want kreeg hele hevige weeën, bijna direct om de 2 minuten. Had alleen bij 4cm al persdrang want hij lag met gezichtje verkeerd. Toen prik voor mijn been gevraagd en direct erna enorme persdrang. 4 minuutjes geperst. Hij heet M.elicio

Bedankt voor alle lieve woorden! Ook die van vanmorgen.

Pink06 en capturethemoment vinden dit leuk.
  19. Lisetje

Lisetje Actief lid

26 jan 2017
    315
    246
    43
    Vrouw
    Reisadviseuse
    Schiedam
    WoW gefeliciteerd!!! Geniet van jullie mooie mannetje!!

20. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Wauw je had echt maar een mini zetje in de goede richting nodig meid. Goed gedaan veel sterkte met herstel en lekker knuffelen van je kleine mannetje

Deel Deze Pagina