ga je niet teveel doen vanavond? je moet wel een beetje uitgerust zijn voor morgen zo ver dat kan. je man is er ook nog die kan ook wel wat doen. ga lekker douchen of in bad als je die hebt. heel veel succes alvast voor morgen, je kan het!
Zodr de wee wegebt denk ik alles nog te kunnen doen.. Maar het is echt hevig. Ik ga maar weer in bad liggen en lekker niks doen. Maak het dan tocj schoon om door anderen vies te laten maken. Kga even aan mezelf denken nu.
Heb een fikse ruzie gehad net, omdat hij me niet serieus neemt en bovendien niet bereikbaar was toen ik hem nodig had. Uiteindelijk zou hij naar me toe komen maar heb gezegd dat het niet meer hoeft. Ben inmiddels thuis en hij is hier niet. God mag weten waar hij is. Maar wil hem niet zien en er morgen niet bij! Ga zo een potje uitjanken en dan is het klaar. Heb het zo gehad! Ik verga vzn de pijn en omdat ik ondanks de pijn alles nog zelf doe denkt hik dat het allemaal wel meevalt, ookal zeg ik van niet. En domme van al is, hij gelooft dzt een bevalling pas begint zodra de vliezen zijn gebroken. Dus als ik pijn heb, hoe hevig ook, denkt hij: het is nog niks, want je vliezen zijn niet gebroken. Grrrrrr... Ben kwaad nu. Heb geen ruimte om hem te begrijpen. Wil rust.
sorry, wat?! ik kan niet begrijpen hoe iemand zoiets kan denken laat staan zeggen! en dan over zijn bloedeigen vrouw! is er iemand die jullie dochter kan opvangen als je morgen naar het ziekenhuis moet? iemand anders die bij je bevalling kan zijn ook, 1 van je ouders misschien? En ik denk ook dat er iemand moet zijn die hem eens even op zijn nr zet. Hij hoort jou te steunen, Hoe dan ook. Je hoeft ook geen moeite te doen hem te begrijpen, hij zit fout jij niet. Probeer je te focussen op je dochter en je aankomende bevalling. Je kan dit,ook als het zonder hem moet.
@LolaBloem wat een klote situatie zeg! Met je bevalling en nu ook je vriend?!?! Hopelijk wordt het vanavond nog uitgesproken en kunnen jullie er morgen met frisse moed tegenaan!
Ik hou het ff kort want ben mega moe en als ik iets gelezen heb ben ik het alweer vergeten Maar @Mj89 Gefeliciteerd met jullie mooie kindje! You did it! Geniet!! @LolaBloem wat een rotsituatie! Snap helemaal dat je boos en teleurgesteld bent. Juist nu heb je steun nodig! Ik denk aan je meis en hoop dat het allemaal snel mag gaan opschieten nu. Denk aan jezelf! @Jajo Wat fijn dat de placenta is opgetrokken; super blij voor je!
Dank jullie.. Ik wil m echt even niet meer spreken. Vind dit heel raar van m en heb geen zin om nog met hem te discussiëren terwijl alles gewoon moet gaan zoals het moet. Is toch te gek voor woorden als ik hem nu moet gaan uitleggen hoe het moet, je vrouw steunen. Bij de eerste was hij trouwens niet zo. Hij had zelfs vrij genomen om elke dag thuis te zijn en voor me te zorgen. Zit nog in bad, maar behoorlikk pijn. Ook veel stress nu aangezien ontsluiting niet vorderd. Zie het ook niet zitten om ingeleid te worden omdat ik echt uitgeput ben. Pfff!! Ga sowieso niet in slaap vallen merk ik.
@Mj89 jaaa gefeliciteerd met jullie mooie baby!!! Wat is dat snel gegaan zeg! Nu lekker genieten @LolaBloem Ik hoop dat jij morgen je kindje ook in je armen mag houden en aan de andere kant, misschien is het voor jou in deze situatie fijner om wat tijd te hebben tot je je vriend hebt kunnen spreken. Echt heel bizar, ik weet ook niet wat je moet doen, maar een geboorte kun je maar 1x doen en meemaken, zou zonde zijn als het over een paar dagen weer goed is en hij dit niet heeft meegemaakt. Maar dan mag ie wel met een heel goed verhaal komen en zn gedrag 180 graden bijstellen zeg, mijn God... is ie inmiddels al terug? Heel veel sterkte want dit is enorm rot Wij hebben onze laatste avond op bevalcursus gehad voel me er wel klaar voor, aan de andere kant vind ik het af en toe nog een heel eng idee, die hele bevalling...
Jeetje, wat heb ik het met je te doen. Bij mij ging het exact hetzelfde, hij was ook ineens uit mijn bekken, toch wel zelf weer ingedaald. Denk dat met het breken van je vliezen hij direct een stuk lager ligt. Hopelijk ben je nu lekker aan het slapen zodat je nog wat slaap hebt gekregen voordat je aan de inleiding begint.. Misschien een troost, heb hier ook een uur hele hevige weeën gehad vanmorgen en had maar 1 cm extra, en 5 min erna weer 1 cm extra. (Toen zst ik op 5 cm, kwam binnen met 3) Uur later was hij er. En wat betreft je vriend.. Wat een hoek, sorry. Hij steunt je niet zo. Hopelijk is hij ook alleen gespannen en zenuwachtig voor morgen en is hij alweer bijgetrokken inmiddels. Zet hem op morgen! Bedankt voor de felicitaties dames! Succes allemaal..
pfff ik kan niet meer slapen. heb enorm veel krampen in mijn benen en rug. zou bijna zeggen dat ik been weeën heb (had dit bij de oudste de hele bevalling in been en rug) alleen de intensiteit is minder heftig. kan me gewoon geen houding meer vinden. meer hier last van?
@melaniie Nee. Geen krampen in mn rug. If...eigenlijk wel. Maar dat heeft een andere reden. Ik zit hier opgevouwen op de rand van het onderste stapelbed Beide meiden al wakker vanaf 3.00 uur ivm muggen. Heb er al 3 opgespoord. Daarna varieerde het van: ik heb jeuk, ik heb hoifdpijn. Tot: ik heb dorst, waar is het mutsje van mn pop enz. Ze liggen nu allebei bij mn man te slapen. Maar ik pas daar niet meer bij met nn dikke buik. Maar slapen/liggen hier lukt echt niet. Dus zit nu op de rand met mn hoofd schuin. Wacht nog even 5 min en dan durf ik wel naar beneden te gaan. Want ik heb inmiddels ook ontzettende honger... Verder al twee dagen super "rommelige" buik. Heb dinsdag versie gehad en die is geslaagd!!!! Ik kan het bijna niet geloven, want mijn jongste dochter wilde niet draaien en daarvan ben ik in natuurlijke stuit bevallen. Hopelijk blijft deze goed liggen. Donderdagavond echo om te kijken. Ben benieuwd
@LolaBloem jeetje meid wat een gedoe allemaal! Hopelijk hebben jullie toch kunnen praten en kan je man bij de bevalling zijn. Zoals iemand al eerder zei os het een bijzonder moment voor jullie beide. Mannen snappen gewooon niet hoe het is om zwanger te zijn en al helemaal niet hoe dat bevallen nou werkt. Maar hij pakt het allemaal erg onhandig aan en dat is dan zacht uitgedrukt. @Wolky84 jij bent altijd zo lief voor iedereen. Volgens mij ben jij een heel warm mens! @melaniie en @moielle vervelend dat jullie de hele nacht zo wakker zijn! Ik lig nu even in bad, had last van mijn rug en buik. Vannacht wel goed geslapen! Maar 2 keer wakker, WoW dat was echt weken geleden dat ik maar zo weinig wakker was en mijn zoontje heeft ook tot 6.15 geslapen.
Wat een spooknacht @moielle ! Hoop dat je toch nog ergens de slaao hebt kunnen vatten. Fijn dat de versie is gelukt! En mooie mijlpaal vandaag toch? Benieuwd hoe het met @LolaBloem en haar horkerige partner is. Hoop echt dat jullie elkaar nog gesproken hebben.....heeeeeel veel succes vandaag! You can do this!!! @Jajo haha dank je meid, ik hoop het want er is al genoeg rottigheid in deze wereld! Fijn dat je lekker geslapen hebt. @Desse Hier hetzelfde hoor. Kijk enorm uit naar de bevalling maar met elk filmpje of gesprek dat er over gaat denk ik nog steeds; ehhhh hoe dan? Hier bijzonder goed geslapen moet ik zeggen. Alleen om 2.00 ff eruit. Daarna kon ik wel heel moeilijk in slaap komen. Kreeg ineens buikpijn. Niet mega heftig maar wel "nieuw". Rond 4.00 sliep ik weer. En heb lekker wat uitgeslapen. Vandaag werk ik namelijk dagje thuis! Super benieuwd of onze kleine nu is ingedaald of niet. Ik hoop het stiekem wel. Zou hoop klachten verklaren. Baby beweegt ook anders heb ik het idee en ik voel de hik voortaan ook anders (die heeft ie wel 3 a 4 keer per dag haha). We gaan het zien straks!
@LolaBloem Wat ontzettend rot dat jullie juist nu ruzie hebben. Dat kan je gewoon niet gebruiken op het moment. Heb je hem echt nog niet gesproken? Ik begrijp jou voor 100% maar realiseer je wel dat je hem misschien toch nodig gaat hebben tijdens de geboorte. Hoe boos je ook bent. Al gaat hij op de gang zitten. Hoe is het nu moet jou? Heb goede hoop voor je vandaag. Sterkte meisje!
@LolaBloem wat een rotsituatie! Ik hoop dat jullie het toch uit hebben kunnen praten en hij nu bij je is om je te steunen. Sterkte en succes vandaag meis! Als goed is vandaag je kindje in je armen!! @Wolky84 wat fijn dat je goed geslapen hebt Wanneer heb je weer controle? Zou fijn zijn als meneer is ingedaald nu! @Jajo heerlijk he zo’n nacht! Hier ook al zo enorm goed geslapen!! @moielle pff, dat is toch ook geen slapen joh! Kun je vandaag nog wel een beetje rust pakken? @melaniie balen, hoe is het nu? @Desse wat voor cursus heb je gedaan? Komt nu ook echt dichterbij he!! Ik heb nu 2 dagen niets, geen kind om me heen en man aan het werk. Mag eigenlijk nu niets doen van hem, 2 dagen op de bank hangen en bijkomen. Maar verveel me echt nu al Zo dus toch maar beetje rommelen en tussendoor gewoon veel zitten.
@LolaBloem ik hoop dat het bij jou wil vlotten nu en dat je man er toch bij is ondanks dat hij het niet verdient. Het lijkt me echt vreselijk om zo je bevalling in te gaan maar het lijkt me nog erger om achteraf te realiseren dat je er beide spijt van hebt. Mannen zijn rare wezens en wie weet is hij ook op van de zenuwen maar brengt het een beetje onhandig? Wat rot om te lezen dat er zoveel slaap en andere ongemakken zijn. Gelukkig hier nog geen last van. Ik moet ook nog 5 weken werken dus dat zou me echt niet helpen nu
@moielle ookal zo'n rotnacht gehad. Heb je uiteindelijk nog wel kunnen slapen? En grappig dat onze kinderen even oud zijn, alleen is jouw dochter geloof ik precies 1 maand ouder Ik heb tot 6.00 vanmorgen wakker gelegen, toen werd ik helemaal gek en heb ik maar paracetamol gepakt en ben daar gelukkig wel mee in slaap gevallen. Maar ben wel enorm moe nu. @Nanoe2 wat een luxe!! ook wel wat saai misschien. Maar heerlijk, ik zou mezelf even verwennen met een maskertje of voetenbad oid @Jajo en @Wolky84 fijn dat jullie een goede nachtrust gehad hebben!
@LolaBloem Hoe gaat het? Geen update meer gezien en je zou om 7:00 in het ziekenhuis moeten zijn... Kan me ook voorstellen dat je in deze situatie iets anders aan je hoofd hebt. Er wordt veel aan je gedacht in elk geval! Meiden wat grappig: gister allemaal collectief een rot nacht en nu hing er een goede nacht in de lucht blijkbaar. Hier heb ik het echt gek gemaakt: Om 1:30 voor het laatst gaan plassen en tot 9:15 aan één stuk geslapen! Moest zelfs niet heel nodig toen ik op stond, nu maak ik me daar zorgen over Heb ook wel dorst. @Nanoe2 Wij hebben 'Samen Bevallen' gedaan. Wel een aanrader Vooral mijn vriend ziet er enorm tegenop dat hij niet goed weet hoe hij me kan helpen en hij vindt het moeilijk mij zo in pijn te zien, heeft hem echt wel geholpen