Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Ik moest aan jouw verhaal denken toen ik dit allemaal las. Jij had ook zo lang last van weeën voor dat het echt doorzette. Pittig! Deze keer niet meer doen? ;)

Ik voel me veel beter, was gister nog even naar m'n werk en dat vond ik eigenlijk heel fijn. Even een ander praatje dan "Mama! Nijntje spelen!" XD. Gister wel alvast mn vluchtkoffer ingepakt en wat kleertjes gewassen.

2. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Fijn om te lezen dat er zoveel goede nachten waren! Hier wat gebroken nacht. Jongste was ziek en werd vaak wakker/ huilen. Uiteindelijk maar bij mij in bed gepakt en dat viel hij tegen 2u toch in slaap. Oudste had ook nog over tijgers gedroomd....

Maar goed vanmorgen al mijn klusjes al gedaan. Zo jongste op bed en oudste 2 zitten op school dus kan ik lekker bankhangen.

@LolaBloem wat een vervelende situatie allemaal zeg. Hopelijk kunnen jullie vandaag jullie kindje in de armen sluiten en kunnen jullie samen de bevalling meemaken. Ook al voldoet hij nu niet aan je verwachtingen voor hem is dit ook een life event waar je misschien later spijt van hebt dat hij er niet bij was.

Heel veel sterkte iig

3. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Rian85 geniet er zo van!!

@melaniie daar ben ik dus ook niet van :roflmao:
    De vloer is hier weer schoon en de was zit in de machine, daar word ik dan wel weer blij van.
    Straks even voor de pc rommelen en daarna op de bank.

@Desse klinkt wel prettig!
    Word je dus echt samen voorbereid.

4. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Haha uhh nee dat slaan we dit keer over

5. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

Heb hier dinsdag gepost over het helemaal zat zijn en woensdag avond is onze dochter geboren. Helemaal spontaan en supersnel. Het kan maar zo beginnen. Nog veel sterkte en succes aan de wachtenden!

Elraange, Jajo, LolaBloem en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter! Wat fijn dat het zo goed gaat. :)

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wauw gefeliciteerd met je dochter!

8. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd zeg! Hopelijk is het allemaal goed gegaan? Hoe ver was je eigenlijk?

9. Bootcamp babe

Bootcamp babe Niet meer actief

40+1. Best netjes.

Rian85 en capturethemoment vinden dit leuk.
  10. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

11. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
  12. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Bootcamp babe Hoera! Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleintje! Lekker genieten nu. Super goed gedaan!

@Nanoe2 Lekker die 2 dagen; wel van genieten hoor!

Ben wel echt super benieuwd hoe het nu met @LolaBloem is! Kan haast niet anders dan dat de kleine er is en ze hopelijk lekker aan het genieten zijn. Spannend hoor!

@Desse Ik heb ook een zwangerschapscursus gedaan en vond dat echt heel interessant en informatief. Wij hadden 1 partneravond en dat was ook wel voldoende voor mijn man. Die is er meer klaar voor dan ik en ik weet zeker dat hij me super goed gaat coachen. Wel echt fijn he? Je voelt je toch beter voorbereid op de een of andere manier.....

@Nan87 Wat goed dat je vluchtkoffer klaar is.....ik loop er nog tegenaan te hikken. Spulletjes liggen overal wel verspreid klaar maar inpakken moet ik nog doen. Mooi klusje voor mijn eerste dag verlof!

@Rian85 Hopelijk toch nog beetje relaxte dag gehad? Vanavond vroeg in je bedje kruipen; nu slaap je vast beter!

Ik ben verder super happy. Vandaag controle met liggingsecho gehad. Mini is helemaal ingedaald en ligt "vast"! Dus dat is super goed nieuws en verklaart al mijn klachten van de laatste tijd en verlichting van aantal dingen in afgelopen dagen. Lang leven meer adem! Helemaal precies volgens het boekje nog steeds; ben daar zo dankbaar voor!

Hoofdje kon ze niet meer meten want lag al te ver ingedaald. Beentjes iets onder gemiddelde, buikje iets boven gemiddelde. Maar dat was bij de 30 weken ook al en bij 20 weken echo buikje ook al. We hebben gewoon een lekkere vreetzak in mijn buikje haha. Is verder helemaal niets om ons zorgen over te hoeven maken blijkbaar. Schatting is 7-8 pond :D Dat wordt nog wat!

Kortom: nog 1 weekje en alle seinen staan op groen!

Morgen laatste volle dag werken. Heb er ook super veel zin in. Merk ook echt dat het nu alleen nog afronden is en dat is fijn.

Voel me echt super; hopelijk kan ik dat zo lang mogelijk vasthouden hihi

Fijne avond lieve meiden!

Nan87 en Nanoe2 vinden dit leuk.
  13. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    @Wolky84 oeeehh laatste werkdag. Fijn, werk ze morgen en dan VERLOF!!!!!

14. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

@Bootcamp babe van harte gefeliciteerd!
    Geniet van je dochter! Alles goed gegaan?

@Wolky84 fijn dat hij goed ligt!
    Succes morgen met je laatste dag en dan eindelijk verlof en rust!

15. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Jeeeej @Wolky84 nog 1 dagje morgen!!!! Maak er een leuke dag van en dan lekker gaan genieten en uitrusten!!!

16. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    Thanks ladies! Moet ma en di ook nog wel even terug voor overdracht dus ik vier woensdag pas "verloffeest" maar ik ga zeker genieten van mijn laatste volle dag morgen. Super trots dat ik zover gekomen ben en alles als het goed is goed geregeld achterlaat. :)

Jajo, Pink06, Nanoe2 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  17. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    @LolaBloem hopelijk horen we snel goed nieuws van je!! :)

18. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    @LolaBloem ik denk aan je meid. En ik hoop van harte dat alles goed gaat.

19. Daaantje

Daaantje Actief lid

25 mei 2014
    119
    5
    18
    NULL
    Hey meiden,

Ik kom me hier ook melden.
    As maandag 36 weken zwanger van 2e kindje. 1 okt uitgerekend van ons 2e meisje!

Ik lees al n tijdje mee...
    En zie allenaal klachten voorbij komen die hier ook herkenbaar zijn, voorweeen, slecht slapen, maagzuur, bekkeninstabiliteit
    En sinds vanavond voel ik dr ook zo tegen mijn maag aan zitte dat t eten er meteen uit kwam.

@ lolabloem zeer benieuwd hoe het met je gaat. Of je bent bevallen en of je man/vriend erbij was.....

Goede nacht allemaal

Pink06, Relax en Nanoe2 vinden dit leuk.
  20. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.868
    2.057
    113
    Vrouw
    @Wolky84 geniet van je verlof! Knap gedaan!

@LolaBloem wat een vervelend einde van je zwangerschap. Hopelijk gaat het jullie goed!

@Daaantje welkom

@Springboon en @Nanoe2 hoe gaat t met jullie?

Enne verder weet ik t niet meer. Heb wel meegelezen de afgelopen dagen maar ik was even minder actief. Was weer n drukke week met sport van de jongens, schoolpleingesprekken en speelafspraakjes enzo. En met serieus pijnlijke voorweeen en heel veel nesteldrang. Die hebben vast met elkaar te maken.

Gister bij de gyn geweest voor de laatste groeiecho en baby groeit netjes volgens de bovenlijn. Is nu al 6 pond. We blijven wel medisch, fijn om nu duidelijkheid te hebben. Insuline is van de baan. Mn bloeddruk (m.n. de onderdruk) loopt wel wat op en ik heb veel vruchtwater, dus volgende week wordt de knoop doorgehakt of ik de week erop wordt ingeleid. En ik ben moeee van alles. Zo de kinderen naar school brengen en dan terug mn bed in. Voor even, want vanmiddag ben ik chauffeur voor allerlei afspraken.. pfff..

Deel Deze Pagina