Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    gefeliciteerd!!

2. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    Oh @Nanoe2 wat een snelle bevalling! Fijn dat het zo goed gegaan is en nu samen genieten en aansterken!

3. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    WoW gefeliciteerd zeg @Nanoe2 lekker genieten! Snelle bevalling

4. louan

louan Niet meer actief

Wauw @Nanoe2 zo snel gegaan! Gefeliciteerd! Lekker genieten van elkaar!

@Relax mijn vriend heeft ook meteen vakantie als de kleine wordt geboren. Zwangert ook zeker mee. Zo is ons huis nu bijna zo goed als nieuw haha:roflmao:.

@Elraange bij jou al nieuws?

Pinkblossom en Relax vinden dit leuk.
  5. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    @Nanoe2 wauw gefeliciteerd! Fijn dat alles goed en snel verlopen is. Nu lekker genieten in jullie baby bubbel:)

6. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Nanoe2 jaaaa joepie!!! Gefeliciteerd samen! Super knap gedaan mams. Genieten nu!

7. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    @Nanoe2 : wauw, klinkt als een voorspoedige bevalling. Hoop dat je het ook goed ervaren hebt. Gefeliciteerd!

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik ben nog helemaal niet toe aan bevallen (ook mentaal niet dus)!

9. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    wauw wat lees ik nu @Nanoe2 gefeliciteerd! wat fijn dat het heeft doorgezet en je niet naar het ziekenhuis hoefde te gaan. Lekker genieten!!

@TwinMama4 welkom! hopelijk blijft alles rustig en blijven je meisjes nog een paar weken zitten in je buik!

@Springboon ah dat is ook niet leuk dat je er al vanuit gaat dat je zonder je vriend moet gaan bevallen. Hopelijk gebeurd het allemaal savonds of snachts als jullie beiden thuis Zijn.

@Relax nou hier heeft vriend nergens last van. leek me heerlijk als die het wel had, nesteldrang:D Haha. heb morgen wel de kinderen tot 17.00 op de opvang dus ik heb gezegd dat we morgen samen het hele huis gaan opruimen en schoonmaken:D tenminste dat is de bedoeling, hij moet een operatie aan zijn knie en is gister erdoorheen gegaan waardoor die bijna niet kan lopen dus misschien moet ik het alleen doen.:rolleyes:

@marb ik ben mentaal ook totaal nog niet klaar om te bevallen en ik heb niet heel lang meer:oops: nog max een maand. Ik denk ook niet dat ik er klaar voor ga zijn maar ik heb weinig keus:roflmao:

@Hier vannacht een goede nacht gehad opzich. Merk wel sinds het weekend dat ik echt aan het eind zit. Begin ineens te waggelen als een eend en heb geen conditie meer. Gister controle gehad die was goed dus we kunnen er weer een week tegenaan. Zal straks even de laatste dingen halen voor mijn vlucht tas want die heb ik dus nog steeds niet klaar.:oops:

marb vindt dit leuk.
  10. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Herkent iemand dit?? Als ik s nachts lig of bv lang zit en ik moet opstaan lijkt het net of heel mijn bekken doormidden breken. Pfff moet ik echt even opstarten voordat ik een beetje fatsoenlijk kan lopen.. is nu natuurlijk allemaal week aan het worden. Vk zei al omdat je baby nog niet is ingedaald wiebelt dat ook heel erg. Als de baby er vast tussen ligt zal het wat steviger zijn.
    Man , wat een pijn. Herken dat helemaal niet van die andere 2

11. Tejas

Tejas Actief lid

15 sep 2015
    102
    67
    28
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Ik ben vandaag 33 weken zwanger en sluit me graag aan bij jullie groepje om mee te kletsen. Dit is mijn 2e zwangerschap en we verwachten rond 30 oktober een meisje. In februari 2016 ben ik al moeder geworden van een zoontje.

Op de gebruikelijke kwaaltjes na verloopt deze zwangerschap eigenlijk prima. Ik ben wel al extra naar het ziekenhuis kunnen gaan voor groeiecho’s en een doppler meting aangezien ze verwachten dat de baby niet zo groot is. Wordt p14 geschat. Bij mijn zoontje ben ik destijds ingeleid vanwege weinig vruchtwater, verminderde doppler en wat klein van stuk (p16). Voorlopig mag ik gelukkig bij de verloskundige blijven aangezien ik ook hoop op een natuurlijke bevalling zonder medisch ingrijpen.

Ben benieuwd hoeveel baby’tjes er nog geboren gaan worden de komende weken. Ontzettend leuk om alle verhalen te lezen en lief en leed te delen :).

@Nanoe2 gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje. En zo snel gegaan, wow.

@TwinMama4 Wat zal dat schrikken zijn geweest. Hopelijk blijven je meiden nog lekker warm zitten bij mama.

@capturethemoment Lijkt me erg pijnlijk en vervelend. Ik herken dit niet. Hopelijk wordt het minder als de kleine is ingedaald.

12. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Hoi, kom hier ook even meekletsen. Sinds deze week verlof dus kan me nu echt gaan voorbereiden op de bevalling. Al heb ik het liefst dat ze blijft zitten tot ongeveer 40 weken. Merk dat ik nu echt toe ben aan tijd voor mezelf, dat had ik bij mijn eerste niet zo. Toen wilde ik in mijn verlof gewoon meteen bevallen, des te langer had ik met de baby thuis. Nu heb ik langer verlof dus dat zal ook wel schelen. En heb ook nog echt wel wat dingen te doen, ben nog niet helemaal klaar zeg maar.

Gefeliciteerd @Nanoe2 ! Hoe klein is je zoontje?

@capturethemoment : nee, herken ik niet gelukkig. Lijkt me erg vervelend.

Hebben jullie trouwen het geboortekaartje al klaar? Ik had ons ontwerp naar de drukker gestuurd voor een proefafdruk, blijkt het bronbestand niet te voldoen aan de specs van dat bedrijf. En de grafisch ontwerper is net vertrokken op vakantie. We hebben dus pas een proefkaartje met 39 weken waarschijnlijk. Hopen dat ie dan goed is... Et zijn ergere dingen maar baal er wel een beetje van.

13. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    @Nanoe2 Van harte gefeliciteerd! Wat een snelle bevalling! Lekker genieten nu!

Welkom nieuwe schrijfsters!

Hier hele onrustige nachten maar vannacht redelijk geslapen. Werd wel om 06.00 wakker van zoontje die wel weer klaar met de nacht was. Vandaag gelukkig oppas dus ik kan een beetje rustig aan doen.

14. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    Leuk om te lezen hoe verschillend de mannen ermee om gaan! Mijn man is ook echt dikker geworden deze zwangerschap (buik) maar dat komt idd gewoon door het vele snoepen. Hij kan echt binnen 30 minuten van chips naar kaas naar een bakje yoghurt en chocola gaan, allemaal achter elkaar. Vanwege de hormonen, zegt hij dan :rolleyes: Ik heb hem gister gevraagd of hij na mn bevalling dat buikje ook weer kwijt is en dan ook op gaat houden met het harde snurken hahahaha :roflmao:

Welkom @Tessss en @Tejas !

Hier kinderen weer naar school (oudste was gister ziek :eek:) en ik word net geappt door een moeder of ze morgenmiddag soms allebei bij haar zoons willen spelen zodat ik een middagje rust heb. Ja! Ja! Ja! Nu hopen dat ze dat zelf ook willen haha :roflmao:
    Ik heb net de keuken opnieuw ingericht en nog maar een keer gepoetst (poging van man was toch niet helemaal naar mn zin) en de muren van wc en keuken grondig schoongemaakt en alle deuren.. en nu zit ik even en voel ik weeën :eek:. Doet best pijn maar zal wel weer niks zijn, ik ga ook niet timen maar gewoon even liggen. Of zal ik nog even boven verder met schoonmaken haha :cool:

Jajo, Bezige bij en laurazoey vinden dit leuk.
  15. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    @Springboon wel een beetje apart dat hij dan niet van school of werk weg zou kunnen. Ze zouden mijn man daar echt met geen 10 paarden kunnen houden als ik hem bel met spoed. Niet alleen nu ik hoogzwanger ben, maar ook als er iets dringends met de kinderen of met mij is ofzo. Dan snapt een baas toch ook dat je alles uit je handen laat vallen? Dan komt die vervanging maar wat later.. of denk ik nu te simpel? Ik weet natuurlijk niet wat voor werk hij doet!
    Ik zou trouwens niet eens zelf naar het ziekenhuis kunnen (ben medisch) want mijn man is met de auto weg. Jij wilt thuis bevallen dan neem ik aan? Ik hoop voor je dat het 's avonds of 's nachts begint en hij er toch gewoon op tijd bij kan zijn.

Jajo vindt dit leuk.
  16. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Wauw wat snel en fijn dat alles goed met jullie gaat! Waar was je andere zoontje?

17. Lisetje

Lisetje Actief lid

26 jan 2017
    315
    246
    43
    Vrouw
    Reisadviseuse
    Schiedam
    @Nanoe2 jeetje wat een snelle bevalling!
    Nu genieten van je mannetje!!
    Gefeliciteerd!

Hier vanmorgen bij de vk geweest. Alles was goed. Ze ligt al helemaal vast met haar hoofdje!
    Zegt niks maar toch haha..
    Slapen gaat hier wat minder nu, ben elke nacht om 1 uur en om 5 uur wakker.. nu al aan het voorbereiden ;)..

Ik merk dat ik nu bij de tweede al best zenuwachtig ben en erg benieuwd hoe het allemaal zal gaan.
    Haar grote broer is het wachten ook erg zat hihi..

18. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.174
    3.054
    113
    Nederland
    Welkom nieuwe dames!

@Relax spannend! Ga je liggen of poetsen nu?:roflmao: Ze zeggen wel dat veel bewegen de weeën positief kunnen beïnvloeden:D Maar je moet het ook maar kunnen volhouden dan:eek:

@Tessss hier nog geen geboortekaartje. We hebben sinds eergister eindelijk 2 namen hahaha dus nu op naar stap 2. Merk wel dat ik in alles echt super makkelijk ben geworden nu het de 3e is:| Misschien iets te makkelijk :rolleyes:

19. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    @Nanoe2 van harte gefeliciteerd met jullie zoontje. Wat is dat ineens snel gegaan zeg!

Nieuwe meiden welkom!

Iemand vroeg iets over een geboortekaartje. Die hebben wij klaar. Nu alleen nog twijfels over wat erop komt te staan.

Iemand zei ook nog niet klaar te zijn voor de bevalling. Maar dat ben ik ook echt nog niet en dat is niet raar aangezien we nog even moeten ;)

20. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

@Nanoe2 van harte gefeliciteerd! Geniet er van!

@Relax hier ook een man die soms zomaar uit het niets van alles gaat doen
    Gisteren ging hij zomaar stofzuigen terwijl ik zo iets had dat is net gebeurt hihi
    En hij doet de was zo grappig!
    Ben er iedergeval heel blij meeee!
    Mijn man heeft 2 weken vakantie na de bevalling
    1 week de kraamverzorgster en dan is mijn man 2 weken vrij

Ik heb er echt Zin in dat de baby komt
    Krijg al wat spanning.
    Onze 1e is met 38 weken geboren

Deel Deze Pagina