Ze willen de natuur haar gang laten gaan Maar donderdag heb ik weer controle en zou ik het wel even goed aangeven Spannend!
Het liefst beval ik ook natuurlijk. Maar ik ken mezelf ik raak verstrikt in gedachten en dan wordt de bevalling alleen maar enger. Hopelijk luisteren ze naar je maar je hebt nog even om ze te overtuigen. En wie weet komt mini wel eerder maar wel vanaf 37 weken natuurlijk.
Ik merk idd ook dat mijn angst veel groter word weer. Ben zo bang dat het thuis gebeurt. Ik ga hier zeker goed over in gesprek Stres is ook niet goed
spannend @louan !! Echt het einde in zicht. ben benieuwd of je harde buiken omzetten in weeën en je vannacht misschien gaat bevallen @Pinkblossom kun je niet bij een andere fysiotherapeut terecht?
Woow @louan als je al 2cm ontsluiting had en daarnaast gestript bent geloof ik wel dat het zomaar kan doorzetten nu! Ik heb een vermoeden dat je zeker niet nog een week hoeft te wachten
Dat vermoeden heb ik ook. Ze is er sneller dan ik denk. Heb al langer dan een uur om de 5 minuten pijnlijke harde buiken. Nog niet zo pijnlijk dat ik ze flink moet wegzuchten maar ze zijn anders dan die ik de afgelopen dagen heb gehad. Daarnaast staat mn rug strak met kramp. Zenuwen gieren. Als het nu niet doorzet dan zeker bij de volgende poging. Spannend!
@louan Ja, you can do this! Blijven ademen en focussen. Hoop zo dat het nu meteen doorzet en dat ene zetje genoeg was. Zou perfect zijn! @Stampertje1 Zou zeker nog even de tijd nemen voor een goed gesprek met je vk. Blijkbaar is je vk nog niet helemaal meegaand/meevoelend in jouw verhaal. En hoewel dat soms ook echt niet kan en niet goed voor je zou zijn moet je minstens het gevoel hebben gehoord te worden. Het is jouw zwangerschap en lijf! Ik ben bijv. niet angstig maar heb wel verhoogde kans op een prenatale depressie ivm hormonen. Hierdoor is daar vanaf dag 1 al extra aandacht voor; bij de vk maar ook Kraamzorg en zelfs GGD belde me al of ik kennis wilde maken. Dus hier is het ook super goed geregeld en ik vind dat elke vrouw goed gehoord moet worden!
Het is op het moment heel verwarrend Mijn vaste vk is er niet meer En ik loop in het ziekenhuis en heb nu dus al 3 verschillende meningen gehad 1e zei dat is zeker bespreekbaar 2e zei gaan ze niet voor 39 weken doen als alles goed gaat 3e zegt doen we niet
@Relax was het maar zo’n feest! Mijn man ondersteunt wel hoor en doet veel, maar het is geen grote sopper @Springboon ik hoop voor jou ook dan dat eerst je vliezen breken. Snap wel dat je een beetje schrok van zijn opmerking, maar zwanger zijn en een kindje krijgen is voor een man heel anders en helemaal als het de 1e is. Hij kan zich ook gewoon niet voorstellen hoe het is denk ik. Ik duim dat je man er op tijd bij is zodat hij zijn dochter geboren kan zien worden en jij de steun krijgt die je nodig hebt bij de bevalling. @Nanoe2 Jeej eindelijk, gefeliciteerd meid! Hoe zwaar is hij dan?? @Tejas welkom! @Tessss welkom. Oeh dat is wel spannend dan, hopelijk voldoet het kaartje aan je verwachtingen! Kan je hem niet naar een andere drukker sturen? @Wolky84 mooie wagen!! En wat fijn dat je man 2 weken verlof krijgt!! @louan Oeh hopen dat het strippen net het laatste zetje is om te bevallen. En ander toch fijn dat het einde in zicht is en je den datum hebt. @Pinkblossom balen dat je zo’n last van je rug hebt! Anders een zwangerschapsmassage? @stampertje wat gek dat ze je niet willen inleiden! Loop je bij de gyn? Er worden best veel vrouwen ingeleid ivm draaglast/draagkracht. Maar dan idd wel Pas vanaf 39 weken. Bier drukke dag achter de rug. Babynestje is af. Ben tevreden voor een eerste poging. Verder morgen controle bij de gyn. Toch nog maar aangeven dat het me Niet lekker zit dat ze van p75 naar p29 is gegaan in 2 weken. Als dit zo doorzet dan is het namelijk wel een probleem, dan wordt ze dysmatuur geboren. Moet het ook maar loslaten, al vind ik dat best lastig met mijn voorgeschiedenis
@Jajo ik vind het babynestje echt gaaf geworden! En zoiezo voor een eerste keer! Ik begrijp je zorgen. Vind het wel een verschil in 2 weken tijd! Zeker belangrijk even aan te geven dat het je niet lekker zit
@Jajo Wauw wat mooi zeg! Zou willen dat ik dat ook kon! Ben wel een deken aan het haken maar naaien heb ik opgegeven. Heb wel een machine en les gehad maar ik ben er gewoon zo niet goed in haha. Ik dacht als ik kan breien en haken kan ik ook naaien maar nee hoor! Die P waardes zeggen mij niks maar als jij je zorgen maakt zeker even bespeken hoor! Snappen ze heus wel! @Stampertje1 mmm dat maakt het wel lastiger. Ik hoop dat ze volgende keer beter naar je luisteren en je gerust kunnen stellen!
Alle bevallen dames, hartelijk gefeliciteerd! Alle nieuwe dames, hallo! Louan heel veel succes! Ik hoop voor je dat het doorzet!
Super gaaf babynestje. Mag je trots op zijn. Ik kan het niet in ieder geval, haha. Ik zou zeker mijn zorgen bespreken over de groei. Neem ook aan dat ze je extra in de gaten houden. Om je een idee te geven; mijn zoontje was p16 bij de geboorte. Ben toen met 39+4 weken ingeleid. Hij woog 2920 gram en was 48cm. Ik vond het dus nog wel meevallen achteraf. Helaas heb je er zelf weinig invloed op.