Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Gefeliciteerd @Vievie !!! Geniet ervan!!

Vievie vindt dit leuk.
  2. Tejas

Tejas Actief lid

15 sep 2015
    102
    67
    28
    Vrouw
    @melaniie daar hoef je je zeker niet voor te schamen. Ik denk dat veel vrouwen er last van hebben maar het moeilijk vinden om erover te praten. Hopelijk kunnen ze je na de bevalling ermee helpen. Heel veel plezier vandaag in de Beekse Bergen en alvast vanavond bij je etentje.

@Vievie Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter. Het lijkt me ook een bijzonder moment als je oudste de baby voor de 1e keer ontmoet. Hopelijk herstel je goed van de keizersnede.

Hier is alles zijn gangetje. Ik ben aan het werken vandaag. Moet ook nog gebeuren, haha. Vriendlief is afgelopen nacht voor 1 week naar Frankrijk vertrokken dus ik sta er komende week alleen voor. Maandag mag ik weer op controle bij de verloskundige. Is toch altijd een moment waar ik naar uit kijk. Wat staan er trouwens enorm veel meisjes op de bevallijst. Viel me echt op.

Pinkblossom en Vievie vinden dit leuk.
  3. NiHeJa

NiHeJa Bekend lid

30 jun 2014
    845
    85
    28
    Vievie hartelijk gefeliciteerd!

Vievie vindt dit leuk.
  4. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    Bedankt meiden! Ik moet tot maandag in het ziekenhuis blijven. De pijn valt me mee maar doe het dan ook erg rustig aan.

5. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Nou verjaardag zit er weer op .. nu heerlijk met de beentjes omhoog... mijn man en de jongens zitten mooi voetbal te kijken en ik ga zo proberen een boek te lezen!! Op wat harde buiken na een goede dag tot nu toe!

Jajo vindt dit leuk.
  6. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Net wat bloed bij het afvegen .. maar niet heel erg ofzo.. natuurlijk drukke dag gehad nu veel harde buiken.. zou ik daar voor moeten bellen? Denk het niet toch?

7. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.868
    2.057
    113
    Vrouw
    Zolang het een beetje is en geen complete menstruatie-hoeveelheid zou ik met jouw termijn niet bellen. Kan gewoon n begin zijn. Maar bij twijfel altijd wel doen natuurlijk!

8. capturethemoment

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Dacht ik ook , manlief was meteen ongerust dat er iets mis was;)

9. Tessss

Tessss Fanatiek lid

9 jul 2015
    1.240
    445
    83
    Hoef je niet voor te bellen zei mijn vk. Behalve natuurlijk als je het zelf niet vertrouwd.

10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hier gisteren weeen om de 8 min.gehad (duurde meer dan 8 uur), maar zakte later af en ben in slaap gevallen..
    en nu begint het weer te rommelen..
    ik ga richting bed.. zet het wel door dan word ik wel wakker.. anders hopelijk een goede nachtrust..

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Spannend zeg!

@Vievie gefeliciteerd!

Ik heb vandaag een rotdag. Vanmorgen zoon naar peutergym, en ik heb af en toe wat voorzichtig achter hem aan gelopen. Maar holy cow.. mn buik doet zeer... en het zakt niet.. mn vagina en banden lijken wel uit elkaar te scheuren en mn buik is continue hard. Mn rug vermoord me en mn bekken.. tja.. mn bekken.. rotding
    Dochter beweegt wel, maar door ruimte gebrek ook heel anders de laatste dagen.

Ik ben dr echt weer zat van. Mn hele lijf doet pijn en ik functioneer nog amper :( ik baal dr zo van.

12. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    O die pijnen overal zijn echt zó herkenbaar

13. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    Hey meiden, lees wel alles de laatste dagen, maar ben wat minder actief. Veel gerommel bij jullie, aar weinig dat echt doorzet. Balen!

@Bubblez als je buik niet echt ontspand zou ik je urine ff laten checken

14. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja echt gek wordt k dr van, jij ooK?

Echt halve dagen loop ik tegen mn man aan te zeiken. Ik stromel dr over vaak en doe amper nog iets met onze zoon. T liefst lig in de hele dag in bed.

Nouja. Nog 9 weken..

15. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Doe ik elke twee weken al :( en stick en kweek..

Komt nooit iets uit.

Vorige zwangerschap had ik t ook. Toen lag ik met regelmaat aan de ctg. Het enige wat de doktoren en ik konden bedenken is een overgevoelige baarmoeder.

We nemen maar aan dat dat nu weer zo is, er is gewoon niks te vinden.

16. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    @Bubblez pff lijkt me echt enorm vervelend en slopend. Kun je geen plan maken met de vk dat als dit zo blijft je niet langer hoeft door te lopen dan X weken?

@capturethemoment en @Springboon heeft er nog iets doorgezet bij jullie?

@Relax hoe is t bij jou? Ik zou als je zoveel weeën houd die elke keer stoppen na zo'n lange tijd toch eens om tafel gaan met de vk of gyn wat jullie kunnen doen. Misschien is je lichaam net even een extra zetje nodig. Enorm slopend lijkt het me en je moet goed voor jezelf opkomen he

@Vievie gefeliciteerd!

@louan hoe is het bij jou?

@hier; gister dagje weggeweest naar safaripark dat was allemaal goed te doen. Had om 18uur een etentje van mijn werk dus het was wel een drukke dag. Toen ik van het etentje in de auto stapte had ik ineens zo'n buikpijn dat ik gewoon bijna niet meer rijden kon. Elke hobbel deed zeer. Toen dacht ik eerst nog ach zijn vast mijn darmen.. maar op de snelweg (moest 30min rijden) kreeg ik wel elke 2/3minuten weeën. Aangezien mijn laatste bevalling uit het niks begon en in anderhalf uur klaar was schrok ik wel even dus ben heel hard naar huis gereden :roflmao: maar eenmaal thuis zakte het weer af en nu nergens meer last van. Dat was dus mijn 1e keer echte voorweeën nu:p Vandaag ook de hele dag alleen met de kinderen dus baby.. blijf zitten.:D

Jajo vindt dit leuk.
  17. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@melaniie oh sjait ja dan knijp je hem wel even ja.. misschien door de drukte dat het wat verkrampte?

En dat ga ik ook overleggen. Maar de vorige keer wilde de vk ook niks. Het ziekenhuis was wel iets soepeler, met 39.0 bij ze geweest ik mocht die vrijdag (39.4) weer komen om te zien of ik te strippen was. Maar mn weeen begonnen toen zelf met 39.1 en snachts is J geboren.

Ik vind het wel lastig overleggen met de vk. Want als het niet rijp is tja dan kunnen ze weinig. Ik denk er zelf aan om met 37 weken te starten met voet reflex en acupunctuur. (Acu vorige keer ook gedaan enkele dagen voor mn weeen begonnen) en zelf de drukpunten in mn voeten bewerken.
    En de vorige x hadden we gesekst toen het begon te rommelen, ik zei al tegen mn man met 37 weken gaan we dr voor haha.

Nee.gekheid. ik begrijp heel goed dat elke dag die ze blijft zitten er 1 is en ze goed moet groeien. Dus eerder dan 37 weken wens ik niks. Maar daarna mag het echt van mij. Dit is zo zwaar..

18. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.868
    2.057
    113
    Vrouw
    @Bubblez zwaar zo de laatste loodjes! Ik herken wat je schrijft, dat je eigenlijk niet veel meer kunt. Frustrerend! Het is 'nog maar' een aantal weken maar daar heb je nu niets aan. Sterkte!

@Springboon ook lekker voorweeën dus. Had je dat bij je andere zwangerschappen ook? Is het vannacht rustig gebleven?

@melaniie wat goed dat je dagje Beekse Bergen goed gegaan is! Ik vind je een bikkel hoor dat je dat aangedurft hebt! Leuke dag gehad?
    Even schrikken met de voorweeën maar dat is ook niet heel gek na zo'n drukke dag hé... vandaag maar lekker rustig aan doen.

De (klinisch) verloskundige is helemaal op de hoogte van mijn situatie en zij en de gyn denken goed mee gelukkig. Het is op zich bij een 2e of 3e kind niet heel gek om al vroeg voorweeën te hebben maar bij mij is het wel lang, heftig en veel. Vandaar ook dat ze afgelopen donderdag (met 38+1) al ging toucheren. Zowel de vk als de gyn verwachten niet dat het nu nog lang duurt omdat ik al ontsluiting heb en mn bmm donderdag al een stuk verweekt was.

Woensdag heb ik weer een afspraak, als ik dan nog niet bevallen ben maar wel wat meer ontsluiting heb kan ik misschien gestript worden... ik denk dat mn ontsluiting wel aan het vorderen is door al die weeën want gister verloor ik de slijmprop. Nooit eerder meegemaakt bij mn eerste 2 bevallingen dus dat was even schrikken en googlen haha. Je hebt helemaal gelijk dat ik voor mezelf op moet komen als ik het niet meer trek maar gek genoeg gaat het me ondanks al die valse starts wel goed. Ik slaap redelijk goed en heb op de uren weeën na niet veel pijn of pijntjes. Daarom ook dat de vk en gyn nu nog niet ingrijpen.

19. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.868
    2.057
    113
    Vrouw
    Hihi @Bubblez van seks zegt inderdaad iedereen dat het helpt. Wij doen heel goed ons best haha maar het heeft hier nog niets in gang gezet. Nu ik de slijmprop verloren ben lees ik op internet dat het beter is om geen seks meer te hebben i.v.m. infectiegevaar. Aan ananashart en tonic begin ik niet en wonderolie al helemaal niet.. iemand nog andere ideeën? :D

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

@Relax , hopelijk zet het door. Die voorweeen herken ik nog van mn zoon. Jeetje wat kun je daar wappie van worden.

Hier hielp dus een potje seks. En de ochtend erna gingen we zwemmen en ik het bubbelbad, toen kreeg ik echt buikpijn en zijn we gauw gegaan haha. Maar daardoor zette het wel door. Misscchien bij jou ook? :p

En die weken zijn we ook nog wel nodig om te verbouwen. Dus eigenlijk moet ze ook even blijven zitten haha. Haar kamer gaat mn man volgende week mee beginnen. Zn kantoor en de overloop is bijna af, vandaag de plinten nog!

En mn schoonzusje moet eerst bevallen, die is 5 weken verder. Ik wil eerst mn nichtje knuffelene voor ons meisje komt :p

Zeg ladies. Wanneer beginnen jullie met kleertjes wassen enzo?? En dan alleen maat 50 en 56?

Deel Deze Pagina