Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Indalingspijn?
    Als je baby nog niet is ingedaald

2. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    hier rommelt het alweer.. ruim anderhalf uur om de 4-6min. en houdt tussen de 40 en 60sec. aan.
    tis nog qua pijn erg goed te doen.. en mag pas over uur weer belleb als pijn toeneemt of als vliezen breken..
    pff.. ik vermoedt nog steeds voorwerk.. maar goed.. we gaan het zien

3. Stampertje1

Stampertje1 Niet meer actief

Wat ontzettend spannend!

4. Lisetje

Lisetje Actief lid

26 jan 2017
    315
    246
    43
    Vrouw
    Reisadviseuse
    Schiedam
    Spannend @Springboon!
    Hoop dat het snel doorzet voor je!

Ik had vannacht ook last van voorweeen. Met mijn eerste helemaal niet gehad dus was een beetje in paniek haha.

Nu lig ik sinds vanmiddag ziek op bed, ook niet erg fijn..

5. Klinker83

Klinker83 Actief lid

20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    Ik lees met veel interesse jullie verhalen over voorweeen en indalen en zo... Bij mijn eerste brak mijn water gewoon. De weeen kwamen dan pas een paar uur later maar dan waren we al in het ziekenhuis dus werd dat meteen opgevolgd. Lekker duidelijk allemaal. Voordien nooit iets gevoeld. Ben wel benieuwd hoe dat deze keer zal gaan!

6. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Pinkblossom idd misschien indalen, als je het niet vertrouwt gewoon je vk bellen.

@louan mooi termijn gehaald, zal idd heel anders zijn dan een prematuurtje.

@Klinker83 ik ook nooit gehad hoor!! Ben ingeleid en met de groei die zo stagneert verwacht ik dat nu weer.

@Wolky84 ach meid, mijn hersenen staan ook regelmatig uit door vermoeidheid ;) ik vraag me alleen af of het bij mij ooit nog goed komt:roflmao:

@Springboon alles weer rustig? Of blijft het rommelen? Jeetje meid je hebt het wel te voortduren zo.

@Lisetje beterschap, hopelijk voel je je snel beter!

Hier beweegt de baby vandaag lekker druk, heel fijn, want die stagnatie in groei zit me toch niet lekker. Zolang zij beweegt weet ik in ieder geval zeker dat ze voldoende voeding binnen krijgt.

louan vindt dit leuk.
  7. Wolky84

Wolky84 Bekend lid

1 jan 2018
    630
    638
    93
    Vrouw
    @Pinkblossom Klinkt inderdaad als indalen. Ik had dat ook zo rond 32 weken. En nu nog heb ik regelmatig steken down

@Springboon Spannend hoor! Hoop.voor je dat het doorzet!

@Jajo Haha dat hoor ik van meer vriendinnen. Maar vandaag was wel heel erg hoor....
    Snap dat je toch wel bezorgd bent.....zou ik ook zijn in jouw situatie....toch houden ze je goed in de gaten.....In mijn cursus zaten twee dames met kleine kindjes....beide eerder gehaald en dat zijn echt enorm wolken van baby's nu dus het komt allemaal echt wel goed! Blijf vertrouwen houden he? Lekker genieten van je wiebelende beeb ;)

Ik ben vandaag verrast met een babyshower! Heerlijke high-tea gehad en flink verwend met cadeautjes. Helemaal niks hoeven doen dus kon hersenen gewoon op standje debiel laten staan gelukkig.....was ook klein clubje; daar was ik stiekem wel blij mee want met al mijn vriendinnen erbij had ik niet getrokken....

Voel me helemaal happy!
    Lekker nagenieten op de bank nu!

louan en Jajo vinden dit leuk.
  8. Pinkblossom

Pinkblossom Fanatiek lid

29 jun 2016
    2.042
    907
    113
    Het zal wel indalingspijn zijn denk ik dan maar :)

Beetje dom ook weer, ik ging er vanuit dat we op vakantie gingen van nu maandag tot vrijdag, blijken we van maandag tot maandag te gaan.
    Beetje dement.. nu dus maar afspraken gaan verzetten voor die maandag want dan zitten we nog in Frankrijk haha

9. Bezige bij

Bezige bij Fanatiek lid

6 mrt 2016
    1.955
    1.716
    113
    Vrouw
    Hi dames,

Jeetje wat een berichten. Heb wel alles gevolgd maar het lukt me niet om op iedereen te reageren sorry daarvoor.

Hier helaas nog steeds geen baby.
    Volgens mij ben ik wel mijn slijmprop verloren (beetje tmi maar kwam echt hele sliert uit).
    Vind het iedere avond als ik ga slapen wel heel spannend.
    Sowieso blijft dit kindje langer in me buik dan me zoontje want me zoontje was op dit termijn vandaag geboren maar mevrouwtje heeft er nog geen zin in.

Ik merk wel echt sinds 3 dagen dat alles een stuk zwaarder is, maar ook 1 heel groot voordeel nu de baby vastligt en echt gezakt is heb ik weer ruimte bij me maag dus nu kan ik eindelijk sinds lange tijd weer lekker eten.
    Vanmiddag dus met gezin lekker kfc gehaald:thumup:

Nu lekker met de beentjes omhoog op de bank en een kopje thee. En vroeg naar bed ben behoorlijk moe.

Wolky84 vindt dit leuk.
  10. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    Het is afgezakt.. weg

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En.onder de douche?

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

En.onder de douche?

13. capturethemoment

capturethemoment Bekend lid

30 dec 2017
    526
    366
    63
    Vrouw
    Wordt helemaal gek van de jeuk.. bah bah
    @louan het wordt spannend ! Wanneer wordt je ingeleid?
    Morgen alweer op controle.. weer een week voorbij

14. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    ook geen reactie er meer op..
    buik is wel gevoeliger..
    hoop morgenvroeg te horen te krijgen dat ze dan nu wel ingedaald is en vast ligt..
    want dit hou ik geen 3 weken vol

15. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
  16. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    Herkenbaar, je laatste zin heb ik ook veel gezegd de afgelopen 3 weken. Hier weer een nacht met krampen en lichte weeen. Maar nog steeds geen baby. Voelt zó nutteloos al die pijn..
    Maar t heeft vast een reden en het is niet voor niets! Misschien levert het je al een paar cm op. Het hoort er schijnbaar echt bij, bij een 2e, 3e, 4e kind.. :(

17. Jajo

Jajo Fanatiek lid

7 aug 2015
    3.462
    904
    113
    @Relax pff hoop toch niet dat ik dat ook krijg hoor... maar goed als er idd maar een gezonde baby uit komt en het is ook wel lekker om de bevalling al met een paar cm te beginnen. Dan is het misschien zo gepiept..

@louan jij wordt vandaag ingeleid toch? En de uitslagen van je familie? Succes meid

18. Springboon

Springboon VIP lid

9 okt 2006
    8.278
    1.834
    113
    Vrouw
    Zorg
    Waar mijn liefjes zijn
    vanaf 04.00 weer een enorm onrustig gevoel.. kan het niet eens beschrijven..
    buik ontzettend gevoelig, en misselijk.

heb ook totaal geen zin in ontbijt of iets te drinken, al dwing ik mezelf tot het laatste..
    om 10.40 weer vk. ben benieuwd..
    zal wel te horen krijgen 'hoort erbij', maar bij die andere 3 lang niet zo extreem gehad als nu..

19. Relax

Relax Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.867
    2.057
    113
    Vrouw
    @Jajo ik hoop t ook niet, voor niemand hier. Gelukkig gaat t vaak anders!

20. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Succes springboon!

Ik twijfel even meisjes, dus help me even.
    Mn zoontje was (en is nog) heel druk in mn buik.
    Dit meisje is kalm. En sinds een week nóg kalmer. Ze beweegt wel hoor, ze schuift meer zoals het voelt en soms geeft ze een schop.

Maar ze beweegt zo weinig bij wat ik "ken"?
    Elk uur? Elke twee? Of?

Deel Deze Pagina