Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    @RosyBrown Spannend! Heb je zelf het gevoel dat het begin er is?

2. LolaBloem

LolaBloem Niet meer actief

@RosyBrown ah spannend! Ja als je wil dat het vorderd vooral lekker in beweging blijven haha. Je bent ook al bijna 37weken dus totaal geen reden tot bezorgdheid! Fijn ook dat alles er al klaar voor is (nu de baby nog)!

Oh ik heb niet gebeld, omdat ik zeker weet dat ik dan langs de spoed moet gaan en heb echt totaaaaal geen zin om in deze hitte aircoloos daar te zitten. Ik wacht me afspraak volgende week af en als ik snachts pijn heb ga ik er wel heen dan is t niet zo druk op t spoed. Heb verder veel harde buiken maar niet pijnlijk meer.

3. RosyBrown

RosyBrown Actief lid

20 jun 2018
    286
    157
    43
    Vrouw
    Ja, lijkt me wel, het begint ineens wel heel concreet te worden, ik werd er zelfs een beetje zenuwachtig van vanmiddag :roflmao:

Welkom trouwens! Ik heb bij mijn eerste dochter een geplande keizersnede gehad, dus daar kan ik over meespreken. Gelukkig geen spoedkeizersnede meegemaakt, lijkt me echt eng!

Regenboog01 en LolaBloem vinden dit leuk.
  4. RosyBrown

RosyBrown Actief lid

20 jun 2018
    286
    157
    43
    Vrouw
    @LolaBloem - jep, maandag 37 weken! En de baby zou al een mooi gewichtje hebben, dus het zou inderdaad geen problemen geven als hij al zou willen komen. Bedankt voor de tip! ;)

Dat snap ik, als je met deze hitte ergens aircoloos moet zitten, pff! De airco van mijn auto is stuk en ik moet een flinke afstand doen naar het ziekenhuis, kom ik daar steeds helemaal plakkerig aan :roflmao:
    Maar fijn dat je je verder geen zorgen maakt, en dat de bloeding ook gewoon gestopt is! :thumup:

LolaBloem vindt dit leuk.
  5. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    @RosyBrown oehh dat klinkt best een beetje spannend!

Hier een slapenloze nacht vrees ik. Onwijs onrustigd benen. Niet zo cool! Wil slapen..

6. Salvatore

Salvatore Fanatiek lid

3 jan 2018
    1.008
    818
    113
    Vrouw
    Een dorpje bij Utrecht
    #286 Salvatore, 8 jul 2018
    Laatst bewerkt: 8 jul 2018
    Oh ik ben zo blij om dit te lezen! Baby's vind ik eerlijk gezegd best saai. Ik denk dus ook dat ik het pas vanaf een paar maanden echt leuk ga vinden. Maar dan zeggen mensen vaak "wanneer het je eigen baby is zal het anders zijn".

Gefeliciteerd!

Ik zit sinds 05:00 uur alweer beneden door de rugpijn en bekkenpijn. Hoop straks nog wel even te kunnen slapen :(

7. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Wat hier goed hielp tegen rusteloze benen was magensium.
    Zowel de variant die je op je benen kan sprayen als de pillen.

Vannacht zowaar weer echt goed geslapen!
    Van 23 tot 7.30 en maar 1x wakker geweest :eek::D

Regenboog01 en Love1987 vinden dit leuk.
  8. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Vannacht een slechte nacht gehad. Onrustige benen, 20 keer plassen, rugpijn en nu enorme pijnlijke onderbuik/lies.

Wel "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben. Geeft toch een beetje troost:o:

Pink06 en LolaBloem vinden dit leuk.
  9. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Oh wat naar. Ik heb op zich wel goed geslapen op wat onrustig draaien en 2 keer plassen na. Ik heb al een paar dagen flinke steken down under, maar echt felle messteken. Ik kan dan even niet lopen en buig half voorover. Sinds het moment dat ik wakker ben vandaag een menstruatieachtige buikpijn, alleen onderin. Continu aanwezig, ook als ik rustig op de bank lig met een warme kruik zoals nu. Alsof iemand mijn onderbuik indrukt??? Herkent iemand dit? Doet behoorlijk zeer.. word er ook misselijk van.

10. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.842
    113
    Ik heb precies hetzelfde, lastig te omschrijven. Ook enorme dunne ontlasting (sorry). Denk dat ze de boel aan het herindelen is:D.

11. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Ik heb gelukkig geen dunne ontlasting. Voel me alleen wel echt naar. Ik de k dat hij echt aan het indalen is, maar dit heb ik bij mijn dochter niet gehad. Wel wat steken en krampjes, maar niet dit. Wat een verschil! Vorige week vrijdag 9 dagen terug) bij de gyn zei hij dat hij indalen is en al met het hoofdje in mijn bekken lag, maar nog niet vast. Hij kon nog alle kanten op. Ik ben nu alleen niet minder benauwd, maagzuur is nog hetzelfde etc..dus vraag me af of het wel indalen is.. hij lijkt nog gewoon hoog te liggen.

12. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    @RosyBrown Die zenuwen kan ik me voorstellen. Hoe gaat het nu? En bedankt voor je welkom :)
    De spoedkeizersnede vond ik niet eng, maar denk dat dat ook kwam doordat ik er wel helemaal klaar mee was na een weekend proberen... het ging eigenlijk als een roes aan me voorbij toen ze eenmaal besloten tot een keizersnede en was vooral heel erg opgelucht.
    Hoe vond jij de geplande keizersnede?

@Regenboog01 Zou het indalen kunnen zijn? Iets anders dat ik zou kunnen bedenken is blaasontsteking, dan heb ik dat ook wel eens.

Slechte nachten, heel herkenbaar. Zoon wordt hier opeens weer om de haverklap wakker en schreeuwt dan heel de boel bij elkaar tot ik hem kom troosten. Ik schrik me iedere keer rot en ondanks dat hij na een knuffel weer in slaap valt, lig ik uren wakker. Echt niet fijn...

LolaBloem vindt dit leuk.
  13. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Dankje voor het meedenken. Ik ben al 3 keer gecontroleerd op blaasontsteking. Ik heb dat nog nooit in mijn leven gehad. Dat is het steeds niet. Ik kan ook alleen indalen bedenken, maar alle andere dingen die ‘daarbij horen’ heb ik allemaal niet. Dat is het gekke ervan.

Balen dat je kindje weer wakker wordt steeds. Door de warmte? Hoe oud is hij?

14. Vievie

Vievie Actief lid

17 okt 2017
    209
    100
    43
    @Regenboog01 Gelukkig maar dat het geen blaasontsteking is. En indalen klinkt ook logisch toch? Bij mijn zoon had ik ook wat steken en verder niets, was ook verrast dat ze bij een controle zeiden dat hij aan het indalen was. Dus dat je niet meer voelt hoeft niets te zeggen denk ik.
    Ons zoontje wordt over 2 weken 2! Ik denk inderdaad door de warmte. Hopelijk koelt het snel af...

15. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Thanks, gebruik het alleen al.. werkt voor geen meter bij mij helaas.

Lekker he zo’n nacht dat je ‘maar’ 1x wakker wordt!

16. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    @Gootje1988 hoe is het met jou? Je bent aardig stil sinds gisterochtend? ;)

17. Paris91

Paris91 Fanatiek lid

22 jul 2017
    1.390
    1.284
    113
    Vrouw
    Na 3 weken eindelijk op het forum, is er opeens een deel 2 :eek:

Wolfmother, Pink06 en Love1987 vinden dit leuk.
  18. Nanoe2

Nanoe2 Niet meer actief

Dat is balen! :confused:

Pink06 vindt dit leuk.
  19. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    @Paris91 alles goed met de kleine spruit?

Aan de dames met bloedverlies, hoe gaat het vandaag? Nog bloed gehad of iets veranderd?

@Regenboog01
    Ik herken het ook wel die klachten, ik zou ook gokken op indalen of het kleintje dat naar onder bewegingen maakt. Kan idd per momenten vrij pijnlijk zijn.

Ik heb hier sinds een paar dagen een paar keer per dag een soort kramp in mijn onderrug... :confused: niet overdreven pijnlijk, maar het houdt wel eventjes aan en mijn buik voelt hard op dat moment.
    Ik vraag me af of dat oefenweeën zijn die zich uiten in rugweeen... Bij mijn eerste bevalling enkel rugweeen gehad. Dus mss is de kans dan groter dan het terug rugweeen zullen worden. Geen idee... Iemand zei me vorige week dat de ligging van de baby bepaalt of je buik of rugweeen krijgt.
    Morgen toch op controle gyn, even navragen.

20. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Hmmm daar ben ik ook wel heel benieuwd naar zeg!
    Kon je wel slapen vannacht?

Deel Deze Pagina