Je kan je op deze termijn (vanaf 34 weken) toch helemaal niet meer ziek melden meiden? Je verlof gaat dan volgens mij gewoon in hoor. Het enige alternatief dat je hebt als je liever je verlof aan de achterkant hebt is vakantieverlof inzetten. Maar goed, dat kan vaak aan de achterkant ook wel. Bij mij deden ze in ieder geval niet moeilijk.
Ja idd.. verder slaap ik de laatste dagen een stuk beter gelukkig! Enige waar ik nu meer laat van krijg is mijn opgezette onderkant haha en sinds gisteren aambeien dat is dan weer jammer zo net voor de eindstreep hihi! Bij jou?
Ja dat klopt het is ook inderdaad niet zozeer ziek melden maar he verlof start can gewoon eerder. Maar uiteraard moet je bij je baas wel verklaren dat je door zwangerschaps gerelateerde klachten niet meer door kan gaan met werken.
Ja aambeien inderdaad weer zo een dingetje waar ik ook last van krijg. Door m8jn vorige bevalling heb ik het nu sneller. Heb gelukkig alles van curanol al in huis voor na de bevalling. Slapen is heel wisselend ene nacht slaap ik redelijk op 4 keer eruit om te plassen na en andere nacht lig ik echt een paar uur wakker.
Ja zeker weten. Moet ook zeggen dat ik soms gewoon een beetje zenuwen heb ook omdat ik gewoon zo graag wil bevallen. En die kleine meid voor het eerst ontmoeten.
Ooooh meiden! Jullie zitten wel echt bij de laatste loodjes zeg! Zoooo spannend ♡... Hier redelijk veel last van mijn rug. Volgende week groeiecho en dan over naar gyneacoloog. Vanaf dan begint het aftellen voor mij pas echt! Vandaag laatste laag roze verf er op en dan kan het inrichten beginnen. Jeeeej ♡
Jaaa komt voor jou ook snel hihi.. zo dacht ik een aantal weken terug ook en nu ben ik er toch bijna . Mag ik vragen waarom een groei echo? Te groot of te klein?
Gefeliciteerd met jullie dochter!! Juist een hele mooie naam hoor en trek je er verder vooral niks van aan! Wat een sukkel die schoonvader, bah! Wat zei je vriend er daarna van dat zijn vader zo'n reactie had gegeven?! Hoop dat je heel erg kan genieten samen van jullie nieuwe gezinslid, veel geluk en hopelijk zakken die naweeën snel weer!
@Klinker83 Echt voor jezelf kiezen en het kindje meid! Werk is maar werk! Het klinkt heel gemakkelijk, ik weet het! Zelf ben ik ook gestopt met 30 weken zwangerschap met werken! Het ging om allerlei redenen niet meer! Het voelde even helemaal niet fijn om voor mijzelf te kiezen maar na 2 weken ongeveer kon ik er aan toegeven en toen voelde het heel goed! Ik ben benieuwd hoe je gesprek is gegaan, laat je het weten?! Liefs!
Ik kom ook op de valreep nog even meekletsen. Overmorgen uitgerekend en had zo gehoopt op net iets eerder bevallen maar ze heeft er nog geen zin in. Dus we wachten verder af... Ik vind het ook enorm spannend worden nu want het kan maar zo elk moment.. Ik heb nu 2x wat menstruatieachtige krampen gehad die weer wegtrokken dus er is nog weinig echte actie...
Ja, eerste kindje, erg spannend allemaal. Tot nu toe een hele fijne zwangerschap gehad maar ik zit nu wel echt te wachten. En jij?
Ik wil echt zo graag bevallen. Gister dacht ik nu gaat het echt gebeuren. Voor de 2e keer een mega slijmprop verloren. Vreselijke lage rugpijm, menstruatie kramen die steeds erger werden. En toen hield het ineens op. Vandaag weer een controle afspraak dus ben benieuwd
Ik snap goed dat je zit te wachten ja! Voor ons ook het eerste kindje! Vandaag 37 weken en 2 dagen zwanger en ben ook echt aan het wachten, haha! Ook een goede zwangerschap gehad alleen daarnaast héél veel gedoe gehad op mijn werk en dat maakte het soms wel heel pittig!
Heel flauw dat we menstruatiekrampen hebben die weer wegtrekken... ik dacht ook echt van ja ja ja zet maar door!!! Maar helaas.... Volgens mij rommelt het bij jullie al meer dan bij mij dus laat ik me maar meer gaan instellen op dik overtijd gaan. Je probeert dat echt wel in je hoofd te houden dat dat kan maar toch hoop je stiekem op iets eerder...
@Elke1708 Dankje voor de bezorgdheid! Dokter zei ook stoppen (wat een verrassing), maar aangezien ik mij er echt niet goed bij voel om alles en iedereen zomaar van vandaag op morgen in de steek te laten, hebben we het plan opgevat dat ik deze week nog uitdoe zodat ik alles netjes kan afronden en doorgeven. Dat zou betekenen dat ik mijn bestaande afspraken van deze week nog doe en verder enkel administratief werk, dat kan ik nog wel aan denk ik. Administratie gebeurt trouwens van thuis uit, dus kan dan rusten wanneer ik wil he. Hier voel ik me wel goed bij. Bedankt allemaal voor jullie reactie! Heeft me goed geholpen om een oplossing te vinden!
Ik zit nu ook in de laatste 10 weken. Kom gezellig mee lezen. Vandaag 30 weken echo gehad baarmoeder verkort 23mm hoop dat het allemaal goed gaat komen. Super spannend allemaal.