Fijn @Pinkblossom mooi meisje!! Hier net terug van de vk. Waar vorig week alles nog dicht zat .. was hij eindelijk ingedaald ( nog niet muurvast en heeft evt nog ruimte om weer omhoog te gaan) maar baarmoeder is verstreken en had 2 cm!! Dus ben nu gestript .. afwachten of het iets gaat doen.. ik hou maar nergens rekening mee en voel tot ni toe ook nog niets...
@Pinkblossom wat een prachtige meid! En wat een sterke meid ook al! Gooo Zoë!! P.s ik las net een artikel dat de meeste mensen op 24 september worden geboren. Ik ben dus heel benieuwd of wij hierover mee kunnen praten straks en of er dus babies geboren worden vandaag
Dames even een snelle update. Tijdens een gewone controle bleek mn bloeddruk hoog en ook ivm het feit dat ik veel braak en extreme vitamine tekort kom heb ik gelijk een balon gehad wat een nare ervaring wilde maar niet lukken. Pas de 3e keer. Mn rug is gaar van de pijn. Ik hou jullie op de hoogte
Fijn dat de baby is ingedaald! En 2cm wie weet duurt het niet lang meer. Merk je al iets na het strippen?
ahhh chips foto gemist lijkt ze op dr broer en zus? fijn dat ze het verder zo goed doet!! hoe gaat het met jou en je naweeën? Ik heb nog steeds naweeën en ze zijn erger dan tijdens de bevalling ik neem 6x paracetamol en 3x ibuprofen in tegen de pijn zo erg is het. Liv doet het hier ook goed. Eerste nacht was rampzalig, afgelopen nacht kregen we haar geeneens wakker voor voeding. Hebben er 3 kwartier over gedaan Mogen haar nu 6 uur laten slapen vannacht als ze wil dus ben benieuwd hoelaat ze zich meld
spannend!! ik ben bij de middelste ook gestript toen en had alleen wat gerommel de hele dag, snachts plotseling weeën uit het niks en 1,5uur later bevallen. Wie weet gaat het straks alsnog gebeuren! *ga voor je duimen*
@Elke1708 idd herkenbaar. Hier gelukkig door de jaren heen al wel er achter gekomen wie er echte vrienden waren. En door de mmm helemaal. Nu nog 2 meiden over van 2 handen vol. Maar liever die 2 die me door dik en dun steunen en hebben gesteund in de mmm en nu nog steeds tussendoor even bellen of vragen hoe het gaat. Dan alleen de mensen die belsngstelling hebben wanneer het goed gaat. @Jajo vanmiddag toch een ctg gehad, kleintje doet het goed. Maar wel eigenlijk net iets te veel harde buiken. Morgen met de arts hier op het werk overleggen maar zoals het eruit ziet ga ik (advies gyn) na deze week toch al eerder met verlof. Ik zou pas 21 oktober met verlof gaan maar gezien de afstand woon werk verkeer (150km enkel) en bekkeninstabiliteit en nu toch wel een erg onrustige buik vondt de gyn het verstandiger om zo een kans op vroeg geboorte te verkleinen. Baarmoedermond is nog wel even voor de zekerheid opgemeten. En ook een echo gehad om te kijken of het bovenin bij de placenta er nog goed uit zag, dus een scheur of zwangerschapsvergiftiging is wel uitgesloten gelukkig. Morgen maar de rest van de naaste collega’s inlichten, vindt ik erg lastig want momenteel 2 collega’s op uitzending en krijgen straks weer avond dienst dus moeten ons dan al opsplitsen dus altijd het gevoel dat ik ze dan laat vallen, wanneer ik me ziek moet melden. Mja kleintje en ik gaan nu voor. @Pinkblossom ik lees nu pas dat jullie meisje er al is gefeliciteerd. Eneee chips nu heb ik de foto gemist maar zo te lezen is ze prachtig aan de reacties van de andere dames. Prachtige naam ook.
Doen ze dat eigenlijk overal, dat strippen? Heb er hier nog nooit van gehoord... Ik duim in elk geval dat het werkt @capturethemoment !
@Pinkblossom wat een heerlijk poppetje zeg!! En wat doet ze het al onwijs goed. Echt om trots op te zijn! Jammer dat je sommige mensen zo leert kennen tijdens een zwangerschap. Oeeh @capturethemoment spannend meid! @Lovebabys spannend meid! Succes @melaniie wat vervelend van de naweeen! Maar wel lekker dat je de kleine door mag laten slapen, hopelijk lukt dat!! @Ashleyrachel fijn dat alles goed was! Ik heb ook alle zwangerschappen veel harde buiken gedaan. Deed bij N niks op de bmm. Sommige vrouwen hebben een gevoelige baarmoeder en dus sneller harde buiken. Maar idd ook Sen teken dat je het rustiger aan moet doen. Snap dat het lastig is meid, maar jij en de baby gaan voor. (Alhoewel ik dat ook altijd lastig vind als het mezelf betreft hoor)