Ik heb mijn officiële uitgerekende datum er op gezet, anders klopt het aantal weken van mijn zwangerschap niet. Tussen 37 en 38 weken gaan ze de kindjes halen als ze er nog niet zijn... (Tussen 26/11 en 3/12) Hier ontzettend slecht geslapen. Zaterdag naar de Efteling geweest, en ze hadden geen rolstoelen meer beschikbaar. Heb alles gelopen en ging eigenlijk heel goed. Tot gister, mijn liezen doen zeer en de rechterzijde van mijn buik. Ik vermoed banden maar verdorie wat doet dit zeer. Kan amper draaien in bed
Poe lijkt me vreselijk nu! Ik ben in juni ofzo geweest en vond het toen al pittig. Laat staan met 29 weken en zwanger van een tweeling. Meestal gaat het de dag zelf wel maar krijg je de pijn pas de dag of 2 dagen erna
@capturethemoment gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!! Geniet van de eerste ontmoeting tussen de broertjes!
De dag was al maanden gepland en ik dacht wel even een rolstoel te lenen op zaterdag. Dom Gelukkig is mijn man vrij vandaag, kan ik even rustig aan doen.
Geweldig gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoontje! Hoe heet de kleine man, heel veel plezier met de ontmoeting van de broertjes wat een mooi moment zal dat zijn
Ik moet straks even na de zorgverzekering bellen ivm kraampakket heb ik nog helemaal niet geregeld. Dan ga ik meteen eens navragen wat zoal vergoed word Indd zo'n voeassage is al heerlijk maar die rug vanacht weer 3 keer wakker geweest....
Oh lieve dame.. die eigenwijsheid dan he.. herkenbaar.. Neem die rust. Zoals het klinkt zijn het idd je banden, verotte dingen hopelijk knap je na vandaag wat op!
Ligt echt ontzettend aan je zorgverzekering. Ik krijg bijvoorbeeld geen kraampakket deze keer. Maar de vorige keer heb ik er bijna niks van gebruikt en als ik de datum zie is het allemaal nog tot 2021 te gebruiken. Ga n paar pakjes kraamverband halen en verder ben ik voorzien gelukkig.
even snel.. ga vanmiddag terug lezen.. Gisteravond om 21.39 is onze dochter en zusje geboren.. gisterochtend gemeld bij het ziekenhuis en na plaatse kreeg ik de mededeling dat ik met ballon en al naar huis kon, en begin van de middag de vk gebeld (omdat we de belinstructies vergeten waren). Deze kwamen en bleek de ballon al los te zitten en ik had al 3-4cm. De weeen kwamen langzaam op gang, gelijk krachtig en om kwart voor 5 de vliezen gebroken.. helaas tot kwart voor 8 blijven steken op 7cm.. ze wou niet verder indalen/zakken en dat stagneerde de verdere ontsluiting. om 20.00 overgedragen aan het ziekenhuis en infuus gekregen met opwekkers op laagste stand.. Dit gaf het zetje en echt waar.. ze hebben alles overtroffen en mijn trauma van 2010 zoveel mooier kunnen maken met deze bevalling. Ik werd op een verloskamer gebracht met bad! En ben een uur na het in bad stappen zelf bevallen van onze dochter zonder hulp van de verloskundige. Deze moedigde me aan en pakte haar na de bevalling gelijk op en bracht haar rustig naar de wateroppervlakte. wel 2 schoonheidshechtingen, maar wat een fijne ervaring. na het knippen van de navelstreng heeft de kleine met mijn vriend gebuideld en werd er eerst om mij bekommerd.. terwijl de kleine bij haar papa bleef liggen en echt helder was.. mijn vriend heeft haar een de eerste fles gegeven en zelfs aangekleed! toen we klaar waren met haar, en ik me op mocht frissen kregen we de keuze nachtje blijven of naar huis.. en we hebben voor het laatste gekozen omdat de 2 (toen nog jongsten) overstuur waren... nacht is goed gegaan.. ik had haar eerste poepluier vannacht.. en in het ziekenhuis had ze al geplast. we gaan nu genietend de kraamweek in. Ze is wat misselijk want de bevalling ging op het laatst toch wel erg snel voor haar.. ohja.. ze weegt 3420gram. naam maak ik later bekend, gezien dit in Nederland nog niet voorkomt..
Aah @Springboon gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Wat fijn dat je zo’n goede bevalling hebt gehad! Nu lekker genieten meid
Gefeliciteerd en wat fijn dat de bevalling zo veel mooier en beter aanvoelde dan de vorige. Geniet van je gezin
@Bezige bij vreselijk zulke nachten. Hopelijk heb je vanavond een goed plan en mag de bevalling snel starten. @capturethemoment gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon!! Wat een geweldig nieuws. Hopelijk herstel je snel. Nu lekker genieten. @Riverdale87 wat vreselijk die pijn! Hopelijk kom je er met wat rust vanaf. Anders bekken oefeningen doen? Hoe gaat het nu? @Springboon gefeliciteerd en wat omschrijf je het mooi! Lekker genieten nu samen. Heb je verdient