Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Jahoor ik klets weer mee. Heb mezelf ook op een lijst gezet.
    Ik heb vannacht ook verrot geslapen. Wel 10 keer wakker geweest. Vandaag naar de bekkentherapeut en hopelijk helpt dat.. want ik kan niet meer lekker liggen behalve op mijn rug enigszins. Word ik wel steeds wakker van de benauwdheid, maar op mijn zij doet echt zeer.
    Ik zie ook wel op tegen de komende dagen met warm weer.. lekker binnen blijven, luchtige kleding aan en veel water drinken :thumup:

2. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ik ben pas net weer wakker, heerlijk!
    Het valt hier nog mee met de warmte, maar ga zo wel lekker zwemmen.
    Verder doe ik vandaag weinig :)

Thanks voor de tag @Wolfmother.

Wolfmother vindt dit leuk.
  3. JasmijnM

JasmijnM Actief lid

11 dec 2017
    382
    254
    63
    Vrouw
    Ooh wat een luxe! Hier mocht ik uitslapen tot 8 uur haha. Hier valt het vandaag ook nog mee met de hitte dus dat is heel fijn! behalve een pakketje wegbrengen staat hier ook weinig op de planning. Nog helemaal geen last van nesteldrang :oops:

Diazz vindt dit leuk.
  4. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Hier sinds kort is de bekkenpijn weer een gradatie erger geworden... Ik denk dat baby nu echt wel in startpositie zit.
    Ik ben net 100j als ik recht staan en moet stappen. :eek:

Hebben jullie ook precies last van jullie fijne motoriek? Ik laat precies alles uit mijn handen vallen... 'botervingers'.
    En dan net wanneer bukken om iets op te rapen pijnlijk is. :rolleyes:
    Ik heb wel zo'n grijpstok :roflmao: dan moet ik niet altijd bukken.
    Toen ik die kocht, lachtte de wederhelft mij uit... Maar ik heb hem al vaak 'betrapt' ermee terwijl hij speelgoed vanonder een zetel of kast haalt. Dus wel handig om in huis te hebben als je kindjes hebt :thumup:

5. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dat valt hier gelukkig nog wel mee. Mijn hersenen zijn wel verweekt, ik vergeet alles :roflmao:

6. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja hier hetzelfde, ik vergeet alles. Gisteren heeft de vader van T. boodschappen gedaan voor me, maar vandaag bedenk ik me heel wat boodschappen die ik vergeten ben. Zaterdagochtend maar zelf halen dus.

7. Suus83

Suus83 Fanatiek lid

16 feb 2012
    2.037
    517
    113
    Ik ben er ook hoor! Nog een aantal dagen werken voor ik verlof heb en dan heb ik wat meer tijd (hoewel de kids dan ook vakantie hebben dus wat maak ik mezelf wijs :roflmao:)
    Hier nu een blaasontsteking dus had veel harde buiken. Had zo sowieso al vaak maar nu was t nie leuk dus hopelijk werkt t kuurtje snel!

8. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ben jij niet jarig vandaag? Of was dat gisteren?
    Zie je? Die hersenen doen het niet meer:roflmao:

9. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Beterschap!

Suus83 vindt dit leuk.
  10. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja gisteren jarig. Ben nu 38 :|:eek:

11. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ooooh, dus toch te laat, maar niet minder gemeend:
    Van harte gefeliciteerd!

38 is toch eigenlijk forever 26? Valt best mee hoor!
    Hebben jullie een leuke dag gehad?

12. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Ja klopt hoor en ik word nog steeds jonger geschat. Ik ben gezegend met een mooie huid! Van mijn moeder gekregen. Zij is 65 en lijkt zoveel jonger.
    We zouden 's middags bij een poffertjeskraam gaan eten. T. helemaal enthousiast, was de kraam gesloten. Zo stom!! Rest van de dag was ik misselijk door de patatjes die ik heb gegeten.
    Ik heb wel eens betere verjaardagen gehad. Ach volgend jaar beter :)

13. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Dat is jammer! Zeker als je daarna misselijk bent van de patat. Misschien kunnen jullie het overdoen als de kleine meid geboren is :)

14. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Nou hier wat minder leuk nieuws. Mijn leverwaardes blijven stijgen. Niet gevaarlijk voor de baby gelukkig, maar een aantal waardes zijn 2 keer zo hoog als normaal. Moet me morgen met ‘spoed’ bij de gynaecoloog melden en ze willen verder onderzoek doen. Waarschijnlijk een echo maken van mijn bovenbuik. Hij had het over vermoedens galstenen, maar ik heb een continu zeurend / drukkend gevoel in mijn rechterbovenbuik. Met name als ik sta/loop/zit en met liggen. Op mijn rechterzij liggen is pijnlijk. Alsof iemand steeds op mijn buik drukt. Geen idee, maar weer afwachten.. maar vind het niet meer zo leuk!

15. Diazz

Diazz VIP lid

28 dec 2014
    6.391
    3.134
    113
    Ach jeetje, wat een naar nieuws. Alvast veel succes morgen!

16. Wolfmother

Wolfmother Actief lid

16 mei 2018
    302
    254
    63
    Vrouw
    België
    Ha verdorie.. gisteren geen meldingen meer gehad van de nieuwe berichtjes.. :$

@Wensmamma nog een gelukkig 'onjaardag' dan :) jammer van je misselijkheid. Had je dan ook nog nagevraagd van je duizeligheid?
    Hopelijk heb je toch een beetje beter kunnen slapen vannacht.

@Regenboog01 pff wat jammer van je leverwaarden maar wel goed dat ze je opvolgen! Zo om erger te voorkomen.
    Laat je weten hoe het spoedoverleg met de gyn is geweest?

@Suus83 ik hoop dat de kuur idd snel werkt want harde buiken is ook maar niks he. Dan ben je precies nooit gerust.

17. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.482
    5.840
    113
    @Regenboog01 jeetje wat vervelend zeg! Hoe laat moet je bij de gynaecoloog zijn? Heel veel succes vandaag.

18. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    @Regenboog01 wat vervelend zeg. Succes vandaag!

Ik heb niet meer gebeld. Gisteren op mijn voeding gelet en niet meer misselijk of duizelig geweest. Dus dat doe ik dan maar de komende tijd. Niet te vet iig ;)

Vannacht wel lekker geslapen, wel elk uur wakker om te plassen haha.
    Vandaag moet ik stukje lopen, want erge rugpijn weer.
    Verder beetje aanrommelen in huis. Nu staat alles wagenwijd open, straks gaat alles weer dicht.

19. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Jaaaa na maanden mee lezen mag ik mij dan eindelijk bij jullie aanmelden :)
    Iemand handig met die lijst (ik maak er doorgaans een bende van)
    33 jaar zwanger van de 3e
    7-9 uitgerekend

MamaTuttebel, HarleyQuinn en Wolfmother vinden dit leuk.
  20. Regenboog01

Regenboog01 Bekend lid

23 jan 2017
    792
    478
    63
    Dank jullie wel allemaal. Om 9.30 de afspraak. Weet niet of ik dan ook meteen voor onderzoek moet. Hij zei dat hij eerst de klachten wil bespreken en dan verder kijken. Ik zal laten weten hoe het was.

@Wensmamma balen van de misselijkheid. Wel fijn dat het weer beter gaat. Hopen dat het me ‘aangepaste’ voeding goed te doen is. Lekker rustig aan vandaag. Het wordt mooi weer voor een rondje wandelen.

@Wolfmother hopen dat het snel over is. Beterschap en lekker veel water drinken. Helemaal met dit warme weer

bozoe vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina