Thanks voor de tips. Linker zij lig ik al op maar het blijft branden. Ga vandaag maar eens tabletjes halen bij kruidvat Hopelijk biedt dat verlichting
Hier geen geboorteplan. Als k iets weet van bevallingen is het wel dat ze niet te plannen zijn. Mijn man weet mijn wensen wel tzt dus die zorgt ervoor dat er geen gekke dingen gebeuren Wat betreft kleertjes wassen. Doen wanneer jij wilt denk ik. Als dat nu prettiger voelt moet je het nu doen. Ik ben pas net klaar. Maar das omdat ik toen ik werkte echt de tijd niet kon vinden ervoor. Het is nu super mooi weer dus lekker buiten hangen om te drogen zou ik zeggen
Nee precies het valt niet te plannen inderdaad, maar eens met mijn vriend over hebben zodat hij weet wat ik wil inderdaad dan is dat ook goed. Ach en zoveel heb ik niet te willen het wordt toch een ziekenhuis bevalling en dan moet je toch doen wat hun zeggen... Hmm dan ga ik het dit weekend inderdaad maar doen is het ook klaar en wat je zegt heerlijk buiten hangen
De zuigtabletten van kV hielpen mij ook goed trouwens en zijn niet zo vies als de regla ph. Dat is net of je een krijtje uit elkaar kauwt en je een hap kalk hebt
@Lisetje Gefeliciteerd! Geniet van je dochter! @laurazoey Rennie werkte hier perfect tegen maagzuur. Maagzuur is bij mij miraculeus verdwenen, wss omdat hij nu een stukje lager zit en niet meer zo tegen mijn maag duwt... Maar toch een vreselijke nacht gehad. Pijn op de linkerzijde, pijn op de rechterzijde, stukjes slaap van max een uur met een hoop nachtmerries. Plots zat in mijn hoofd dat hij er bijna aankomt en dan heb ik me nog een halve nacht in paniek afgevraagd wat we met onze dochter moeten als ik in het midden van de nacht naar het ziekenhuis zou moeten. Vandaag toch maar eens uitpluizen
@Lisetje gefeliciteerd! Maagzuur heb ik haast geen last van, af en toe even heel erg, maar dat is dan maar n dagje gelukkig. Vannacht hier ook weer helemaal niks. Ben zo moe maar ik slaap gewoon amper, alles doet pijn. Doe t vandaag gewoon rustigaan, en ik ga buiten de spits om toch heel even naar mijn werk een paar uurtjes om alles af te ronden zodat ik echt verlof heb na vandaag.
* proest*....moet toch wel stiekem lachen om al die ellendige verhalen over slechte nachtrust (incl mezelf, hier ook beroerd geslapen) S ochtends is het gewoon even het klaaguurtje Ik heb geen geboorteplan gemaakt. T loopt zoals het loopt denk ik maar. K wordt de laatste tijd ook veel wakker met het idee " straks krijg ik ineens weeën, en wat doe ik dan met de andere 2 kids" Gelukkig wonen mijn ouders in de buurt dus die staan stand by om ze eventueel op te halen
@Lisetje Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat zal je blij zijn dat ze er is.... (kijk er ook zo naar uit)
Ja en het mooiste is als je bevallen bent en je weer kunt slapen dan krijg je de kleine die snachts komt gewoon jammer dat ons lichaam ons nu niet even laten rusten en slapen
Ja ik zit ook al met de kids, maar heb wel geluk dat mijn schoonouders 2 huizen verderop wonen en dus kan ik ze wakker maken en daarheen brengen mocht dit nodig zijn ik heb een bonus zoon van mijn vriend van 15 jaar en mijn eigen zoontjes 6 & 2 jaar. En als ze er is nog een bonusdochter van 11 jaar maar die woont bij haar moeder.
@pooh82 Mijn man vindt altijd dat hij nog slechter geslapen heeft dan ik (die heeft een enorm ochtendhumeur) dus ik ben altijd blij wanneer ik hier alsnog even mijn ei kwijt kan . Hier staan mijn mama en mijn schoonouders ook wel stand by. Maar ik weet niet of ze in het midden van de nacht naar hier zouden komen om bij onze dochter te blijven en haar dan ‘s morgens naar school te brengen (wat mij eraan doet denken dat ik mss ergens moet noteren wat er allemaal mee moet in de boekentas) of dat wij dochterlief in haar pyjama nog eerst naar daar moeten brengen en dat ze dan een dagje niet naar school zou gaan. Dus dat moet ik misschien nog even overleggen. Hoe zou dat bij jullie gaan?
Even ego en in het kader van slapen: Ik heb éindelijk weer geslapen! Gisteravond de huisartsenpost gebeld omdat het benauwde steeds erger werd en ik helemaal maf werd. Mocht even komen en ze heeft medicatie voorgeschreven. Pilletjes die de hoestprikkel onderdrukken en een neusspray die mn neus vrij maakt. Ik voel me nog ruk. En ik ben echt nog wel ziek. Maar ik heb geslapen!! Whoop! Ik ben blij
@Lisetje Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Geniet ervan! Wat betreft maagzuur hier geen last van (heb dat sowieso nooit) dus geen tips helaas! Kleertjes heb ik hier gewassen toen mijn verlof begon. Ik was ervan overtuigd dat de baby sneller kwam namelijk.. Maar goed inmiddels ben ik al bijna 39 weken Slapen gaat hier trouwens wel goed. Al merk ik wel dat ik ‘s avonds wat later in slaap val dan normaal. Moet er wel uit om paar keer te plassen, maar dat moet ik ook als ik niet zwanger ben. Ik blijf trouwens zo’n drukkende pijn beneden houden. Bij m’n dochter niet gehad (was ook niet ingedaald). Bij laatste controle zei vk dat hij nu wel vast in m’n bekken lag, maar zou die pijn dan niet over moeten zijn? Het maakt me wel een beetje angstig voor de bevalling. Dat drukken is echt geen pretje.
@pooh82 er is hoop qua overtijd lopen. Mijn eerste was 2 dagen over tijd, de tweede 11 dagen en de derde 1 dag voor de uitgerekende datum! Ik hoop nu dat het bij hem omgedraaid is en ik 10 dagen voor de uitgerekende datum beval ofzo. Maar eigenlijk vrees ik dat ik weer over tijd ga lopen en weer ingeleid moet worden. Zo gek. Eerst houd je rekening met een keizersnede met 39 weken en nu weer met over tijd lopen. Ik heb trouwens ook een slechte nacht gehad m'n buik voelde niet lekker aan. Soort menstruatiepijn ofzo. Maar ik was te moe om eruit te gaan om ff te douchen.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter @Lisetje en met je man natuurlijk! Sorry dames ik moet jullie mededelen dat ik echt zo’n heerlijke nacht heb gehad. Word net wakker, man en dochter slapen nog en ik lees even bij. Baby’tje is zachtjes aan t bewegen in mijn buik dus eigenlijk kan het niet beter. Nouja, als mijn man nu ontbijt op bed zou brengen zo t nog beter maken Ik ging bij de eerste 5 dagen over tijd. Ben ervan overtuigd dat deze eerder komt maar was ik bij haar ook. Ik reken maar op 41 weken... dat zijn er nog 3, pfffff
@Lisetje gefeliciteerd! Toch nog ineens snel gegaan dan inderdaad. @laurazoey ik heb nu ook Omeprazol maar daarvoor werkte het anijs drankje van Gaviscon het beste. Die tabletjes vind ik altijd zo aan je tanden gaan plakken. @Danty88 ik zou gewoon lekker gaan wassen als je daar nu zin en energie voor hebt. Wat je zelf ook zegt, als je lichamelijk slechter wordt dan wordt het alleen maar moeilijker. Dat ervaar ik nu ook dus ik ben blij dat ik op tijd begonnen ben overal mee. Ik heb gelukkig weer een goede nacht gehad. Geen pijnen meer gehad sinds gisteravond. Ik hoop dat dat zo blijft. Ik heb een geboorteplan gemaakt met behulp van zo'n invullijst. Daar stonden ook dingen in waar ik zelf niet aan gedacht zou hebben dus dat vond ik wel handig.
Mijn moeder zal stand by staan voor ons dochtertje ongeacht het tijdstip. Die komt dan gewoon hierheen en die zorgt dat ze eventueel naar de opvang wordt gebracht etc. Wij moeten haar sowieso op tijd bellen want ze doet er een uur over om hier te komen. Schoonfamilie woont ook ongeveer zover van ons en we hebben verder niet per se iemand anders in de buurt die hier snel zou kunnen zijn. Dus als het gaat beginnen dan gaan we gewoon meteen bellen zodat we daar niet over in de stress hoeven te zitten. Mocht het echt zo snel gaan dat ik binnen een uur beval dan moeten we dat dan maar weer zien te managen met ons dochtertje maar dat zou ook wel echt heeel uitzonderlijk zijn.
Ik heb idd gisteravond wat vla gegeten voor we naar bed gingen maar het deed weinig helaas. Dus daarom vandaag toch maar naar kruidvat