@Gewoonsamen ja, ik herken iets maar weet niet precies wat... is eerder een gevoel of zo... Het wordt niet erger dus ik kijk het even aan... @Amelie Horen ze normaal niet juist heel rustig te worden voor de bevalling? Dochter vond het in elk geval geweldig dat mijn buik alle kanten opging
Ik weet dat het geen to do lijst is maar daarom heb ik ook veel dingen met mijn man besproken en kan hij er op dat moment voor zorgen dat het gaat zoals wij willen. Vorige keer vacuüm pomp dus ingeknipt maar ik wist het niet. Wel dat ik die pomp moest maar verder geen idee dat ze me inknipten want zat in mn eigen wereld. Mijn man zei doe maar als het niet anders kan. Ik moest na de tijd naar de OK en mijn zoontje ademde niet. Mijn man heeft toen ook beslissingen genomen die zeg maar niet in een bevalplan staan. Het is wel heel belangrijk dat je er niet teveel aan vast houdt om teleurstellingen te voorkomen. Heb wel eens gelezen dat vrouwen het echt als rode draad zagen en als iets niet kon dat ze daar echt last van hadden en dat lijkt me zeker niet goed
Oeh @Klinker83 spannebd! Oud bloed, of helderrood? Bij helderrood bloed moet ik namelijk contact opnemen met de gyn. Dus die zou ik dan toch even bellen.
Wat spannend @Klinker83! Inderdaad misschien wel ff bellen ivm bloedverlies. Ik moet bellen bij bloedverlies van de vk. Hier is hij sinds gisteren ook knetterdruk en veel krampen, maar niet echt weeën naar mijn idee. Ik twijfel dan ook weer of de kramp niet gewoon een gevolg is van zijn drukke gedrag. Hopelijk zet het lekker door bij je!
Spannend @Klinker83 ook al zijn het voorweeen ben je misschien weer een cmtje verder. Wel de vk bellen bij twijfel hè, of als je het niet vertrouwt.... Hier veel last van mijn darmen momenteel en weer veel slijmverlies icm een beetje buikpijn. Maar het is zo’n lichte buikpijn dat ik niet geloof dat het wat gaat worden vannacht... lang leven de voorpret
Naaaaaaaaaah ik sta net in de keuken en ineens een kramp! Stond gelijk gebogen over t aanrecht. Maar t was er maar 1, ongeveer een halve minuut ofzo. En nu al een paar minuten niets. Vreemd!
Ja dat mag. Ik gebruik al weken omeprazol tegen maagzuur. Ik voel me al de hele avond weer beroerd misselijk. Had gehoor dit na de eerste 18 wkn afgesloten te hebben
Ja dat mag. Let ook op je voeding. Sommige producten kunnen extra zuur geven. Ik kan bijvoorbeeld geen fruit eten/drinken zonder het ontzettend zuur te krijgen.
@Jajo en @Vie87 Was echt oud bloed en niet veel dus maak me niet echt zorgen. Ik lig nu al een uur in bed en de weeen blijven in het zelfde ritme komen en gaan, maar worden niet pijnlijker... Moet ik dat dan al timen?
Ik zou er even een paar timen zodat je weet wat de frequentie en duur is en dan zelf proberen te slapen daarna. Stel dat het nu echt begonnen is kun je alle rust die je nog kan pakken wel gebruiken. Heel veel succes en hopelijk welterusten
Ik denk dat dit bij iedereen persoonlijk is? Als ik kijk naar mijn vorige bevalling bleef het bij voorwerk. Pas toen het ineens in een rap tempo erger werd ging ik daadwerkelijk bevallen. Maar je hoort ook wel andere verhalen
Hier omeprazol gehaald na tips van hier en het is echt beter nu. Dat ik wakker ben is nog steeds *piep* maar dit keer niet door het maagzuur gelukkig