@Florina dat weet ik echt niet meer haha. In ieder geval op tijd want had geen lig advies. Ik heb de bednest co-sleeper. Vorige keer reflux kindje en deze zet je makkelijk schuin dus dat vond ik wel een voordeel! Vorige kindje had echt veel geborgenheid nodig, lag het liefst op me. Hopelijk kan ik zo voldoen met mijn hand bovenop hem. Toen een normale wieg, dat is geen doen met je arm over die rand heel de tijd. Ik heb nog heel lang naast hem geslapen, was uiteindelijk de enige manier om allemaal een beetje te slapen haha.
@Reb91 Echt een heeeel erg leuk kamertje Helemaal klaar voor de komst van de baby! Heb je erbij gezet op de lijst, alleen ontbreekt je leeftijd nog.
Nou heel graag, kijk maar naar mijn handtekening heb het weer niet goed gedaan.?! Ik snap er niks van, heb alles gekopieerd en geplakt in mijn handtekening.... weet niet wat ik fout doe ? :s
Uitgerekende datum September 28: Desse - 30 jaar - 1e kindje - meisje Oktober: 5: EvaD - 27 jaar -1ste kindje - meisje 13: Elke1708 - 28 jaar - 1e kindje - meisje 21: Gewoonsamen - 32 jaar - 2e kindje- jongen 25: Besco - 27 jaar - 2e kindje - verrassing 25: Pooh82 - 35 jaar - 3e kindje - meisje 26: JaJo -31 jaar - 3e kindje (w.v. 1 vlindertje) - meisje 27: Klinker83 - 34 jaar - 2de kindje - jongen 29: Gelaarsde Kat - 27 jaar - 2e kindje - meisje 30: Tejas - 31 jaar - 2de kindje - meisje November: 3: Laurazoey - 30 jaar - 2 kindje - meisje 3: Knitknot - 29 jaar- 2e kindje - meisje 3: Vie87 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 3: Wiedeltje - 28 jaar - 4e kindje - verrassing 4: Dominique1991 - 2e kindje- meisje 5: Vrouwke87 - 2e kindje - meisje 7: Qwerty123- 28 jaar- 2e kindje- verrassing 8: stampertje - 26 jaar - 2e kindje - verrassing 9: Triesje91- 27 jaar- 2e kindje - meisje 9: Amelie - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 11: bijnamama1988 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 12: Reb91 - ? jaar - 2e kindje - meisje 16: Silsil - 29 jaar - 2e kindje - jongen 18: Bubblez- 28 jaar- 2e kindje- meisje 19: mxm - 23 jaar - 1e kindje - meisje 23: marb - 35 jaar - 3e kindje - meisje 21: 1986cindy- 32 jaar - 4e kindje- meisje 26: Clueless01 - 25 jaar - 1e kindje -Meisje 30: Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje - meisje December: 1: Floeperd - 34 jaar - 3e kindje - jongen 3: Vl1nder - 27 jaar - 2e kindje - meisje 6: Zonnestralen - 30 jaar - 3e kindje - meisje 9: Florina - 28 jaar - 3e kindje - meisje 14: Danty88 - 30 jaar - 3e kindje - meisje 17: Riverdale87 - 27 jaar - 2e&3e kindje - meisjes
Voor url moet je nog even een haakje plaatsen, zo eentje: ---> [ dit weghalen: %5B en dan aan elkaar dus ---> [urlenhierdanderestvandegekopierdetekst
Hier lagen de kids ook al snel in hun eigen bedje, om dezelfde reden. Lag de hele nacht te luisteren of ze wel ademde. Eenmaal in eigen bedje hadden we allebei rust.
Ik moet zeggen dat ik met de aanschaf van de babyspullen gewoon totaal niet naar geld gekeken heb . Dacht dat t handig zou zijn, heb erover gelezen en gewoon maar gekocht. Nu zo achteraf had ik best wel sommige dingen veel goedkoper kunnen krijgen, maar Nouja, nu is t er al .
Hey dames, had me in week 31 al Sen x aangemeld maar intussen zoveel gebeurd. Met 32 weken in het ziekenhuis beland met weeen remmers en long rijping en 2 cm ontsluiting. Intussen morgen 36 weken en inmiddels vele ziekenhuisbezoeken/ nachten verder en inmiddels ruim 3 cm ontsluiting. Maar hij zit nog steeds binnen. Vrijdag weer naar de gynaecoloog. Ben erg benieuwd als ik de 37 weken heb gehaald en ik weer in het ziekenhuis terecht komt dat ze dan wel een handje gaan helpen.
Ahh wat zul je geschrokken zijn, gelukkig ben je morgen alweer 36 weken dat is al een veiliger gevoel. Hopelijk blijft de kleine nog even lekker bij je, succes hoor x
Wat een domper @Dominique1991 ! Hoop voor je dat het aankomende nacht dan wel door gaat zetten? @kilo's; ik zit nu op +12 @kamertje; deze is nog niet klaar. Morgen alles schoonmaken (het hele huis) en opruimen dan kan ik woensdag samen met mijn vriendin de meubels in elkaar zetten. Als alles klaar is dan zal ik foto's maken. @slapen; ons meisje gaat meteen op haar eigen kamertje slapen. Mocht het noodzakelijk zijn dan kan ze altijd met wieg en al verhuizen naar onze slaapkamer maar hier gaan wij niet van uit. Zoontje heeft ook vanaf uur 1 op zijn eigen kamer geslapen. @lekkere trek; heel afwisselend. Ene keer last van maagzuur of totaal geen trek in iets. Nu ligt er een reep chocolade naast mij met alcohol vrije rose wijn. Beste combi eigenlijk. Not Ons meisje danst nu alle kanten op in mijn buik. Ze is echt zo ontzettend druk! Gelukkig echt alleen overdag. Tenminste, ik ben er nog geen enkele keer wakker van geworden s nachts.
@slapen de oudste is met 2 weken naar zijn eigen kamer gegaan omdat hij en mijn vriend van elkaar wakker werden. Daarna sliep hij goed. De jongste heeft 2,5 jaar op en af bij ons geslapen. Grote broer wilde toen ook dichtbij zijn. Beiden toen nog in een eigen ledikant op onze kamer. Voor de bevalling staat er een bed in de woonkamer. I.p.v. box staat er een wieg. Zo kunnen we testen wat beter slaapt als het nodig is. Maar mijn vriend neemt in het begin waarschijnlijk de ochtenden/begin middag op zich. Ik dan de nachten in mijn eentje. En als hij dan stil wil slapen dan kan hij het bed beneden gebruiken. Zodra het bed uit elkaar gaat komt er een ledikant als box beneden. (Zonde om een box te kopen als je 2 ledikantjes hebt).
Goedemorgen meiden, Hoop dat jullie betere nacht hebben gehad dit keer dat hebben jullie wel een keer verdient naar de rot nachten.. ik heb redelijk geslapen... Kilo’s: Naja ik kan daar niet echt over mee praten want door de Gastric bypass operatie viel ik veel af en was na 7 maand al zwanger.. mijn startgewicht met de zwangerschap was 67 kilo en ben nu 62 kilo terwijl ik vorige week maandag weer 66 kilo was dus blijf afvallen vandaar ook de sondevoeding.. want ben ondervoedt nu..Eten doe ik wel heel erg veel en dat is het rare vanalles.. maar mijn lijf pakt het niet op.. Vandaag de kleine weer naar de psz en andere naar school dus heb een heerlijke dag voor mijzelf vandaag... Slapen: de kleine gaat gelijk naar haar eigen kamertje. Heb wel getwijfeld want ik heb bij de oudste ook gelijk in zijn eigen kamertje laten slapen en de 2e bij mij op de kamer maar ik kon niet slapen en de kleine ook niet.. hij eindigde bij mij ip de buik en wou toen niet meer in zijn wiegje slapen behalve bij mij.. en vriend is vrachtwagenchauffeur met verschillende begintijden en dat is ook niet fijn dan.. Babyshower: ja was echt heel leuk en omdat ik laatste tijd in z’n medische molen zit kon ik dit ook echt wel gebruiken.. even wat positiefs en mijn gedachten heerlijk verzetten...zal paar foto’s plaatsten... Jaa en mijn buurvrouw is bevallen van een prachtige dochter..kreeg een whatsapp vannacht haha
Hier hebben we beter geslapen gelukkig. Ik moest natuurlijk wel naar de wc en dan ben ik toch altijd bang dat mn zoontje ervan wakker wordt maar dat gebeurde niet. Hij kwam om 05.30 en toen ging de wekker van mijn man bijna dus dat keuren we goed. Beter dan dat we 1.5 a 2 uur lang met hem bezig zijn
Oh gelukkig maar, kon je toch nog even slapen. Hier ook vroege vogeltjes maar die slapen bij elkaar op de kamer en maken elkaar ook dan wakker :S
Hier ook lekker geslapen! Man had wel koorts dus een kacheltje naast me. Ben blij dat t vannacht niet is begonnen. Kind en man met koorts zijn niet de twee dingen die je nodig hebt tijdens je bevalling sowieso is koorts bij mijn man natuurlijk véél erger dan bevallen dat snappen jullie
@laurazoey haha herkenbaar, soms blijf ik gewoon even liggen tot hij wakker is voor ik ga plassen. Hier ook om 5.30 wakker, best oke dus. @Besco hahahaha zeker!! Ik had wel een r*k nacht.. zo rustig als het gister overdag was qua hardebuiken zo veel had ik er gister avond en vannacht. Ben er gewoon chagrijnig van opgestaan. Gelukkig kan ik echt aftellen. Het klinkt zo enorm ondankbaar, maar ben echt klaar met het zwanger zijn. Begrijp me niet verkeerd, ik ben heel blij dat wij nog een gezond kindje mogen krijgen, maar alle stres rondom de zwangerschap en al 2 weken voorweeën maken wel dat ik er even klaar mee ben. Naja nog 3 dagen