@Desse & @Besco Druk druk druk. En heel vermoeid, ben het topic een beetje uit het oog verloren. Er zijn al veel nieuwe kindjes bij! Lize blijft het super doen. Ze is een heel rustige baby. We horen ze amper. Het is een scheetje. Ondertussen schakelden we (jammer genoeg) over naar volledig poedermelk. Dat afkolven hield ik niet vol. Ze groeit als kool. Ze weegt bijna 4kg en is al 4cm gegroeid.
Ik heb compleet gemist dat jullie dochtertje er al was. Je stond nog op t lijstje haha! Alsnog gefeliciteerd (al heb ik dag vast allang gedaan) en geniet ervan. Jammer dat het niet lukte de bv maar met poedermelk wordt ze ook groot, geniet!❤️ @Desse oh wat een heftige bevalling ik snap dat je het liever anders had gezien. Maar wat fijn dat jullie dochter er is en wat een super schatje. Geniet van elkaar en van deze mooie tijd! @geboortepakje hier 2 pakjes van noppies. 1 voor een meisje, wit shirtje met zwarte stipjes net als het mutsje en een roze broekje en voor een jongetje wit shirtje met een lichtblauw broekje gestreept met een blauw sterretjes mutsje. Alleen t roze broekje mist zie ik maar voor t idee zie foto @Klinker83 haha ik moest om jou lachen, dat strippen klinkt zo leuk maar als ik daar nog aan denk, vreselijk!!
Van harte gefeliciteerd met jullie dochter @Desse ! Geniet lekker van jullie gezin! En laat die tranen maar gewoon komen, hoort erbij! @Klinker83 wat spannend dat ze vrijdag gaan inleiden! Zo heb je een soort einddatum, lekker hoor! Hoe is het met jou @Dominique1991 ? Ben je inmiddels al bevallen? Sorry, de rest ben ik ff vergeten. Zoveel aan mijn hoofd vandaag. Schoonvader is erg ziek, denk zelf dat hij niet lang meer leeft.. En vandaag naar de VK geweest en alsnog een bevallingsgesprek gehad. Was overgedragen naar de gynaecoloog, maar mag weer terug. Ik moet maandag nog wel een echo en controle bij de gynaecoloog, dus nog wel spannend wat hij weer zegt.. Controles waren goed, baby is alleen nog niks ingedaald. Dus hoop dat de vliezen niet breken..
Bedankt voor de felicitaties en lieve reacties! Ik heb al redelijk los kunnen laten wat er is gebeurd, daarvoor zorgt dat kleine meisje wel, maar ben wel super bang om nog eens te bevallen omdat je er idd totaal geen controle over hebt. Het enige ‘veilige’ idee was voor mij dat ik altijd om pijnstilling zou kunnen vragen als dat nodig zou zijn, en dat bleek dus niet te kunnen (of pas na een aantal uur). Dan is dat laatste stukje controle ook weg. Maargoed uiteraard was ze het dubbel en dwars waard, we zijn zo verliefd! Ik wens jullie allemaal een hele goede bevalling toe! En sterkte met de laatste loodjes en het wachten!
@Besco Ik vond het inderdaad nogal pijnlijk. @wiedeltje Wat erg van je schoonvader. En dan juist in deze periode... Mag ik vragen wat hij heeft? Veel sterkte hoor!
@Desse wat naar dat je gelijk zo’n ervaring hebt gehad met bevallen zeg. Hopelijk slijt het gevoel bij je. Maar bovenal. Gefeliciteerd met je prachtige dochter!! Je hebt het maar mooi wél gedaan!!!!!!!! Geniet van elkaar
Zeker! Ze hebben vocht achter het trommelvlies door de vele oorontstekingen. Daardoor is het gehoor minder of horen ze de klanken die ze zelf maken minder goed/ duidelijk.
@Desse gefeliciteerd!! En klinkt niet als een leuke bevalling. Gelukkig kan je nu wel lekker genieten van je meisje.
@Desse wat een verhaal! Snap dat je dat niet voor ogen hebt als je aan de bevalling denkt. Gelukkig is de kleine gezond en gaat het nu goed. Geniet van de kleine meid!
Vandaag verrast met een baby shower. Had het niet meer verwacht! Net toch nog even gesport en nu uitrusten.
Even een ego berichtje: k zie er gewoon tegenop om naar bed te gaan Het idee dat ik weer om het half uur mn logge lichaam op de andere zij moet zien te krijgen...pfff... En dan ook tussendoor, om de 2 uur, moeten plassen ....*zucht*
@pooh82 zeer begrijpelijk. Hoop dat je snel mag bevallen. Waarom moet je elk half uur draaien? Lig je niet fijn? *knuffel*
@qwerty123 Sporten Respect hoor.. @pooh82 Vreselijk die nachten he.. Heb jij ook dat je niet lang op 1 kant kan liggen wegens pijn in je heup aan de kant waar je op ligt? Word daar ook echt stapelgek van idd
Snap ik wel als je het zo zwaar hebt. Dat zijn niet echt fijne nachten. Maar wel belangrijk dat je nog alle rust pakt die je pakken kan. Misschien je man even uit bed verbannen? Dat hielp bij mij erg goed dit weekend. Ik verwacht dat dat nog wel eens gaat gebeuren hier in de komende weken. Even wat meer ruimte is geen overbodige luxe nu.
Precies wat @Reb91 omschrijft: na een half uur krijg ik gewoon pijn in mn heupen. Kussen of voedingskussen tussen mn benen enz werkt allemaal niet meer. En dat plassen ook...dan denk je:" nou nu zal er niks meer komen!" En dan na 2 uur wéér gewoon een volledige plas! Waar komt dat allemaal vandaan? Nou ik ga nu toch maar een poging wagen, welterusten meiden! Hopelijk voor iedereen hier een rustige nacht!
@pooh82 Waarsch het vocht wat je vasthoudt in je benen/voeten kan 's nachts ivm dat je voeten hoog liggen beter naar je nieren/blaas.. Paar uur voor je naar bed gaat je voeten wat hoger leggen, dan ben je het een beetje (helaas een beetje) kwijt voordat je de nacht in gaat. Trusten!!
Meiden wat een elende telkens eruit om te plassen. Gek He, ik heb daar helemaal geen last van. Word wel wakker om te draaien omdat mijn rug dan pijn doet, en ga er soms uit om even te lopen en dan doe ik een plasje, maar niet omdat ik het echt nodig heb. In de ochtend heb ik dan wel een volle blaas maar hoef er niet voor te rennen. Vandaag een drukke maar ook leuke dag. Vanochtend heerlijk bij de masseur geweest. Vanmiddag een fotoshoot met gezin in de bossen, wilde graag een herfst shoot. En daarna doorgereden na Ikea pfff was kapot, wel leuke dingen gekocht voor in huis, in de babykamer en een rek aan de wand met fijne manden voor het wasgoed te sorteren. Kunnen we straks goed gebruiken met een groot gezin