Hier wel redelijk geslapen, echt goed zit er gewoon niet meer in, dus moet maar blij zijn met redelijk . Gelukkig is de baby weer lekker actief geworden! Ik heb vanmiddag mijn laatste groei echo, vind t elke keer best wel spannend.
@Bubblez dat klinkt als een stevig dagje! Af en toe rusten he! Gelukkig ben je wel goed uitgeslapen dan! @Clueless01 succes straks!
@Danty88 hopelijk knap je een beetje op van de sondevoeding. Succes! @Besco balen dat je ziek bent! Als je iets nu niet kunt gebruiken. @Amelie ik heb dat momenteel met speculaas haha kan er wel van blijven eten. Zo boodschappen doen dan haal ik weer wat hoor hopelijk vind je een slachtoffer voor je taai taai. Lukt het niet meer om zelf naar de winkel te gaan? Hier een redelijke nacht gehad. Tot half 4 doorgeslapen. Toen wel tijd wakker gelegen van wat krampen enz. Maar al met al viel het mee vannacht
Jeetje ik word al moe als ik het allemaal lees. Hier dus weer dagje relaxen. Onze zoon kwam om 04.45. Ben daarna blijkbaar bij hem op bed terug in slaap gevallen. Op een gegeven moment maakte hij me wakker met de vraag of hij naar papa mocht. Omdat het 04.45 was toen hij kwam dacht ik dat mn man al wel wakker zou zijn. Het voelde alsof ik lang geslapen had. Dus meneer rent naar papa toe en roept heel hard wakker worden. Mijn man schrok zich rot en het bleek half 7 te zijn. Die had allang op zijn fiets moeten zitten. Hij drukt vaak in zn slaap zn wekker weg. Meestal als ik er dan naast lig word ik wel wakker maja ik lag er niet. Haha begon dus geweldig hier
Het lukt nog wel maar het is een hele onderneming dus ik moet elke keer goed afwegen of ik het de moeite waard vind. Dus hoeveel zin heb ik in taai taai is de vraag.
Ik heb ondanks de zorgen (schoonvader is niet meer bij, gisteravond met de kinderen afscheid genomen. Nu wachten op het einde) prima geslapen. Werd uitgerust wakker, dat is echt lekker! Weet ff niet alles meer maar: Haha, ik had ook een hoop op vandaag qua getallen. Heb ook iets met mooie getallen. Nu hoop ik op de uitgerekende datum 3-11. Dat is onze trouwdag. Zou ik echt super speciaal vinden. @Klinker83 weeën hebben niet doorgezet dus? Echt gek dat jij en @Jajo morgen allebei bevallen, of beginnen met de bevalling. @Danty88 hopelijk pakken ze in het ziekenhuis ook door en gaat het na sondevoeding beter met jou. Ik wil nu de rest voor de baby maar even in orde maken. Dan is alles klaar en kunnen we rustiger klaarstaan voor mijn schoonmoeder en alles rondom een begrafenis.
Jeetje is toch snel gegaan dan. Heftig zeg! Echt veel meiden uit ons groepje die iemand verloren zijn tijdens deze zwangerschap zeg. Heel veel sterkte voor jullie.
@laurazoey Dat klinkt echt wel dichterbij he Als ik naar m’n foto kijk, denk ik ook jeetje het gaat ook vreselijk hard.
Haha @laurazoey wat een begin van de dag! Ik moest er wel om lachen. Je man moet wel vroeg beginnen he zeg. Wat doet hij? 16 dagen klinkt inderdaad heel dichtbij. Zeker omdat het eigenlijk ook al veel vroeger kan zijn he! @Vie87 ik ook speculaas! Had me voorgenomen om al die zoete zondes meteen na de bevalling te bannen (30kg bijgekomen, remember?), maar nu ik weet dat dat morgen is, heb ik het er even lastig mee @Amelie Supermarkt heb ik sinds een week ook opgegeven. Gelukkig hebben wij hier een kleine buurtwinkel voor die kleine tussendoortjes . Is dat bij jou niet? @wiedeltje Veel sterkte voor jou en je familie in deze periode! Wanneer is de begrafenis? Hoe gaat het met je man? Goed dat je toch lekker geslapen hebt, zeker ook veel aan jezelf denken hoor!
@wiedeltje wat verdrietig dat jullie gisteren afscheid hebben moeten nemen. Veel sterkte voor jullie allemaal! @laurazoey Haha, gek he dat het zo dichtbij klinkt als je in dagen gaat spreken! @Amelie En,wordt het taai taai vandaag? Ik heb dat ook hoor, eerst kijken of ik het écht de moeite waard vind om de deur uit te gaan. @Danty88 k hoop voor je dat je snel wat meer duidelijkheid krijgt! @Bubblez heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! @Klinker83 lijkt me idd een heel raar idee! Dat je er zeker van bent dat je morgen de kleine in je armen hebt! Ook wel fijn om er zo naar toe te kunnen leven! Vanmiddag moet ik weer voor controle naar de VK. Vandaag precies 39 weken! En al weet ik dat het nog alle kanten op kan gaan, mn gevoel zegt dat ik weer overtijd ga lopen. Ik kan me alleen niet herinneren dat ik zo slecht sliep met de andere 2 kids! Vannacht weer om de 1,5 uur wakker geweest. En als ik dan rond 5 uur net een beetje fijn in slaap val,moet ik er weer uit om de kids naar school te brengen. Vandaag blijven de kinderen over en laat ik ze even naar de BSO gaan. Dan kan ik vanmiddag misschien nog even een uurtje terug naar bed.
Haha jouw man heeft ook jou als wekker. De mijne ook Wél lekker nog even geslapen dus. En ik wordt er ook mis van hoor. Maar er moet teveel gebeuren nog. Helaas dus even de tandjes weer op elkaar...
Wauw @pooh82 maar jij hoeft gewoon ook nog maar 7 dagen! Damn hahaha @Klinker83 mijn man werkt in de bouw dus zijn wekker gaat normaliter toch wel al om 05.45 haha. Ik denk trouwens dat ik wel overtijd ga. Dan kan het altijd meevallen he haha. @mxm het gaat idd echt heel hard. Ik kan me nog herinneren dat ik op mn werk riep: nee ben niet zwanger hoor. Dat is veel te snel. (Toen was ik er echt van overtuigd dat ik ongesteld ging worden)
Hahaha ja ik ben zijn backup wekker. Hij zet m altijd wel maar drukt m vaak weer uit en valt dan in slaap. Dan ben ik zeg maar klaarwakker en por ik hem een paar keer in zijn zij. De enige keer dat ik me verslapen heb was toen mn wekker niet afging. Verder overkomt me dat echt niet. Maar het was blijkbaar wel even nodig wat bij slapen Heel veel succes in je drukte. Doe wel n beetje rustig aan hoor want anders kom je jezelf echt tegen vanavond, vanacht of morgen.
@wiedeltje he wat naar zeg... Hopelijk kunnen jullie dat dan afronden voor de geboorte. Klinkt een beetje zakelijk misschien haha, maar bij mijn zoontje is mijn oma een dag na zijn geboorte overleden dus was een vreemde kraamweek. Liever na elkaar dan tijdens elkaar zeg maar. Kon nog amper vooruit komen tijdens de begrafenis toen. Maar goed, het komt zoals het komt, hebben we verder totaal geen inbreng in. Heel veel sterkte in ieder geval! @laurazoey altijd een leuk begin vd dag zo en het komt inderdaad behoorlijk dichtbij! @Amelie ik snap dat je dan moet afwegen of taaitaai de moeite waard is! @Klinker83 als je borstvoeding geeft heb je extra eten nodig dus in dat geval kan een stukje speculaas best en anders ook Ik heb m'n boodschappen plicht in ieder geval weer gedaan. Gelijk maar even postzegels gehaald voor de kaartjes. Kan er weer wat van de to do lijst haha.
Ik denk dat het hem toch niet gaat worden vandaag. Ben zo moe en gaar. Als ik nog een dagje kan wachten dan kan ik mijn vriend sturen. Haha! Erg ben ik he?! Ik heb nog wel allerlei ander lekkers in huis dus ik kom sowieso niks tekort.
Hahahha @laurazoey klinkt als een relaxed begin van de dag, not! @wiedeltje ach wat heftig, sterkte ermee! @pooh82 wij zijn precies even ver zie ik nu! Sta jij niet op t lijstje ofzo? Was me nooit eerder opgevallen. Spannend hè nu 39 weken. Ik denk ook dat ik overtijd ga dus ik wacht t maar af. Hier inderdaad een pcm genomen en nu ga ik even lekker douchen. Mijn man had gister avond al opgeruimd dus ik hoef vandaag helemaal niets. De kolf uitkoken komt wel, eerst maar eens opknappen. Hoop maar heel erg dat t niet vandaag begint want ben echt helemaal niet fit, al vind ik 18/10/18 wel heel mooi...
Ik sta nog niet zo lang op de lijst, wel grappig dat we allebei de 25e uitgerekend zijn! Wie o wie zal eerst bevallen. K vind het ook wel gek dat we bijna bovenaan de lijst staan, dan komt het echt wel heel dichtbij K hoop voor je dat je snel een beetje opknapt! Misschien dat pcm wel gaat werken en dat je je daar wat beter van gaat voelen.
Ja we kruipen inderdaad echt omhoog nu! Ben benieuwd wie de eerste is. Hoe lang heb jij bij de andere twee gelopen? De vk zegt dat dat geen garanties geeft maar ik reken er daardoor niet erg op dat hij voor de 40 weken komt!