Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus

ja ben echt pisst hoor, we zijn nu een jaar verder en ons contact is echt heel goed. We kunnen samen alles overleggen en voor onze oudste die waarschijnlijk autisme heeft is juist dit contact zo goed. Hij kan ook goed met mijn vriend overweg en soms kwam hij ook doordeweeks ff een bak koffie halen om de kids te zien en dit liep allemaal prima en ging voor de kids erg goed. En nu heeft die nieuwe vriendin "die overigens ook welkom was hier" maar even besloten dat het verwarrend is voor de kids hoe wij met elkaar omgaan terwijl ze ze nog nooit heeft gezien of wat dan ook. Mijn ex en ik zijn uitelkaar gegaan omdat we niet meer van elkaar hielden en het niet meer ging. Naar 10 jaar was de koek op. Dit is allemaal rustig verlopen ook de scheiding was er zo door. Een hele goeie oudersschapsplan gemaakt waar zij nu wel even zich in mee gaat bemoeien.

Zoals Kerst ook, we hadden afgesproken 1e kerst bij mij en 2e kerstdag bij hem en zo kwam hij 2 weken geleden ineens dat het te verwarrend is voor de kids en dus liever heel kerst bij mij laat en volgend jaar hele kerst bij hem, terwijl dus in het ouderschapsplan staat zoals we het netjes geregeld hadden. Hier zit zij dus achter. Maar ik wil mijn kinderen echt wel met de kerst even zien en om mij heen hebben. (leef voor de kerst dat zijn echt mijn dagen) en mijn kids vinden dit ook erg mooi kerst en komt erbij dat de jongste geboren is op 24-12 echt mijn kleine kerstkind dus.

Maar kan dus niet met mijn hoofd erbij dat een nieuwe partner nu voor zoveel opschudding gaat zorgen dat mijn ex dus alleen nog 1x in de 14 dagen zijn kids mag zien en met de vakanties. Oja mag alleen ook nog bellen of appen als er echt wat belangrijks is. De toegankelijkheid voor mijn oudste is op deze manier weg.

De jongste wordt 3 jaar en hij heeft daar een hele slechte band mee en deze beslissing gaat het echt niet beter maken terwijl ik de band met hun vader juist zo belangrijk vindt. En ik echt alles in mijn macht heb gedaan omdat ook zo te behouden naar de scheiding. Ik ben boos en doet mijn verdriet dat mijn kinderen hier nu de dupe van zijn. Als het aan mij lag zag en hoorde ik mijn ex ook nooit meer en liep daar in het begin wel eens op vast, maar heb mij op gegeven moment bij neergelegd en mezelf een schop gegeven zo van kom op je weet je hebt 2 kids met hem en jullie komen nu eenmaal nooit meer van elkaar af. Dus maak het beste ervan en dit lukte ook nog en nu dan dit dus ja ben echt heel boos.

Sorry moest het echt even van mij afschrijven:)

2. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Heftig hoor dat zij het nu ineens voor het zeggen heeft! Dan zou ik idd ook pissed worden bah. Sterkte hiermee

3. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Danty88 Begrijpelijk dat je nu boos bent. Tis jammer dat je ex blijkbaar heel erg naar zijn nieuwe vriendin luistert en daarbij over het hoofd ziet dat het zoals het nu ging goed geregeld is. Is het niet zo dat hij zich echt moet houden aan het ouderschapsplan?

4. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    @Danty88 been there... Zodra er een nieuwe vriendin is maakt die de dienst uit. Wen er maar aan helaas. Wel tegengas geven natuurlijk en eraan herinneren wat jullie samen hebben afgesproken in het plan. En laat hem zich er maar lekker aan houden! Desalniettemin onwijs frustrerend en snap dat je pissig bent.

rissie10 vindt dit leuk.
  5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeetje wat irritant zeg @Danty88 dat dat zo moet gaan. Ik zou inderdaad ook zeggen dat ie zich gewoon aan het plan moet houden. Dat hebben jullie niet voor niks afgesproken. Sterkte vandaag in ieder geval.

Jammer @Dominique1991, ik kreeg al goeie hoop omdat je zo stil was ineens. :)

6. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.678
    8.420
    113
    Vrouw
    @Danty88 Fijne binnenkomer van die nieuwe vriendin zo... Voor het zelfde geld zit je nog een tijd aan haar ‘vast’. Om frustratie te voorkomen zou ik hem, zoals eerder gezegd is, houden aan het ouderschapsplan.

Misschien dat jullie later er nog een keer naar kunnen kijken of er zaken praktischer kunnen. Maar niet zo vroeg anders staat jou misschien een hoop touwtrekken te wachten.

7. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Hoe gaat het met de ingeleide dames?

Gelaarsde Kat vindt dit leuk.
  8. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Gegokt via de liggingsecho rond de 2500

9. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Bedankt voor de reactie's mama's!
    Dan is mijn meisje toch niet zo heel erg buiten proporties als ik jullie gewichten zo zie.
    Ik dacht echt weer eens een uitzonderlijk geval te zijn.... haha
    Mijn buik is namelijk wel erg groot, hoor dat ook echt van iedereen. Blijk niet onder te doen voor een zwangere met een tweeling :eek:
    Zal een foto plaatsen.

Heerlijk als je die 37 weken grens bereikt hebt, veilig gevoel is dat dan.

Zijn de mama's van de inleiding nog aanspreekbaar? Benieuwd hoe het met jullie is.

Bijgevoegde bestanden:

Silsil, Florina, Triesje91 en 10 anderen vinden dit leuk.
  10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Mooie foto zeg! En mooie buik ook hoor! Groot inderdaad maar ja, iedereen is anders.

1986cindy vindt dit leuk.
  11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Prachtige foto zeg!
    Je buik is inderdaad flink maar ik weet dat dat echt niks zegt over de grootte van de baby.

12. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Mooie foto! Maar t is ook al je 4e zwangerschap zie ik, dus dat scheelt misschien ook?
    Leuke krullen trouwens! Mijn dochter heeft nu 1 krul, ben helemaal gelukkig hahaha! Mijn man heeft krullen en ik echt steiler dan steil haar waar je niets mee kan

13. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Maak je niet druk om de grootte van je buik hoor! Ik heb ook een behoorlijke buik. Mensen vroegen met 20 weken al of ik bijna uitgerekend was:rolleyes:
    De ene draagt gewoon flink naar buiten, terwijl bij een ander het kindje meer "in" de buik ligt.
    Ze hebben bij mij wel extra gecontroleerd op suiker enz omdat dit ook weer een flink kindje gaat worden. Mn dochter was 3875 gr, mn zoontje 4345 gr. Ik maak dus gewoon flinke baby's haha.
    Je hebt een prachtige buik hoor!:thumup:

Bijgevoegde bestanden:

1986cindy, Florina, Bubblez en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. Clueless01

Clueless01 Fanatiek lid

28 jun 2016
    2.362
    1.780
    113
    @1986cindy wat een prachtige foto!

Nou mijn baby is sinds gisteravond weer een en al kalmte en t maakt me echt gek, dat is al weken niet meer geweest. Ondanks dat ik gisteren een goede echo heb gehad ben ik er gewoon niet gerust op dus heb ik net gebeld of ik toch nog even een ctg mag laten maken. Belt ze me zo over terug, iig heb ik t dan gevraagd!

1986cindy, Bubblez en qwerty123 vinden dit leuk.
  15. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Clueless01 altijd je gevoel volgen! Ook al is het voor je eigen gemoedsrust!

16. Klinker83

Klinker83 Actief lid

20 nov 2017
    487
    629
    93
    Vrouw
    Even snel tussendoor: rond de middag (mijn tijdsbesef is even zoek, dus exact tijdstip weet ik even niet) is onze zoon geboren! Hij heet Lucas, weegt 3,9kg en meet 52cm. Het was een topbevalling en onze zoon is superlief en rustig!

Later meer nieuws!

Bijgevoegde bestanden:

EvaD, Silsil, mxm en 23 anderen vinden dit leuk.
  17. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.678
    8.420
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Leuke naam!

Klinker83 vindt dit leuk.
  18. Reb91

Reb91 Actief lid

18 sep 2018
    104
    320
    63
    Vrouw
    Intensive care verpleegkundige
    Omgeving Haarlem
    @Klinker83 waaauw vlot! Wat een mooi mannetje. Gefeliciteerd en wat fijn dat het goed "bevallen" is ;). Lekker genieten!!!!

Klinker83 vindt dit leuk.
  19. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mooie zoon, geniet ervan. En leuke naam Lucas.

20. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!!!! Wat een prachtig nieuws. Wat een leuke naam. Hoe ben je er onder?

Deel Deze Pagina