@Bubblez Echt respect voor jou hoor! Je bent goed bezig! Hoe is het nu inmiddels met de kamer? Alweer wat opgeschoten? Ik kan me voorstellen dat je het dan niet kan laten om zelf aan de slag te gaan, toch wel rustig aan doen he, het kan al zo zwaar zijn met nog een kindje dat rondloopt. Je krijgt het na een bepaald aantal weken gewoon een beetje onrustig als je nog het een en ander moet doen, compleet te begrijpen. @Danty88 Wat een gedoe zeg, ik zou dat soort dingen ook heel moeilijk trekken. Waar haal je het lef vandaan om je op die manier met andermans kinderen te bemoeien? Zou vooral gewoon helder en duidelijk naar je ex toe zijn en er vooral niet te veel in meegaan. @1986cindy Wat een prachtige buik! @Jajo Vervelend als er dan geen plek is he, je gaat er toch een beetje vanuit. Ik had dat ook met de jongste, mocht toen pas de volgende dag komen, was echt een teleurstelling. Super spannend, zet 'm op!! Het kan nu echt niet lang meer duren!
Ben benieuwd wie de volgende is! Spannend meiden Ik heb als ik in bed lig zo'n ontzettend last van m'n rug bij het draaien, gewoon van zij naar zij is echt killing. En opstaan uit bed ook. Kunnen dat m'n bekken zijn? Heb dit bij de meisjes helemaal niet gehad. We zitten trouwens ruim over de 5000 reacties, zal ik even een nieuw topic maken?
Uitgerekende datum Oktober: 13: Elke1708 - 28 jaar - 1e kindje - meisje 21: Gewoonsamen - 32 jaar - 2e kindje- jongen 25: Besco - 27 jaar - 2e kindje - verrassing 25: Pooh82 - 35 jaar - 3e kindje - meisje 26: JaJo -31 jaar - 3e kindje (w.v. 1 vlindertje) - meisje 29: Gelaarsde Kat - 27 jaar - 2e kindje - meisje 30: Tejas - 31 jaar - 2de kindje -meisje November: 3: Laurazoey - 30 jaar - 2 kindje - meisje 3: Knitknot - 29 jaar- 2e kindje - meisje 3: Vie87 - 31 jaar - 2e kindje - jongen 3: Wiedeltje - 28 jaar - 4e kindje - verrassing 4: Dominique1991 - 2e kindje - meisje 5: Vrouwke87 - 2e kindje - meisje 7: Qwerty123- 28 jaar- 2e kindje- verrassing 8: stampertje - 26 jaar - 2e kindje - verrassing 9: Triesje91- 27 jaar- 2e kindje - meisje 9: Amelie - 30 jaar - 2e kindje - verrassing 11: bijnamama1988 - 30 jaar - 2e kindje - meisje 12: Reb91 - 27 jaar - 2e kindje -meisje 16: Silsil - 29 jaar - 2e kindje - jongen 18: Bubblez- 28 jaar- 2e kindje- meisje 19: mxm - 23 jaar - 1e kindje - meisje 23: marb - 35 jaar - 3e kindje - meisje 21: 1986cindy- 32 jaar - 4e kindje- meisje 26: Clueless01 - 25 jaar - 1e kindje - meisje 30: Surprisebaby - 37 jaar - 4e kindje - meisje December: 1: Floeperd - 34 jaar - 3e kindje - jongen 3: Vl1nder - 27 jaar - 2e kindje - meisje 6: Zonnestralen - 30 jaar - 3e kindje - meisje 9: Florina - 28 jaar - 3e kindje - meisje 14: Danty88 - 30 jaar - 3e kindje - meisje 17: Riverdale87 - 27 jaar - 2e&3e kindje - meisje 22: Mroz - 30 jaar - 2e kindje - meisje
Ja we schieten wel op! Morgen ga ik eerst even ontspannen op een beurs met onze zoon. Daarna naar huis lunchen en dan gaat hij naar opa en oma om daar ook een nachtje te slapen. Ik vind t eigenlijk niks; maar we willen wel even aan avondje uit eten en naar de film (fenom gaan we heen!) Man gaat morgen beginnen met verven, waar het behang moet komen. Dan gaat hij de vloer egaliseren en dan ben ik er wel weer en verf ik de rest af. Dan zijn we tegelijk klaar en beginnen we met behangen. Avonds gaan we dus lekker uit eten en uitslapen zondag. Hopelijk zondag nog iets behangen.. stiekem En die pijn herken ik wel. Je moet anders gaan draaien, als je van de een naar de andere zij wil moet je een soort van gaan trippelen met je voeten; en dan je bips een stuk verschuiven, weer trippelen met je voeten, weer je bips en zo door. Duurt lang, maar scheelt wel. Advies van mn bekkenfysio.
Jup dat zijn je bekken. Helaas ben ik er mee bekend. Gelukkig kan ik zeggen na 3x ostheopaat dat het beter gaat. @Jajo balen dat er nog niks geboren is. Maar misschien zette de weeen vannacht wel door. Of eerst een goeie nacht rust is ook wel fijn. Mocht het lukken in het zkh. Veel succes!
Ik heb geen idee. Ik ben het alleen een aantal keren tegen gekomen dat een topic gesloten was omdat hij over de 5000 berichten heen gegaan was.
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon @Klinker83 Balen dat je zo moest wachten @Jajo . Hopelijk heb je een goede nachtrust en morgen een mooi kindje in je armen. Hier vandaag een zware dag gehad. Schoonvader is vanmorgen gestorven en super druk geweest met alles regelen. Zie erg op tegen de komende week.
Oh wat vervelend @Jajo ! Hoop voor je dat het vanacht door gaat zetten ik ga voor je duimen. Hier alle baby kleertjes gewassen vandaag maar poeh wat veel! Heb alles gewassen wat ik ook maar heb en dat is aardig wat t/m maat 68... nu zittend strijken haha wat een lachertje