@Klinker83 wow, dat is snel gegaan! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Mooie naam! Heeft je dochter haar broertje al ontmoet? @Jajo balen zeg dat het zo is verlopen! Hopelijk zet het snel door en gaat alles voorspoedig! @wiedeltje wat heftig! Gecondoleerd en veel sterkte deze tijd!
Wow zeg dat is ineens heel hard gegaan! Wil je heel veel sterkte wensen. Gecondoleerd ! Hier echt snot en snot verkouden. Alles zat steeds vast en had alleen s avonds en s ochtends wat last. Echt van groene smurrie.(sorry) Maar nu sinds einde middag loopt alles er gewoon uit. Hele pakken snuit ik voel. En blijft snotten en 1 dicht neus gat. Heb al gestoomd met luuf. Weet echt niet hoe ik straks zo moet gaan slapen men wat irritant! Ben gewoon in staat om otrivin duo in me neus spuiten. Dan loopt het tenminste niet meer en heb ik lucht! Maarja dat mag niet natuurlijk. Iemand anders tips?
@Klinker83 wat heb je een ontzettend mooi gaaf mannetje op de wereld gezet echt een plaatje! @allemaal dank jullie wel en heb ook nog hele mooie foto's voorbij zien komen van dikke buiken! @wiedeltje wat erg meid dat je dat deze tijd mee moet maken, bah! Je hoort toch gewoon lekker te kunnen genieten..... heel veel sterkte xxx Hier na een week vrij te zijn geweest morgen weer werken. Dan weer weekend Daarna gaan de laatste 2 weken werken in! Slapen gaat goed hier alleen die rugpijn op de linkerkant van mijn ribbenkast is zo vervelend.... nu verplicht ik mezelf ook om links te slapen omdat dat beter is voor de doorbloeding? Doen jullie dat ook heel bewust? Want rechts lig ik nu eigenlijk beter Maar doordat ik dat begreep doe ik het eigenlijk niet.....
Even langs de apotheek voor een rhino hoorn om de holtes te spoelen. Een paar keer per dag. Er zit een schepje bij voor zout en het water moet lichaamstemperatuur zijn.
Gecondoleerd @wiedeltje. Veel sterkte de komende tijd. Hopelijk blijft de kleine nog even zitten zodat jullie dit eerst kunnen afhandelen allemaal. @1986cindy ik probeer zo veel mogelijk links te slapen, ook i.v.m. misselijkheid etc. maar ik slaap rechts ook het lekkerst. Ik draai nu in de nacht regelmatig om. Is een heel karwei maar moet wel echt anders heb ik geen gevoel meer in 1 kant van mijn lichaam. Zo veel gewicht. Sowieso als ik naar het toilet ben geweest ga ik op de andere kant liggen.
@wiedeltje gecondoleerd en heel veel sterkte en kracht toegewenst in deze moeilijke tijd.. @Jajo he bah wat vervelend dat het niet zo gaat als gehoopt..hoop dat er vannacht vanalles op gang is gekomen en anders morgenvroeg met de bevalling... Pff wat een k@%^>t nacht bah het zal nooit wennen dat ziekenhuis en slapen hier als het mee zit morgen vroeg al naar huis, slangetje is geplaatst gisteren en sonde aangesloten maar dat ging niet ff soepel allemaal... half 12 gesprek gyn besloten direct opname voor sonde.. half 1 op de afdeling en uiteindelijk half 7 savonds een keer de sonde geplaatst wat duurde het allemaal verschrikkelijk lang.. en als je al zo bang bent is dat helemaal top maar goed wat een ongelovelijk pleuris ding het is dat ik weet dat ik nu echt niet anders kan en het moet voor mijzelf en haar anders had ik hem uitgehaald, lichaam vecht de hele tijd tegen het slangetje en blijf kokhalzen en braken.. maar de sondevoeding is per 20 ml per uur naar binnen gedruppeld en is goed gegaan dus ja voor een goed doel... nu een dikke keel en pijn in mijn keel maar ja het is niet anders nog een paar weken Verder ga ik niet zeuren haha
Jemig wat een tijden! En wat naar dat je lijf zo protesteert zeg! Hopelijk gaat het snel weer een beetje en nu dan duimen dat je snel naar huis mag!!
@Danty88 jeetje dat klinkt niet erg prettig zeg! Gelukkig heb je wat binnen nu. @rissie10 vervelend! Hier een beetje verkouden maar niet extreem nog gelukkig. Je mag wel neusspray zoutoplossing, van die kinderneusspray. Werkt ook wel een beetje. Niet zo goed als die andere helaas.
Morgen 38 weken... Toen werd mijn zoon geboren. Het ziet er naar uit dat deze dame wat langer wil blijven zitten. We gaan maar gewoon rustig door
38 weken! Nog max 4 weken tot onze dochter komt. Mijn man lijkt het allemaal niets uit te maken. Die is aan t werk gegaan vandaag en mag "onder voorbehoud" volgende week zaterdag ook haha. Die is niet goed joh Ik dacht dat hij na 5 dagen werken wel toe zou zijn aan weekend. Vooral nu het nog kan
Bedankt iedereen voor het meeleven, doet me goed! Hier ook 38 weken vandaag. Ik telde eerder af en was, met elke dag minder tot de baby, blij. Maar nu ligt er even zo'n waas overheen... Fijn dat ze nu doorgepakt hebben en de sonde toch geplaatst is. Wel super naar dat je lichaam zo protesteert @Danty88 . Houd idd het doel maar voor ogen!
Nou ik dacht even dat het vannacht hier begonnen was. Krampen werden sterker, en net als bij m’n dochter last van rug. Baby was ook enorm aan het bewegen. Ben uiteindelijk toch weer in slaap gevallen en nog steeds geen baby.. Er zou toch wel iets moeten gebeuren nu?