Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wat vreselijk balen meis..

Als je nog naar huis mag; boek een zwangerschapsmassage. Dat is zo fijn voor al je spieren en ze drukken alle pijnlijke plekken weg, halen de kramp in je kuiten en benen weg en duwen het vocht uit je lijf.
    Ik zweer dr bij!

Sterkte!

En ik heb wederom amper geslapen, tot ik een snuif van die xylo ding nam. Heb vanmiddag overlegd met de gyn en ik mag het nog een week gebruiken. Als het dan nog niet weg is moet ik even langskomen.

qwerty123 en Floeperd vinden dit leuk.
  2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb m gisteren bij de Etos gekocht!! Ik woon ook in een dorp, maar het kleine stadje verderop heeft een Etos en daar Hadden ze hem!

rissie10 vindt dit leuk.
  3. Floeperd

Floeperd Fanatiek lid

16 okt 2013
    3.062
    2.403
    113
    Vrouw

Kijk! Dat zijn goede tips! Ik ga dat doen ook!!!!!! Even zoeken naar een salon hier in de buurt/omgeving!

Bubblez vindt dit leuk.
  4. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Hier is vandaag een ooievaar in de tuin gezet met een nest en een ei! Super leuk :D

Wat is het hier rustig ineens vandaag

MamavanHayden, rissie10, Silsil en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Haha nou ik wilde net hetzelfde zeggen. Zeg ik net vandaag dat het hier nooit stil valt.... valt het stil. :roflmao:

Leuk die ooievaar! Wij twijfelen nog of we iets doen in de tuin of misschien zo'n sticker op het raam. Maar ik wil niks met de naam van het kindje en de meeste stickers zijn met naam of niet mijn smaak. :rolleyes:

Ik heb echt de hele dag al harde buiken en voorweeën en de kleine hangt echt heel laag. Ben benieuwd hoe dit verder gaat verlopen. Al verwacht ik er weinig van, zou toch leuk zijn als de kleine besluit om vroeg te komen. :)

Silsil, Vrouwke87 en Triesje91 vinden dit leuk.
  6. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Amelie vindt dit leuk.
  7. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Ik moest echt even denken: is haar baby al geboren dan? Maar t is natuurlijk een ei.
    Ik ben blond ja:roflmao:

Inderdaad stil vandaag! Maar t is ook weekend, waarschijnlijk is iedereen leuke dingen doen met hun mannen!

Mijn chagrijnigheid is weg dus toch nog een gezellig avondje. T rommelt al weer heel de dag lekker dus ben benieuwd of er misschien vannacht iets gaat gebeuren!

qwerty123, Silsil, Gelaarsde Kat en 4 anderen vinden dit leuk.
  8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Vaak in het weekend is het wel wat stiller inderdaad. Iedereen is met het gezin aan het genieten. Door de weeks moeten we elkaar vermaken hier. :)

Misschien is je chagrijnige bui wel een voorteken @Besco. ;)

Ben ook erg benieuwd hoe het met @Jajo een @Elke1708 gaat. :rolleyes:

9. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Hahaha @Besco nee mijn baby is er (gelukkig) nog niet! Eerst nog even genieten met mijn zoontje. Ik reken zelf echt pas op november dus ben benieuwd.

De rust is een beetje weder gekeerd in huis en nu lijkt het alsof zoontje ziek gaat worden. Lag in bed en riep de hele tijd mama ik moet poepen ik heb buikpijn! Voelde ook iets warm aan maar dat was maar 37.7 dus dat stelt (nog) niets voor.

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wij waren idd even op pad samen. Nu la casa de papel kijken en dan slapen. Morgen ga ik met 2 vriendinnen uit eten. Gezellig :) mn man heeft een uitje met vrienden dus opa en oma komen oppassen. Even tijd voor ons zelf.

rissie10, qwerty123, Silsil en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  11. Dominique1991

Dominique1991 Fanatiek lid

29 mrt 2016
    2.257
    1.964
    113
    Ik werd eind van de ochtend verrast door schoonmoeder en drie schoonzusjes! Hadden een high tea geregeld en mocht daarna een pakje uitzoeken. Echt onwijs lief! Ben wel helemaal gesloopt nu :).. morgen lekker eten bij mijn moeder & maandag kinderfeestje van mn stiefzoontje. Die wordt 31 Oktober 5. Ik probeer wel echt afleiding te zoeken, want anders lijken de dagen echt voorbij te kruipen. Ooooh wat wil ik mijn meisje graag leren kennen en zien hoe ze er uit ziet...

rissie10, qwerty123, Silsil en 5 anderen vinden dit leuk.
  12. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Lekker even van genieten @laurazoey, nu kan het nog.

Hoop niet dat je dat nu ook nog voor je kiezen krijgt @Triesje91. Je verdient wel wat rust inmiddels.

Wij maken er een lekkere bankhangavond van. Nu All you need is Love aan het kijken. Niet mijn favoriet maar er is weinig anders op tv. Afgelopen avonden spelletjes gedaan samen, ook leuk alleen ik kan echt niet zo lang meer zitten door alle kwaaltjes. o_O

Triesje91 vindt dit leuk.
  13. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ow zo herkenbaar! Hier ook veel harde buiken en druk van onder. Woe en do dacht ik nog dat ze er heel snel aan ging komen. Gisteren weinig klachten en juist een rustigere buik. Nu weer veel harde buiken. Zo wisselend per dag!

Amelie vindt dit leuk.
  14. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    @Amelie ik laat mij verassen haha. Als hij echt ziek wordt dan moet ik bekennen dat ik dat liever nu heb en niet wanneer de kleine meid er is, dan kan hij haar ook niet aansteken. Hij is altijd zo lief als hij ziek is! Dus dat betekent even geen driftbuien enzo. Best erg dat ik zo denk maar het is wel de realiteit :oops: voor hem hoop ik dat het (nu nog) niet doorzet want wij hebben hem beloofd om morgenvroeg naar ballorig te gaan. Een grote binnen speeltuin waar hij zich al erg lang op verheugd.

Ik heb vanavond me-time. Vriend heeft verjaardag van zijn broertje en ik lekker thuis op de bank. Zometeen heb ik een date met mijn PlayStation haha :roflmao: (call of duty). Eerst even even genieten van de drukke dame in mijn buik ❤

Silsil en laurazoey vinden dit leuk.
  15. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Heerlijk ff knallen hahaha

Triesje91 vindt dit leuk.
  16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wij komen ook vaak bij die ballorig. Ook wel eens bij de avontura geweest?

17. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ja kan er niets aan doen ik hou dr van haha heerlijk spelletje

laurazoey vindt dit leuk.
  18. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Zo herkenbaar! Hier nu momenteel veel harde buiken, baby die veel rommelt en van mega rustig naar mega druk is gegaan en een buik die tussen mn knieën hangt. Verlies veel slijm, echt ik lijk net een slak! Kom maar op beebje, ben er helemaal klaar voor!

19. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Nee nog nooit. Ooit eens ballorig geprobeerd en nog nooit iets anders gedaan eigenlijk. De kleine boef komt er altijd helemaal oververhit vandaan dus ik denk dat hij zich daar wel vermaakt :roflmao:

laurazoey vindt dit leuk.
  20. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Omg dat zei ik vanmiddag nog! Ik voel mij ook net een slak idd!

Deel Deze Pagina