Wat vreselijk balen meis.. Als je nog naar huis mag; boek een zwangerschapsmassage. Dat is zo fijn voor al je spieren en ze drukken alle pijnlijke plekken weg, halen de kramp in je kuiten en benen weg en duwen het vocht uit je lijf. Ik zweer dr bij! Sterkte! En ik heb wederom amper geslapen, tot ik een snuif van die xylo ding nam. Heb vanmiddag overlegd met de gyn en ik mag het nog een week gebruiken. Als het dan nog niet weg is moet ik even langskomen.
Ik heb m gisteren bij de Etos gekocht!! Ik woon ook in een dorp, maar het kleine stadje verderop heeft een Etos en daar Hadden ze hem!
Kijk! Dat zijn goede tips! Ik ga dat doen ook!!!!!! Even zoeken naar een salon hier in de buurt/omgeving! Thanks
Hier is vandaag een ooievaar in de tuin gezet met een nest en een ei! Super leuk Wat is het hier rustig ineens vandaag
Haha nou ik wilde net hetzelfde zeggen. Zeg ik net vandaag dat het hier nooit stil valt.... valt het stil. Leuk die ooievaar! Wij twijfelen nog of we iets doen in de tuin of misschien zo'n sticker op het raam. Maar ik wil niks met de naam van het kindje en de meeste stickers zijn met naam of niet mijn smaak. Ik heb echt de hele dag al harde buiken en voorweeën en de kleine hangt echt heel laag. Ben benieuwd hoe dit verder gaat verlopen. Al verwacht ik er weinig van, zou toch leuk zijn als de kleine besluit om vroeg te komen.
Ik moest echt even denken: is haar baby al geboren dan? Maar t is natuurlijk een ei. Ik ben blond ja Inderdaad stil vandaag! Maar t is ook weekend, waarschijnlijk is iedereen leuke dingen doen met hun mannen! Mijn chagrijnigheid is weg dus toch nog een gezellig avondje. T rommelt al weer heel de dag lekker dus ben benieuwd of er misschien vannacht iets gaat gebeuren!
Vaak in het weekend is het wel wat stiller inderdaad. Iedereen is met het gezin aan het genieten. Door de weeks moeten we elkaar vermaken hier. Misschien is je chagrijnige bui wel een voorteken @Besco. Ben ook erg benieuwd hoe het met @Jajo een @Elke1708 gaat.
Hahaha @Besco nee mijn baby is er (gelukkig) nog niet! Eerst nog even genieten met mijn zoontje. Ik reken zelf echt pas op november dus ben benieuwd. De rust is een beetje weder gekeerd in huis en nu lijkt het alsof zoontje ziek gaat worden. Lag in bed en riep de hele tijd mama ik moet poepen ik heb buikpijn! Voelde ook iets warm aan maar dat was maar 37.7 dus dat stelt (nog) niets voor.
Wij waren idd even op pad samen. Nu la casa de papel kijken en dan slapen. Morgen ga ik met 2 vriendinnen uit eten. Gezellig mn man heeft een uitje met vrienden dus opa en oma komen oppassen. Even tijd voor ons zelf.
Ik werd eind van de ochtend verrast door schoonmoeder en drie schoonzusjes! Hadden een high tea geregeld en mocht daarna een pakje uitzoeken. Echt onwijs lief! Ben wel helemaal gesloopt nu .. morgen lekker eten bij mijn moeder & maandag kinderfeestje van mn stiefzoontje. Die wordt 31 Oktober 5. Ik probeer wel echt afleiding te zoeken, want anders lijken de dagen echt voorbij te kruipen. Ooooh wat wil ik mijn meisje graag leren kennen en zien hoe ze er uit ziet...
Lekker even van genieten @laurazoey, nu kan het nog. Hoop niet dat je dat nu ook nog voor je kiezen krijgt @Triesje91. Je verdient wel wat rust inmiddels. Wij maken er een lekkere bankhangavond van. Nu All you need is Love aan het kijken. Niet mijn favoriet maar er is weinig anders op tv. Afgelopen avonden spelletjes gedaan samen, ook leuk alleen ik kan echt niet zo lang meer zitten door alle kwaaltjes.
Ow zo herkenbaar! Hier ook veel harde buiken en druk van onder. Woe en do dacht ik nog dat ze er heel snel aan ging komen. Gisteren weinig klachten en juist een rustigere buik. Nu weer veel harde buiken. Zo wisselend per dag!
@Amelie ik laat mij verassen haha. Als hij echt ziek wordt dan moet ik bekennen dat ik dat liever nu heb en niet wanneer de kleine meid er is, dan kan hij haar ook niet aansteken. Hij is altijd zo lief als hij ziek is! Dus dat betekent even geen driftbuien enzo. Best erg dat ik zo denk maar het is wel de realiteit voor hem hoop ik dat het (nu nog) niet doorzet want wij hebben hem beloofd om morgenvroeg naar ballorig te gaan. Een grote binnen speeltuin waar hij zich al erg lang op verheugd. Ik heb vanavond me-time. Vriend heeft verjaardag van zijn broertje en ik lekker thuis op de bank. Zometeen heb ik een date met mijn PlayStation haha (call of duty). Eerst even even genieten van de drukke dame in mijn buik ❤
Zo herkenbaar! Hier nu momenteel veel harde buiken, baby die veel rommelt en van mega rustig naar mega druk is gegaan en een buik die tussen mn knieën hangt. Verlies veel slijm, echt ik lijk net een slak! Kom maar op beebje, ben er helemaal klaar voor!
Nee nog nooit. Ooit eens ballorig geprobeerd en nog nooit iets anders gedaan eigenlijk. De kleine boef komt er altijd helemaal oververhit vandaan dus ik denk dat hij zich daar wel vermaakt