Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Hahaha mijn man vindt t een beetje smerig:oops:

2. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ik vind het zelf ook niet fris maar goed je doet er zo weinig aan..

qwerty123 vindt dit leuk.
  3. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ik hou er ook van hoor. Wij spelen alleen op de pc nu steeds een ander spel. Counter strike :) zelfde idee ;)

Avontura is ook wel erg leuk maar wij gaan zelf ook vaker naar ballorig hoor haha

Triesje91 vindt dit leuk.
  4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ah je man gaat snel iets nóg smeriger zien.. je bevalling is ook geen schone party.

Niet zo mokken die vent. :p

MamavanHayden, rissie10, Floeperd en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Herkenbaar hahah

6. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Heb net snel even alles bijgelezen, ben alleen een beetje te moe om te reageren:oops:

Hier is mijn man juist van de call of duty, is as we speak ook aan het spelen:rolleyes:

Ga zo lekker mn bedje in. Hier nog geen voorwerk te voelen, op soms wat harde buiken na.

Hoop voor jullie (en voor mezelf:rolleyes:) een goede nachtrust!
    Ben wel erg benieuwd hoe het met @Jajo is!

7. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Nou ik zit al de hele tijd naar kinderfilms te kijken, kids mogen hier in het weekend altijd opblijven.... vind het heerlijk ze om me heen te hebben maar die filmpjes soms Hahhahaha.
    Manlief is na een verjaardag van vrienden, dus die zie ik voorlopig niet keer thuis :p

Vandaag na de praxis geweest, ga afval hout halen om zelf een geboorte bord van te maken. Doen we er nog even bij! ;)
    En ik maak een bord voor op de buitenmuur. Een wolkje met een gezichtje en daarnaast haar naam erop. Heb er zin in...

Morgen nog een fotoshoot met mijn beste vriendin die is ook zwanger. 5 weekjes korter als ik, dus wel erg leuk om dat vast te leggen. :)

Verder jullie nog leuke plannen?

8. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Hier gaan de oogjes dicht! Voor mijn doen aardig op tijd voor een zaterdag avond Maar loop al uren met rooie oortjes haha Dus dan ben ik echt wel heel moe. Fingers crossed voor een goede nachtrust voor iedereen en misschien wel baby nieuws morgenvroeg! ;):thumup:

9. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    Ja dat slijm hier ook, jakkes!

10. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja hier ook veel slijm. Moet ook echt inlegkruisjes dragen want ik lek zo snel door. Is niet echt smakelijk inderdaad, als ik het voor het kiezen had zou ik het zelf ook graag anders zien. :rolleyes:

Ik ga maar eens proberen te slapen. Heb nog steeds een drukke baby in mijn buik. Vind het met al dat geduw en getrek een wonder dat ie er nog niet uitgevallen is. :eek::D Ons dochtertje was ook ongelooflijk beweeglijk en druk maar deze maakt het echt bont. Ik hoop dat dat geen voorteken is voor zijn karakter want ons dochtertje is al een pittige dame. :p Blijf het toch bijzonder vinden dat je baarmoeder zo sterk is dat ie dit allemaal kan hebben zonder dat het verder iets doet.

Triesje91 en water27 vinden dit leuk.
  11. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Wat lief van jullie, dank jullie wel.
    Ben nog niet zover als de meeste hier zie ik. Wat een spanning zo de laatste loodjes voor de meeste.

Hier afgelopen donderdag een controle afspraak bij de vk gehad. Ze constateerde dat ik weinig vruchtwater heb maar niet te weinig en ik een flinke groeispurd had gehad maar het nog wel een klein kindje is maar niet te klein. Toch wil ze nog een extra check volgende week dinsdag dmv een echo. Dus dat is wel een fijn idee.
    En dan twee dagen daarna weer afspraak met de vk. Voel elke dag volop beweging dus het zit wel goed denk.

pooh82 vindt dit leuk.
  12. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    He allemaal! Herkent iemand dit: ik werd net wakker en de baby lag ontzettend gedraaid in m’n buik gewoon eng.... linksonder en rechtsboven lag wat.. links onderin was het “leeg”. Had er echt een foto van moeten maken. Maar kunnen ze zo ook liggen als het hoofdje beneden ligt?!
    Het duurt nu echt wel al 20 minuten, en m’n buik begint er nu weer een beetje normaal uit te zien. Normaal gesproken gebeurt dit meteen als ik naar de wc ga. Had ook beste krampen aan de rechter zijkant erbij.... ik weet niet goed wat ik ervan moet denken.. het is nog steeds niet fijn..

13. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Rechts onderin was het leeg*

14. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    @mxm je buik zag er "schuin" uit dus bedoel je? Net alsof je 2 bulten ziet?
    Want dat herken ik wel had ik vanmiddag nog incombi met harde buik was een heel onprettig gevoel. Denk dat de kleine dan in een bepaalde stand ligt dat je daar ook harde buiken van krijgt, vervelend!

En die krampen zit dat in je liezen? Want dat heb ik bijna elke nacht, kan gruwelijk pijnlijk zijn.

Hopelijk slaap je nog wat x

15. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ja heel schuin! Echt niet normaal. Ging ook even een gekke gedachte door m’n hoofd; “Dit is echt niet goed” “straks blijft ze zo zitten en is het niet goed met haar”.
    Ja net alsof je 2 bulten ziet! Dit voelde je ook overduidelijk. Maar 2 bulten; ligt het hoofdje dan niet meer dichtbij het bekken? Of moet ik dat anders zien..
    Ja het voelde heel onprettig! Dat zal het zijn ja..
    Nee die zaten niet in m’n liezen. Echt alleen aan de rechterkant, alsof je een grote boodschap moest doen op de wc, maar dat het vast zit ofzo. Met die “pijn” vergelijk ik het.
    Och jeetje meid.... iedere nacht! :(
    Gelukkig is het inmiddels verdwenen, heb ik weer eventjes geslapen tussendoor, en ligt ze weer “normaal”. Maar ik vond het echt wel even spannend..

16. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Zolang de baby niet ingedaald ligt en vast ligt kunnen ze nog rare dingen doen. Omdat de ruimte wel wat beperkt wordt kan dit er gek uitzien en zeker pijn doen maar is het zeker niet raar en is er echt niks met zon kleintje. Vergelijk het bijv mer een draaipoging bij kindjes in stuit. Dan is het ook altijd spannend of die zich niet weer rap omdraaien binnen een paar dagen. Zolang ze niet indalen blijft die kans altijd bestaan zeg maar...

mxm vindt dit leuk.
  17. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    @mxm heb ik inderdaad ook wel eens en de baby is al ingedaald. Bij mij zijn t altijd knieën in de zijkant van mijn buik en kont aan de bovenkant. Hij ligt dan dus met zn buik en borst naar mijn rug toe als een soort S. Voelt vreselijk onprettig, ziet er vreemd uit maar gelukkig ligt het blijkbaar niet zo lekker want duurt nooit heel lang!

@Bubblez ja is zo hoor! Al zei hij vorige x tegen mijn moeder toen ze vroeg hoe hij het had gevonden: oh ik vond het wel leuk eigenlijk. Lag ik daar helemaal bloedend en doodmoe na een bevallig van 13 uur en hij vond t leuk :roflmao: Vreemde vogel!

Bubblez en mxm vinden dit leuk.
  18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Zo'n rare buik heb ik ook wel eens. Niks ernstigs hoor!
    Bij mij ligt hij met het hoofdje in het bekken op zijn zij een beetje dus ziet er ook vaak schuin uit.

Ik heb echt lekker geslapen weer eens! Fijn hoor. Gisteren de box en kinderwagen opgehaald bij m'n ouders, die had ik daar gestald. Dus vandaag de box maar eens in elkaar zetten. Tenminste.... Mijn vriend dan haha.

Call of duty vind ik ook leuk. Alleen al heel lang niet gedaan. Voor mijn zoontje er was deed ik best veel games. Vooral schiet spelletjes vond ik erg leuk haha. Wel een playstation staan nog steeds.

Surprisebaby, Triesje91, mxm en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. Reb91

Reb91 Actief lid

18 sep 2018
    104
    320
    63
    Vrouw
    Intensive care verpleegkundige
    Omgeving Haarlem
    Die rare buikvormen herken ik hoor! Soms is ze uren achter elkaar ah draaien ondanks dat ze is ingedaald.. Billen van links naar rechts etc.

Playstationen... Heerlijk. Ik doe vaak GTA, en heb sinds kort The Sims gekocht haha.. Lekker verstand op 0.

Dromen jullie ook zo vaak en dan de raarste dingen? Vannacht gedroomd dat ik door een gigantisch touw keihard door het kanaal van IJmuiden werd getrokken en er allemaal dolfijnen in tegenovergestelde richting kwamen zwemmen...... o_O

mxm vindt dit leuk.
  20. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Dit was met mn eerste zwangerschap in de (ik geloof) laatste twee weken idd. Hele vage foto maar was zo verbaasd dat mn buik deze vormen aan nam... maar het is niet verkeerd hoor

Bijgevoegde bestanden:

Surprisebaby en Triesje91 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina