Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rissie10

rissie10 Fanatiek lid

19 mrt 2015
    3.526
    2.020
    113
    Zou het even in de gaten houden idd. Je kan ok steeds kleine beetjes verliezen heb ik wel eens gehoord. En zeker omdat je zegt dat het af en toe zeurt kan het wel is het begin zijn! Spannend!

@pooh82 haha klaagmodes mag hier he daar zijn we voor om elkaar allemaal te steunen met de laatste spannende dagen!
    Lekker rustig aan doen vandaag.

2. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja ik zou heel graag een 2e auto willen en wellicht dat die er straks ook wel komt met 2 kids. Tot vorig jaar werkten mijn vriend en ik bij hetzelfde bedrijf en de opvang voor ons dochtertje is naast mijn werk dus dat was makkelijk samen met de auto maar hij is nu ergens anders gaan werken (niet heel veel verderop van mijn werk) dus het was sowieso al meer gepuzzel met wie de auto meeneemt en ons dochtertje brengt en haalt. Nu heeft hij gewoon standaard de auto mee elke dag. Opzich zouden we kunnen fietsen naar werk maar dat is wel een eindje en ik vind dat niet altijd geschikt voor ons dochtertje i.v.m. het weer. Maar het is en blijft toch een ongelofelijke luxe en best prijzig elke maand zo'n auto erbij dus ik probeer het zo lang mogelijk uit te stellen.

3. Reb91

Reb91 Actief lid

18 sep 2018
    104
    320
    63
    Vrouw
    Intensive care verpleegkundige
    Omgeving Haarlem
    Goedemorgen!! Hier ook een heerlijke nacht (not). Wordt eerder regel dan uitzondering laatste tijd...

@Gewoonsamen Ik dacht laatst ook dat ik wat verloor, toen kwam ik een tip tegen op internet om een boterhamzakje in je ondergoed te leggen, en dan kun je bekijken wat het precies was en de kleur. Mocht t vruchtwater zijn dan plakt het niet zeiden ze, bij mij was t dan ook waterdunne afscheiding (sorry haha) wat schijnt toe te nemen ofzo de laatste weken..
    We worden er wel charmanter op zo!! Maar ach voor een heel goed doel ;)

Gewoonsamen en qwerty123 vinden dit leuk.
  4. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja zo voelt het bij mij ook. Ik heb bij ons dochtertje niet veel gevoeld van de indaling of dat ze ingedaald zat maar nu had ik echt wel veel krampen en is het net of er een bal beton (beetje overdreven I know :rolleyes: haha!) in mijn bekken hangt. Heb er ook veel spierpijn van down under en heb ook het typische pinguïn loopje. Zou wel fijn zijn voor je als deze ingedaald is. :)

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    @Gewoonsamen ik kan je uit ervaring vertellen dat het verliezen van vruchtwater niet altijd gaat zoals in de film ;)
    Het ligt er maar net aan waar je vliezen kapot zijn gegaan. Bij mij was dit bovenaan waardoor het er bij wijze van spreken alleen uit kon lopen als ik lag of zat omdat het dan een beetje dubbel zat of zoiets. Als je staat merk je dit niet want ja dan zit het scheurtje bovenaan.
    Verloskundige heeft toen gecontroleerd ook middels blazen en wat ik had opgevangen en het was idd vruchtwater.

6. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Nou idd. Eerste wat wij weg deden toen het kon was de tweede auto. Ik snap heel goed dat je het wil uitstellen

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Hahaha heel goed hoor :D

En ja @1986cindy ik kan me voorstellen als je eigen baas bent dat t wel lastiger is om vroeg met verlof te gaan. Zou denk ik dan zelf ook zo lang mogelijk doorgaan maar het moet wel "leuk" blijven

8. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zou kunnen hoor dat het je vliezen zijn. Ligt er een beetje aan waar ze gescheurd zijn of je ineens veel vocht verliest of dat het een beetje blijft druppelen. Volgens mij inderdaad even op je hand blazen, kijken of er meer uit komt. Bij ons is het beladvies bij gebroken vliezen volgens mij dat als ze overdag breken, dat je gewoon kan bellen ter info. Kan de verloskundige altijd even kijken of ze er iets mee moet.

9. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Je mag gewoon lekker klagen hoor @pooh82. Moet ook even lekker kunnen af en toe. En zeker zo tegen het einde van de zwangerschap is dat gewoon even nodig af en toe. :)

10. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Nou het is zeker vruchtwater. Ben al meer verloren. Buik lijkt ook ineens een stuk minder dik?
    Dochter wordt zo weggebracht en dan even de vk bellen, kijken wat die zegt.
    Heb iig nog geen weeën dus hopelijk begint dat ook zo.

1986cindy, Surprisebaby, water27 en 11 anderen vinden dit leuk.
  11. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Spannend!! Je bent de 40 weken al voorbij toch?
    Sorry door je ontbrekende banner weet ik het soms even niet meer :oops:

12. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    @Gewoonsamen kan ook afscheiding zijn. Had ik bij mijn dochter ook, en het leek echt water zo dun.. als je toch vanmiddag een afspraak heb zou ik t dan even vertellen. Kunnen ze met een soort wattenstaafje testen. En aangezien het 48 uur gebroken mag zijn voordat de baby komt zou ik t gewoon even afwachten. Wellicht kan je nog iets opvangen

@pooh82 lekker klagen jij. Doen we hier allemaal wel eens.

@qwerty123 rommelt t nu nog steeds of alleen vannacht?

@de kapster die tot 38 weken doorwerkt. Wat lijkt me dat vreselijk zeg. Respect voor jou maar loop je jezelf niet helemaal voorbij? Als t niet gaat gaat t niet hè? Dat hoofdje klinkt inderdaad als ingedaald, hier nog zo’n pinguïn

@Danty88 mensem staren omdat het ‘anders’ is. Wat vreselijk irritant zul je dat vinden. Maar jij doet het voor je kleintje, denk daar maar aan! Iedereen kan staren wat ie wil maar jouw meisje doet het nu (hopelijk) wel beter!

Hier vannacht om half 1 ineens klaarwakker met vreselijke buikpijn, zweet op mn voorhoofd. Ik dacht; joehooeeee begonnen, maar t ebte weg en daarna nergens meer last van en dus wederom heerlijk geslapen. Sorry dames:oops: dochter ligt nog steeds te slapen dus ik lig nog heerlijk even in bed. Al ligt de kleine nu tegen mijn blaas aan de hik te hebben dus zal toch zo even moeten plassen.

1986cindy, Surprisebaby, Spoetnik en 4 anderen vinden dit leuk.
  13. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Oh spannend! Ik had dit nog niet gelezen voordat ik postte. Hopen op al een paar cm ontsluiting, dat zal ze vast wel gaan checken neem ik aan!

14. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    @pooh82 je mag zeker even klagen. Doen we allemaal wel een keertje. We hebben de mannen nog langer nodig dus een keertje hier klagen is geen overbodige luxe;)

@Gewoonsamen spannend!! Hopelijk beginnen de Weeën zo

@Besco is helaas gestopt. Maar wel teken dat er wat aan de hand is. Ook al kan het natuurlijk nog weken duren.

15. Gewoonsamen

Gewoonsamen Actief lid

29 sep 2012
    477
    235
    43
    Yes, vandaag 40+3

PerfectLittleTwin, Silsil, Spoetnik en 4 anderen vinden dit leuk.
  16. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Jeej! Woehoeee! Er komt weer een baby aan!!

Silsil, laurazoey, Spoetnik en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Hier een heerlijke nacht. Was gisteren zo moe dat ik om 22.15 naar bed ben gegaan en doorgeslapen tot half 2 om te plassen. Om 6 uur half mee gekregen dat mijn vriend eruit ging en nu 20 minuten geleden wakker gemaakt door zoontje. Doe mij maar meer van die nachten! Wij liggen nu nog lekker in bed. Zoon met auto's en ik met telefoon.

Gisteren bij controle vk was alles goed. Ben zelfs (weer) 200 gram afgevallen wat mij verbaasd maar erg vind ik dit niet haha. Kindje groeit verder goed En ligt alweer niet vast terwijl ze wel vast heeft gelegen. Nu wel lig en bel advies gekregen als mijn vliezen breken. Strippen doet ze echt pas vanaf 40 weken zei ze anders krijg je er alleen maar buikpijn van wat geen resultaat gaat geven. Ze willen wel kijken hoe het ervoor staat als je erom vraagt dus dat ga ik volgende week maar doen puur omdat ik nieuwsgierig ben.

@Danty88 knap van jou hoe je het allemaal doet! Respect.

@Amelie wat fijn dat baby weer lekker druk was. Zul je vast opgelucht zijn.

@rissie10 voel je je al wat beter inmiddels?

@Gewoonsamen hoop voor je dat het vruchtwater is en dat er een bevalling aan zit te komen!

Danty88, laurazoey en Amelie vinden dit leuk.
  18. Vie87

Vie87 Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.802
    1.646
    113
    Ik had vorige zwangerschap ook een scheurtje in de vliezen waardoor ik kleine beetjes vruchtwater verloor. Ook op 40+3 toevallig! Dus kan het best zijn. De vk zal zo wel een testje doen. Dan afwachten en anders morgenochtend inleiden vermoed ik! Bij mij begon het de volgende nacht pas toen. Had het eigenlijk al opgegeven.

19. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    @Triesje91 en @Besco wat lief van jullie dankjullie wel...idd het is anders en voor sommige in mijn omgeving ook eng merk dus misschien voor vreemde ook wel...dat hou ik in mijn achterhoofd...

Ik ga zo mijn voeding weer aansluiten :roflmao: het blijft apart en maar proberen om te blijven lachen..zei tegen vriend wel chill als we sex hebben kan ik ondertussen blijven eten :thumup::roflmao: pff moet er niet aan denken nu :roflmao:

@Gewoonsamen ohhhh spannend :D:D succes :thumup:

laurazoey, Amelie en Triesje91 vinden dit leuk.
  20. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ja toch wel. Het voelt nu echt als een soort luxe dat ik gewoon nog mag afwachten en thuis mag bevallen. De kleine was vannacht ook lekker aan het bewegen en ook vandaag genoeg actie.

Hihi ik moest best wel lachen om dit stukje. Fijn dat je nog positief kan blijven. En mensen zullen inderdaad staren omdat het anders is dan ze gewend zijn maar je weet waar je het voor doet. Hopelijk een goede echo morgen.

Danty88 en Triesje91 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina