Laatste 10 weken afteltopic deel 2!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wolfmother, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vl1nder

Vl1nder Actief lid

30 sep 2012
    454
    244
    43
    Vrouw
    Gefeliciteerd en een super leuke naam! Geniet ervan

Tejas vindt dit leuk.
  2. Vrouwke87

Vrouwke87 Fanatiek lid

26 jun 2013
    1.451
    322
    83
    @Tejas proficiat met jullie dochtertje!

Ook ik herken die “angst” wel. Angst wil ik het niet echt noemen maar merk wel dat ik dezelfde gedachten heb. Bij mijn dochtertje had ik dat helemaal niet. Stond ik er heel relax in en is alles ook vlot en snel gegaan. Geen reden dus voor paniek maar voor mijn gevoel kan het deze keer dus alleen maar slechter gaan

Tejas vindt dit leuk.
  3. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Van harte gefeliciteerd @Tejas !

Haha @Vie87 ik denk niet dat er al iets staat te gebeuren hoor ik ga er van uit dat ik gewoon overtijd ga lopen. Maar toch blijft het raar dat ik die drang heb :roflmao: ondanks de aankomende volle maan blijft het erg rustig hier. Oké, niet helemaal. De baby is weer aan het salsa dansen :p

@rissie10 wat fijn! Hopelijk ben je straks weer helemaal opgeknapt als je moet bevallen. Ik zal voor je duimen.

@wiedeltje heel veel sterkte morgen! En de komende dagen. Hopelijk kun je, als alles achter de rug is, even uitrusten en heb je nog eventjes voor jezelf voordat de bevalling begint.

@Gewoonsamen laat het maar los barsten! Misschien heeft de aankomende volle maan een positief effect bij jou :thumup::thumup::thumup:

Hier ook het bekende dubbel gevoel. Aan de ene kant denk ik ook laat maar komen ik ben veel te nieuwsgierig. Ook vind ik het een beetje zielig worden voor mn zoontje want hij vraagt continue wanneer komt mijn zusje nou. Aan de andere kant wil ik nog zoveel doen!! Op een slakken tempo... wil nog naar de kermis, naar de Waarbeek, weer naar ballorig, zwemmen, ramen lappen, vloer zeer grondig dweilen en stomen, kledingkast van zoontje uitzoeken,.. ik kan nog wel even doorgaan pfff :oops:

Angst voor hyperventilatie heb ik ook (heel erg). Ik ben totaal niet van de zwangerschapscursussen waarbij je allerlei technieken leert daar heb ik voor mijn gevoel de verloskundige voor die mij daarin begeleid. Dat ging de vorige keer ook prima. Maar toch... heb ik op een gegeven moment toen het heftig begon te worden last gekregen van hyperventilatie en heb ik even goed mijn best moeten doen om mijn ademhaling weer onder controle te krijgen. Ik wordt al benauwd als ik daar alleen al aan denk!

Tejas vindt dit leuk.
  4. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Zooo hier alweer hele tijd polonaise in mijn buik hoor. Niks rustige baby, als ze nu die CTG hadden gemaakt zou het niet eens op het scherm passen denk ik. :p Goed teken maar wel auw auw auw! Dus laat die volle maan toch maar zijn werk doen vanavond. :roflmao:

Spoetnik, Gelaarsde Kat, qwerty123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  5. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @wiedeltje sterkte Morgen!

Klinkt misschien gek maar ik ben wel blij te lezen dat ik niet de enige ben met deze "angst".
    Ik heb gelukkig nooit ervaring gehad met hyperventilatie, maar nu krijg ik die angst ineens. Misschien komt het omdat ik bij mn zoontje een aantal persweeen moest wegzuchten waar ik het heel moeilijk mee had. Dat was haast niet te doen.

Ik weet zeker dat het echt wel goed komt hoor, wij kunnen Dit!:thumup:

Amelie vindt dit leuk.
  6. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Tejas gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ondanks deze moeilijke tijd hoop ik dat jullie er ook van kunnen genieten!

7. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    @Tejas van harte gefeliciteerd met jullie dochter!

8. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Dan weet je vast wel tot wanneer de kermis er is? :oops:

9. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Haha! T/m a.s. zondag en als afsluiter vuurwerk om 21.00 uur

laurazoey vindt dit leuk.
  10. Silsil

Silsil Actief lid

14 nov 2013
    495
    507
    93
    Vrouw
    Kunnen jullie ook niet wachten tot je weer mooie kleren kan kopen/aandoen? Ben m'n slinkende voorraad positiekleding echt zooo zat:confused:

Spoetnik, Reb91, Vie87 en 7 anderen vinden dit leuk.
  11. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Je kan bijna geen hyperventilatie krijgen aangezien je extra zuurstof nodig hebt tijdens de bevalling zal dit zelden gebeuren. Mocht het toch gebeuren even van je handen een kommetje maken en daar door ademen krijg je zuurstof arm bloed binnen. Hopelijk neemt het wat angsr weg.

Ik ben er helemaal klaar voor. Laat maar komen!

12. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Jup ik ook. Wat nou je hele zwangerschap door te gebruiken? Mn hol.
    De helft pas ik gewoon niet meer en de andere helft zit niet echt lekker meer.

Ik wil mn lijf ook gewoon terug..

Ik heb echt weer een voorween.. krampen in mn buik en steken. Man man man. Soms voelt t alsof ze eruit komt zeg.
    Ik fluisterde net al tegen dr "*naam* als je eruit wil doe dat maar gewoon weeën, maakt mama niet uit hoor, kom maar"
    Zit je dan tegen je buik te praten :p

13. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Ahh mooi! dus dan kunnen we evt zondag even gaan. Wil niet alleen met mn zoontje. Vind het wel zo leuk als mn man mee gaat. Dan kunnen ze samen overal in :D

Triesje91 vindt dit leuk.
  14. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik stond juist vandaag voor mijn kast naar de kleren te kijken en toen dacht ik "wat jammer dat ik die kleren maar zo weinig heb kunnen dragen". Ik heb deze zwangerschap nog best wel veel gekocht, mede door het warme weer, maar veel pas ik nu inderdaad niet meer. Goed excuus om nog een kindje te nemen. :p

Hihi! Ja dat doe ik ook steeds. "Kom maar als je er al klaar voor bent hoor!"

Ik heb vooral dat ik gewoon weer normaal wil kunnen eten en drinken. Ik moet steeds plannen wat ik wanneer eet en afwegen of ik iets het waard vind om te eten omdat ik steeds zo misselijk ben. Zo blij als dat straks voorbij is. En opzich wel fijn als die buik niet meer in de weg zit. :D

Bubblez en Silsil vinden dit leuk.
  15. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ik ga ook niet alleen met zoontje er gaan 2 vriendinnen mee dan kunnen zijn overal in met hem. Het is morgen ook euro dag dus ik wou hoe dan ook morgen gaan. Vind het zo sneu voor hem dat hij nergens in kan (behalve de draaimolen) omdat ik er niet in mag anders

laurazoey vindt dit leuk.
  16. Triesje91

Triesje91 Bekend lid

9 apr 2014
    925
    1.228
    93
    Vrouw
    Twente
    Ik heb zin om een lekkere trui aan te kunnen trekken! Ik heb alleen maar t shirts met korte mouw dus ik trek elke keer een vest erover aan. Ik vertik het om nog truien of shirts met lange mouw aan te schaffen voor dat eventjes.

Silsil en qwerty123 vinden dit leuk.
  17. wiedeltje

wiedeltje Fanatiek lid

2 apr 2012
    1.501
    1.853
    113
    Gefeliciteerd met jullie dochter @Tejas! Geniet lekker van haar!

Bedankt iedereen voor het meeleven! Doet me goed! Vanavond inderdaad veel gezeten. Niet prettig om zo het meeleven van anderen in ontvangst te nemen, maar wel veel beter voor mijn lichaam.

Ik heb inderdaad ook dat Positiekleding niet meer past! Zit soms toch te strak, jurkjes vallen zo kort dat het niet netjes meer is. Shirten komen niet meer over mijn buik... Etc. Heel irritant. Nog 1 dag wachten en dan mag de baby best komen..

Spannend @Gewoonsamen ! Komt vast goed!

Spoetnik vindt dit leuk.
  18. Besco

Besco Fanatiek lid

2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    :confused: Die k*t maan zorgt alleen maar voor een hel nacht. Niet slapen en als ik slaap is t voor 20 minuten ongeveer. Niets baby geboren haha.

Vrouwke87, Spoetnik, mxm en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  19. PerfectLittleTwin

PerfectLittleTwin Bekend lid

11 jul 2018
    578
    577
    93
    Vrouw
    Pff, wat een hel van een nacht! Wakker liggen van pijn (vanaf zondag al aanwezig) al vanaf kwart over 3 wakker hè (inmiddels half 6) en een zoon die zo ook wakker wordt! Veeg mij maar op...

Echt, dat wordt mij een dag!

20. Danty88

Danty88 Fanatiek lid

27 jul 2011
    2.899
    584
    113
    huismus
    @Tejas jaaa gefeliciteerd met jullie dochter en fijn dat je goed terug kijkt op de bevalling en nu lekker genieten:)

Hier ook weer een ruk nacht...pfff :confused:

De sonde maakt mijn neus kapot o_O harde buiken,en alles wat bot is doet pijn:roflmao: maar goed weer een dag verder haha bijna weekend :D

Deel Deze Pagina