@Besco haha sorry moet er even om lachen @TwinMama4 wat klote voor je dat je zo een nacht achter de rug hebt, maar jij krijgt een tweeling lees is, dan is je bevalling wel vaak vroeger toch? @Tejas gefeliciteerd!!!! @Danty88 ik heb het echt te doen met je Hier gister gewerkt van 09:00 tot 21:30 wel twee keer pauze van bijna een uur. Maar meiden ik was kapot, die rug Opeens lijk ik het niet meer vol te kunnen houden misschien doordat ik vorige week vrij geweest ben ivm de herfstvakantie. Ik weet dat ik echt tever de planning door heb gezet, en wil de klanten ook niet teleurstellen. Kijk het vrijdag nog aan, en anders gooi ik het om, als ik zo spontaan aan de gang ging hield ik de bevalling niet vol. Best een goede nacht gehad hier 1x wakker gewest. Vandaag een vrije dag. Probeer toch de laatste dingen te regelen, rompers kopen tip!!! Bij de Hema 2+1 gratis En de vluchtkoffer klaar zetten. Iemand nog een goed lijstje, wat niet te vergeten Fijne dag allemaal xxx
Hier een goede nacht. Ondanks de pijn steeds in mn heupen. Goed geslapen. Maar twee keer moeten plassen dus valt mee. Vandaag boodschappen doen met mn aapje, even eruit samen. Vanmiddag dan rustig aan en misschien even naar de kinderboerderij samen. Even zien. Ik heb alles voor de baby af. Van kleding wassen tot de vluchtkoffer. Tot de geboorte snoepjes en koekjes en alle ingeslagen voorraad. Mn voorweeen vind ik soms wel behoorlijk pittig. Ik vraag me af of ik dat nog weken ga hebben of dat ze eerder komt. Mn gevoel zegt volgend weekend
Ooh heerlijk geniet van je vrije dag! Ja klopt, keizersnee staat wel gepland volgende maand! Maar ga er vanuit deze niet te halen! Haha..
Ineens niet vol kunnen houden door vakantie? Je bent 36 weken zwanger! Is er echt niemand die jouw diensten kan overnemen? Als jij zoveel uren blijft staan heb je kans dat je straks een lange herstel periode voor jouw heupen nodig hebt.
Jeetje @1986cindy jij bent wel een bikkel hoor! Wel goed op jezelf en de kleine passen hoor. Straks ben je helemaal op en dan moet je nog bevallen. En die tijd erna is ook niet echt lekker ontspannen ofzo haha. Hier weer een goeie nacht gehad hoor! Beetje harde buiken met in slaap vallen waar ik wakker van werd maar verder lekker door kunnen slapen buiten de toiletbezoekjes om.
Klanten snappen dit echt wel hoor! Gauw alles afbellen en in je bubbel gaan zitten. Dit houdt niemand vol en is niet goed voor je lijf. T is niet voor niets dag je in NL 4 weken van te voren moet hè.... denk aan jezelf hoor! Ennem; niet om mij lachen ik voel me heel zielig nu
Nog steeds flink last van mijn rug! Mijn partner vertrouwd het niet en wilde gelijk al bellen aangezien ik al vanaf 3:15 wakker ben van de pijn! Soms wat menstruatie gevoel, ik heb gezegd nu te gaan douchen.. want het rommelt al vanaf 26w... straks sowieso groei echo en controle. Hopelijk gewoon nog het voorwerk..
Ik ben ook wel klaar met de positiekleding. Blij als mijn eigen kleding weer aan kan en ik gewoon weer een beetje slank ben. Eerst is het leuk om dikker te worden, maar vind t nu wel weer goed! En straks lekker flink shoppen als ik weer een beetje in vorm ben. @TwinMama4 spannend! Hopelijk voorwerk inderdaad.
@Besco had zo een goede hoop dat je aan het bevallen was. Sterkte deze dag. @Gewoonsamen hoe is het met jou? @wiedeltje sterkte vandaag Hier passen ook niet alle kleren meer.
Hier weer drama! Zo klaar mee dat gesnotter! Ab gehad voor de bijholteontsteking.maar lijk er niet tegen te kunnen. Krijg er enorme hoofdpijn van misselijk en helemaal eng en naar. Gister zweetanvallen gehad zo heet dat ik gewoon naar werd en niet weet waar ik het moet zoeken.gister leek de rechterkant van me bovenkaak kies en hoofdpijn geen pijn meer te doen. Dacht mooi het werkt nu zit het weer links de pijn ! Moet straks de dokter terug bellen op het spreekuur ken wel janken. Zo klaar mee. @TwinMama4 spannend ! Hopen dat alles goed is bij de echo! @wiedeltje veel sterkte vandaag! @Vie87 Jaa dat heb ik ook! Wil me eigen kleren weer aan. En zie ook zoveel leuke dingen in de winkel hangen. Waarvan ik dnek wil shoppen!
@1986cindy wel goed op jezelf letten hoor want vind je echt een bikkel maar moet niet te koste van jezelf gaan..
En het probleem met de zwangerschapskleding ken ik ook maar dan de andere kant had elke keer wat gekocht maar helaas is nu allemaal te groot heb maar weer 2 broeken gekocht en die zitten goed..maat 34 heb ik nu en dat nog nooit in mijn leven gehad en dan juist in je zwangerschap gebeurd dat en snap dat ik blij moet zijn maar ja op de manier waarop had ik liever wat dikker gebleven... Sorry voor mijn geklaag Vandaag even wat minder positief en zit toch wel in een dipje bah...probeer te lachen maar het lukt me echt ff niet...Mijn neus doet echt pijn en is rood en kapot vanbinnen ook...keel is nog steeds niet geheelt en zit veel dik slijm vast wat ik niet weg krijg..ondertussen weer darmen over de zeik want heb wat gegeten en dat accepteren de darmen gewoon echt niet.. krijg continu om me heen te horen probeer te genieten van je zwangerschap uhmm ja tuurlijk ik straal van blijdschapkijk mij lachen met een slang in mijn neus en strotje...echt top..pfff het overheerst juist de hele zwangerschap en het is dat ik haar goed en krachtig voel bewegen dat ik er weer even aan denk...huishouden,kids en koken met een rugzak op je rug pff en dan uitkijken met die rot slangetjes dat je nergens achter blijft haken of dat ze weer tegen de pan komen...gisteren pannenkoeken gemaakt voor de kids maar pff wat een opgave dat was voor nu ook ff de laatste keer heb mijn best gedaan haha.. gelukkig mijn jongste vandaag peuterspeelzaal tot half 4 en mijn stiefkids zijn naar hun moeder...dus alleen met mijn oudste van 6 en die vermaakt zich met de tablet en tv en ik vind het prima... Straks gyn voor groeiecho en controle van mij... hoop dat ik het ergens voor doe en het aanslaat .. nog 5 weken te gaan 36 dagen klinkt beter
@qwerty123 dit berichtje doet me goed...t is ook gewoon de angst om de angst. Het stelt me iig wel gerust dat het dus bijna niet mogelijk is. @Triesje91 dat heb ik dus ook met mn zwangerschapskleding! Ik ga nu voor die paar dagen (in mijn geval) niks meer aanschaffen, maar heb vrijwel alleen maar shirtjes met korte mouw of driekwart mouw. Hier dus ook lang-leve-de-vesten En zwangerschapsbroeken kun je idd ook niet altijd tot het eind dragen. Hier heb ik 1 spijkerbroek die nog lekker zit, de rest snijd in mn buik! T is dus een kwestie van snel wassen en de volgende dag weer aan Lijkt me nu ook wel lekker om meer afwisseling te hebben met broeken. Oja, en ook gewoon mijn jas weer dicht kunnen doen! Ik lees dat veel meiden een rotnacht gehad hebben! Na afgelopen nacht, heb ik dus deze nacht wel lekker geslapen gelukkig. Iig toch een aantal keer een paar uur achter elkaar, en dat is al heel wat haha. Vandaag precies 40 weken....zo gek. Je leeft zo naar deze datum toe, en dan is het 25 oktober, en zit je gewoon net als alle andere dagen in je ritme van opruimen, wasje draaien enz. Ik heb ook echt geen last van voorweeen oid
@Danty88 oh meid, heb wel met je te doen hoor! En groot gelijk dat je vandaag even lekker voor de tv gaat hangen! Je mag ook een baaldag hebben tussendoor, das helemaal niet gek in jouw situatie! *knuffel*
Ik heb nog steeds niet de juiste gordijnen hangen maar ik dacht, toch even de foto's plaatsen nu. De co-sleeper staat nu nog hier maar die gaat straks natuurlijk naar onze kamer.
Ik heb het ook echt te doen met je. Zwangerschap hoort inderdaad ook leuk en genieten te zijn en kan me voorstellen dat, dat voor jou nu heel anders is. Ik hoop dat straks bij de controle blijkt dat het wel iets doet zodat je bevestiging hebt dat het niet voor niets is. Vandaag even lekker zo min mogelijk doen.