Kan heel goed ik had het bij me dochter wel 3x dat ik achter elkaar moest haha en dacht toen Ook jeetje dat om 23:00 s avonds ? Ik ga nooit s avonds??? Maar was het begin van de bevalling dus wie weet!! @Dominique1991 gefeliciteerd met jullie dochter! Hopen dat jullie snel naar huis mogen. Geniet ervan!
Ons dochtertje is ziek en die wil alleen maar Peppa Big kijken de hele dag. Ik voel mezelf al lichtelijk doordraaien.
Van een overdosis peppa big ga je straks tijdens de bevalling ook zo irritant lachen @Amelie Aambeien heb ik deze zwangerschap ook niet gezien. Geen idee waarom niet maar ben er alleen maar blij mee. @Lila8 : scheelt dat je bij een keizersnede niet hoeft te persen. Klein voordeeltje van een keizersnede. Zou je dametje nog gedraaid zijn denk je? Of half en nog verder draaien? Spannend!
Ik zou dat liedje continue in mijn hoofd hebben en... er ‘s nachts over dromen!!! Zeker nu ik zo ontzettend veel droom over vanalles!
Roosvice laxo werkt ook erg goed om alles op gang te houden. Hier een menstruatie achtig gevoel. Ook de moeheid, het terug trekken, voel me echt onder de hormonen zitten. Lig het liefst in bed en zie niemand. Herkenbaar? Of combinatie met blaasontsteking en gewoon niet lekker zijn.
@wiedeltje Ze danst op het moment op m'n blaas, dus neem aan van niet. Ik geloof dat ik liever aambeien heb hoor. Haha! Peppa vindt ik nog wel leuk op zich, maar ik wordt gek van Star Wars, waar zelfs de kleintjes hier gek op zijn. Dat lightsaber gezoem de hele tijd. Hadden ze niet een leuker geluid kunnen bedenken?
Haha vind peppa wel leuk! Ik wordt gek van de YouTube filmpjes yellow color yellow color where are you???? Aaaaaaah @Amelie beterschap van je dochter Hopenlijk knap ze snel Op. @qwerty123 ik denk echt omdat je niet fit bent. Van de week ook zo ziek geweest en wilde ook niemand zien en liever lekker helemaal niks en alleen zijn. Beterschap hoor! @Lila8 au dansen op je blaas is niet Fijn. Maar dat kan ze ook met der hoofdje doen hoor. Althans hier doet ze het met der hoofd haha . Hier lekker schoon maak aanval gehad net. Heerlijk weer alles fris en schoon. Morgen de bedden nog en dan klaar!! Heb steeds s avonds wat harden buiken maar verder niks. Zal nog wel een weekje duren denk.
Hahahahaha Ik vind ze beide vreselijk.. Ik knap er af en toe op een dag een gewone film tussendoor. Want het domme, hij (Of ik) kijken er niet naar ofzo maar tis meer achtergrond geluid. Maar als ik hem afzet jankt hij net zo lang tot ik m weer aan zet. Apekind. Knapt ze al wat op.?
Vandaag dagje waarbeek gedaan met een goede vriend en zijn nichtje. Zoontje heeft zich super vermaakt en mama ook. Weer een dagje met een blij kind! Dat heb ik veel liever dan dat mopperen de hele dag haha. Nu zijn hij en het nichtje samen aan het spelen boven en kan ik mooi beneden even alles opruimen. Eerste keer deze week dat ik weer "zin" heb om op te ruimen en schoon te maken. Verder alles nog rustig hier
Toevallig zei ik dit gisteren nog tegen mijn vriend. Het liefste zou ik even een soort winterslaap / zwangerschapsslaap doen of mezelf ergens lekker in een vakantiehuisje opsluiten tot ik ga bevallen. En ik ben niet ziek. Zullen wel echt de hormonen zijn.
Nog niet echt veel beter. Maar behalve op de bank hangen en filmpjes kijken doet ze niet veel dus heb ook geen kind aan d'r. We hebben paracetamol gegeven dus de koorts is gezakt maar je merkt aan d'r dat haar lichaam hard aan het werk is. Hangerig en snel ademen enzo. Ze eet en drinkt gelukkig nog wel goed dus ik geef d'r lekker veel groente en fruit en thee. Zal vast snel weer over zijn, dat is vaak bij die kleintjes, zo zijn ze doodziek en zo rennen ze weer vrolijk rond.
Ik zou wel naar de wellnes willen. Heerlijk met mijn man samen . Laten masseren van top tot teen. In warme baden zitten. Lekker relexen en eten en slapen in een hotel! Helaassss haha maar lijkt me heerlijk op dit moment !