Sterkte! Niet fijn om die zorgen op jouw termijn er ook nog bij te moeten hebben. Hoop dat het allemaal meevalt. Beterschap voor jullie meisje!
Klinkt niet fijn Bubblez. Laat die kleine meid maar wat vroeger komen, wie weet zijn alle kwaaltjes dan in één klap weg!
Ahh oké. Ja hier ook peppa vanochtend haha. Maar ik lig vandaag voor pampus dus ik krijg er weinig van mee.
Heel herkenbaar. Die stomme hormonen nemen een loopje met me. Niemand kan iets goed doen, alles lijkt mis te gaan. Wil gewoon de hele dag met een box tissues naast me in bed liggen.
Gek is dat he? Weken geleden hadden we allemaal hand voet en mond ziekte. Zoon en man waren dr na een dag of wat vanaf en hadden alleen last van 2 blaasjes in de mond. Ik daarentegen lag een week met 41 graden op dr bank Dat kleine spul herstelt snel. Hopelijk zij ook!
Hier ook! We hebben morgen een verjaardag maar ik heb besloten niet te gaan. Ik wil gewoon niet meer. Laat me maar gewoon met rust. Doei
Ik denk het wel idd. Vk denkt t ook dat mn weerstand zo ruk is puur door de baby. Heel bizar eigenlijk..
Zo even een kamertjes update! Verven, behangen, vloer is af. De steigerhouten planken zitten eraan, is gekit en geverfd, stopcontacten en schakelaren zitten eraan. Ik heb zelf het bedje erin gezet en de commode. En man heeft de lamp opgehangen net nog even. Morgen zet hij de kast in elkaar en ik beneden de box. Alle baby spul is van zolder en ben ik nu aan het wassen en schoonmaken enzo. Morgen als de kast in elkaar zit zet hij het commode blad vast en alle meubels op de plek. Dan is het alles in de kast en commode doen en alles ophangen.. En dan is het af!! Whoop!
Jaa dat mag gewoon als je zwanger bent. Ik voel me moe of geen zin dus blijft lekker thuis whaha . En zozo lekker klust in de babykamer! Fijn he als alles gedaan is en op orde! Heerlijk! @Amelie geniet van je macie haha lekker! Had een appeltaart gebakken vanmiddag. En manlief verzon wel dat het lekker was om een bol vanille ijs erbij te eten en slagroom. Mmmmm fout fout fout hihi Vannacht die klok aaah. Kind lief is al 2 weken om 6 uur wakker... wat was er mis met 7 uur???? En dus zal het nu 5 uur zijn bah bah! Ik hoop dat als ik der een fles melk geef dat ze nog even slaapt. Vanmorgen toevallig wel om half 8 wakker moeten maken omdat we naar de da moesten met de hond. Ze was er ok om 6 uur en gelukkig was ze in slaap gevallen. Ik hoop morgen ook dat als ze om 5 uur komt ze nog even slaapt tot 7 nieuwe tijd!
Moest hier zo om lachen Vanmiddag een kinderverjaardag overleefd en morgen nog een verjaardag van de oma van mijn man Ik ben ook klaar met alle mensen om me heen, met al die goed bedoelde opmerkingen.....SHUT UP allemaal! En ja, die baby komt er echt ooit wel uit... al die zogenaamd grappige dingen als: " nou deze blijft zitten volgens mij!" Of " loop je nou nog met die buik?" Tja...ik kan hem er niet even afhalen he En dan maar niet te spreken over mn man en kids die niks goed kunnen doen. Nee, ik ben momenteel niet de beste versie van mezelf geloof ik
Whoohoo! Komt het toch op tijd af! Bij ons zit de bovenverdieping in het gips sinds vandaag. Nog stucen, vloeren leggen, behangen, schilderen... Oh en verhuizen. Nee, ik wil het vanavond echt over een bouwstop hebben met vriend. Wil gaan poetsen en dat heeft geen nut als hij door blijft werken wil daarnaast ook RUST!
Altijd weer leuk die wintertijd... Ik ben ook erg benieuwd hoe het morgenochtend uitpakt. Meestal niet gunstig haha.
Fuck, hier ook een aambei ben ik achter. Al dat poepen is niet goed voor mn kont haha! En dat terwijl ik niet eens echt druk moet zetten. Nouja, kan er ook nog wel bij @Bubblez fijn dat jullie zo opgeschoten zijn! @rissie10 ja die klok vannacht hè? Kwam er vandaag achter. Kan mijn bevalling een uur langer duren heb met de baby afgesproken dat ie vannacht komt. De leukste vk werkt deze nacht dus ik ga ervoor. Nog even springen voor ik naar bed ga denk ik!
@Bubblez Zo! Lekker goed bezig! Wel lekker dat je dan ook gewoon helemaal klaar bent. Kriijgen jullie ook steeds berichtjes of de kleine er al is? Wordt er gek van! Nee joh, die baby is er al weken en we houden het lekker geheim. Heb de familie en vrienden laten weten dat ze bericht krijgen via Whatsapp. Vindt het toch wel zo'n gedoe elke keer weer om zoveel telefoontjes te doen, en als je bij de laatste aankomt heeft diegene het toch al gehoord van de eerste. Ik doe later op de dag dan wel een belletje, maar echt niet direct.
Oh shit, die klok! Lekkere timing ook om je kids uit hun ritme te hebben. Hoop echt dat ze dat nou eens gaan afschaffen. @Besco Oh nee! balen zeg. Verder geen gerommel?